Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Britt_Sisi schreef:jeetje wat een reactie linda.. het weer in nederland is HEEL anders dan in spanje, hier in portugal is het ook boven de 30 en ja het is warm en ja we werken hard, maar in nederland moet ik er niet aan denken te werken met deze temperatuur, daar is het 100 keer zo benauwd
xDaantjxx schreef:Haaj allemaal!
Jammer genoeg houd ik niet alles bij met lezen, ben tijdje niet meer geweest
Maar goed, update vanaf hier!
Alles gaat hier goed, ga binnenkort zo snel mogelijk huren met Kirsten en Chantal.
Wil volgend jaar nog graag op kamp etc.
Mn knie is nog steeds blauwkan gelukkig wel weer lopen en was gelukkig niet gebroken.
Was alsnog naar de dokter geweest...
Verder heb ik voor Claudia leuk paardje gevonden
Enne oja ik ben in de race voor nieuw verzorgpaardje en begin weer met lessen op een manege...
Zo dat was het wel zo'n beetje!
Hoe is het hieer??
kim345 schreef:xDaantjxx schreef:Haaj allemaal!
Jammer genoeg houd ik niet alles bij met lezen, ben tijdje niet meer geweest
Maar goed, update vanaf hier!
Alles gaat hier goed, ga binnenkort zo snel mogelijk huren met Kirsten en Chantal.
Wil volgend jaar nog graag op kamp etc.
Mn knie is nog steeds blauwkan gelukkig wel weer lopen en was gelukkig niet gebroken.
Was alsnog naar de dokter geweest...
Verder heb ik voor Claudia leuk paardje gevonden
Enne oja ik ben in de race voor nieuw verzorgpaardje en begin weer met lessen op een manege...
Zo dat was het wel zo'n beetje!
Hoe is het hieer??
Waarom was je knie blauw dan? Als het gebroken was geweest had je kermend op de grond gelegen en had je echt niet meer normaal kunnen lopen...
Een nieuw verzorgpaard? Je had toch al een verzorgpony ? of was je daarmee gestopt?
O ik zie nu je onderschrift ja dus denk ik..