Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vind die laatste foto zo leuk. Lekker ontspannen uitdraven.
)
. Nu eerst douchen en bijkomen.
Moet wel eerst even goed die gaten stoppen.
Heb wel eens wat voor anderen gemaakt en cadeau gegeven, maar deze heb ik echt verkocht. Zo leuk
Had ze op mijn facebook en hyves gezet en kreeg een mailtje of ik die ketting wilde verkopen. Ach ja waarom niet? Kan toch niet alles dragen en als ik hem ga missen maak ik wel een nieuwe. Voor de mensen hier die het leuk vinden een linkje naar mijn album op facebook. http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... deec58ab97 
Wat prachtig die kettingen! Echt super mooi! Heb je daar een workshop voor gedaan, of ben je gewoon zelf in de weer gegaan met kraaltjes enzo? Leuk ook dat je er een écht verkocht hebt.
Maar pfoe!
lange tijd geleden dat ik zo zenuwachtig was! We kwamen daar en allemaal vrachtwagens met wel minstens 6 paarden stonden er al, een tent met muziek en drankjes vlak bij een hindernis, allemaal vlaggen, een stapmolen die heel veel geluid maakte en nog meer gekke dingen. Alle ruiters zagen er natuurlijk ook vet proffesioneel uit met van die hete flikkers onder hun kont.
Ik zag het écht niet meer zitten, maar daarna werd het opeens weer rustiger in de losrijdring en heb ik nog wat sprongen rustig kunnen nemen en ook de oxer op een meter kunnen springen zonder aan te tikken of terug te komen.
Ik begon gelukkig nog wel op tijd en Vies deed het super! Op de eerste twee nog wijfelend en de tweede hindernis ging helemaal om. Het was een hele lage sprong en daardoor reed ik minder.

Ben wel nieuwsgierig naar de foto
Ook twee megabellen gevonden voor bij Maicka aan het tuig te hangen

Mooie foto Annie! En ook goed van je dat het zo goed ging! (en van vies natuurlijk ook)