Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

deedee19

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:58

Ik heb je net wat foto's gepbt. Als je durft kun je ze hier ook neerzetten.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 11:19

heu ja, wil dat doen maar waar staat ook alweer hoe dat werkt. (=ongeveer een eeuw geleden) Als jij het zo weet mag je het ook doen hoor. Duurt een uur voor dat ik het weer uitgevonden heb. :+

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 12:06

rechtermuisknop op de foto dan eigenschappen kiezen. Dan krijg je een link te zien. Die kopieer je en plak je tussen [img]en[/img] zonder spaties tussen de img's

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 12:25

Oke, proberen dan maar. Ik weet niet hoe groot ze zijn ofzo dus dat is een verrassing.

Voor het geval dat er inderdaad een foto verschijnt, hier mijn eigen commentaar:

tenen naar binnen en rechter zitten. Dat ik niet recht zit komt denk ik omdat ik de beugels niet lang genoeg had gemaakt. Voor volgende keer weet ik dat dan maar.
Daar komt bij dat ik natuurlijk dik een jaar niet meer gereden heb.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 12:29

Sorry, te vroeg op versturen geklikt. Hier komt de rest.

Afbeelding

Hier staat El Torro zo stoer op!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij die laatste zie je meteen dat als ik mijn beugels langer heb mijn houding mooier wordt. Thanks voor de foto's Wendy. Erg leuk ook om weer eens op een paard te zitten.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 12:31

Ik moet zeggen: ik ben verbaasd: helemaal gelukt! :D *\o/*

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 12:39

Zie je wel dat je het kunt :D Ik vind die laatste foto zo leuk. Lekker ontspannen uitdraven.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:58

He, je kunt het nog steeds *\o/*

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:57

Hallo allemaal! Ik heb weer kei hard gesport net. Bijna dood maar goed. Dat zumbalijf krijg je niet voor niets. (en nee, het wordt ook niet meegeleverd als je de dvd's van telsell bestelt ;) )
Voel mezelf zo stoer... +:)+

@Wendy: heb je hindernisbalken liggen in de wei? Of iets dergelijks in ieder geval. Dan wil ik volgende keer wel een klein sprongetje maken met El Torro.
Als dat mag van de eigenaresse natuurlijk ;) . Nu eerst douchen en bijkomen.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 09:42

Ik had geen balk, maar zag gisteren toen ik met Roger aan het wandelen was een mooi boomstammetje liggen in het bos en die hebben we meegenomen dus nu heb ik er een, dus dat kan wel volgende keer :j Moet wel eerst even goed die gaten stoppen.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:56

Alright then, no hurry.

Ik vond het in ieder geval erg leuk. :D

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:10

@Wendy: Wanneer gaan we volgende week paardrijden? Weer ziet er weer niet geweldig uit behalve maandag. :+

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:53

Dan zeg ik...maandag? Kon eerst niet maar die afspraak is komen te vervallen dus kan nu wel. Overigens wilde ik je net mailen dat ik tot nu toe volgende week nog iedere dag kan naar de fotograaf, maar moet het dan wel snel weten want Roger heeft dan ook vakantie en we willen leuke dingen gaan doen.
Bullie heeft gisteren alvast ingesprongen :D

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:57

Overigens heb ik vandaag mijn eerste zelfgemaakte ketting verkocht :D Heb wel eens wat voor anderen gemaakt en cadeau gegeven, maar deze heb ik echt verkocht. Zo leuk :D Had ze op mijn facebook en hyves gezet en kreeg een mailtje of ik die ketting wilde verkopen. Ach ja waarom niet? Kan toch niet alles dragen en als ik hem ga missen maak ik wel een nieuwe. Voor de mensen hier die het leuk vinden een linkje naar mijn album op facebook. http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... deec58ab97

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 19:53

Gefeliciteerd met je eerste verkoop :)

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:01

Dank :)
Ik heb ook een rhythmbeads voor RB gemaakt. Zal er binnenkort een foto van maken. De belletjes moeten er nog op. Die zijn onderweg.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 22:31

Wat voor draad heb jij er voor gebruikt? Ik had gewaxed leer-iets gebruikt, maar helaas is de rythm bead vrij snel overleden }:0 Vond het wel erg leuk klinken, die belletjes tijdens het rijden :D

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:17

Wat een gave kettingen Wendy. Kei leuk en Rob vroeg zich af waar je die 'paspop' vandaan had. Ziet er professioneel uit hoor. Misschien word je wel de nieuwe Otazu. (schrijf ik dat zo?)
Dan ben ik een beroemd schrijfster en jij beroemd sierandermaakster. De nieuwe generatie BN-ers. :D
Ik kan maandag wel Hoe laat? Ik kan in principe de hele dag. Ben ook wel erg benieuwd naar de fotos's maar moet even wachten tot Anke reageert. Mij komt in de avond het beste uit aangezien ik nog geen vakantie heb.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:18

Man, ik ben echt nog niet wakker }:0

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 14:15

Wow wendy :wow: Wat prachtig die kettingen! Echt super mooi! Heb je daar een workshop voor gedaan, of ben je gewoon zelf in de weer gegaan met kraaltjes enzo? Leuk ook dat je er een écht verkocht hebt.

Ik heb vandaag mijn eerste springwedstrijd gereden!!! *\o/* Maar pfoe! :oo lange tijd geleden dat ik zo zenuwachtig was! We kwamen daar en allemaal vrachtwagens met wel minstens 6 paarden stonden er al, een tent met muziek en drankjes vlak bij een hindernis, allemaal vlaggen, een stapmolen die heel veel geluid maakte en nog meer gekke dingen. Alle ruiters zagen er natuurlijk ook vet proffesioneel uit met van die hete flikkers onder hun kont.
Ik heb lang losgereden, want niemand wist me te vertellen hoelaat ik ongeveer moest starten. Dat losrijden is ook nog moeilijk zeg! Iedereen hobbelt maar linksom over de hoefslag en om de haverklap krijst er iemand KRUISJE!! OXER!!! en dendert dan richting een van de twee sprongen in het midden...
Toen vielen er ook nog twee ruiters af in de losrijdbaan, ging er een flink aan het stijgeren en staken en werd Vies door een van de achterbenen van een hittepetitje geraakt. Pfoe! Stresssss! :x Ik zag het écht niet meer zitten, maar daarna werd het opeens weer rustiger in de losrijdring en heb ik nog wat sprongen rustig kunnen nemen en ook de oxer op een meter kunnen springen zonder aan te tikken of terug te komen.
Daarna moesten we de ring in en ik stapte 1 lange zijde toen mijn naam al genoemd werd (vorige ruiter was al snel klaar omdat ze een verkeerde hindernis sprong) Ik was aan het wachten op een bel maar die komt blijkbaar niet in de BB als startsignaal :') Ik begon gelukkig nog wel op tijd en Vies deed het super! Op de eerste twee nog wijfelend en de tweede hindernis ging helemaal om. Het was een hele lage sprong en daardoor reed ik minder.
Hindernis 4-5-6 stonden in een lijn met 4 galopsprongen ertussen en tussen 5 en 6 remde hij af, maar na wat aanmoedigen ging hij toch. De dubbel ging fijn en daarna kwam voor ons een moeilijke draai. Scheef voor 8 en dus ging die er ook af. Hindernis 9 en 10 waren ook niet moeilijk.
Het rondje was zo voorbij! En wat was het leuk! Op het losrijden na was het erg gezellig en ik vond het springparcours zelf ook heeeel erg leuk. Ik ga zo startlijsten afstruinen naar een volgende wedstrijd.

Er was ook een fotograaf en ik heb meteen een foto gekocht en ingescand. De foto is van JC&S fotografie
Afbeelding

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 22:40

Ik kan de foto niet zien. Jammer want ben wel benieuwd. Fijn dat je de smaak van het springen te pakken hebt :)

@Judith ik gebruik bijna altijd staaldraad. Heb ook wel eens leer gebruikt. Voor de rhythmbeads heb ik uiteraard staaldraad gebruikt. Het moet wel tegen een stootje kunnen.

@Marie gewoon van Ebay. Er is er nu eentje voor armbanden onderweg. Kan ik die ook wat makkelijker op de foto zetten. Daar scoor ik ook veel kraaltjes weg trouwens.

@Annetje wij hebben met Marieke's vrijgezellenfeest ooit zoiets gedaan en toen kreeg ik de smaak te pakken, dus materialen aangeschaft en aan de slag gegaan. Natuurlijk mislukt er regelmatig iets, maar blijf steeds proberen en dan wordt het vanzelf beter :)

@nog een keer Marie gewoon weer in de ochtend doen?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 22:51

Anne, goed bezig! Jammer dat het losrijden wat lompig ging, maar zo te lezen netjes rond gegaan :j Ben wel nieuwsgierig naar de foto ;)

Staaldraad in gaan slaan dus. Heb vandaag helemaal leuke belletjes voor aan tweede poging rythm bead gevonden, dus nu moet het goed komen :D Ook twee megabellen gevonden voor bij Maicka aan het tuig te hangen :P

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 00:21

Hm... bij mij doet de foto het gewoon en in de andere topics kan iedereen hem ook zien?
Afbeelding
Zo dan?

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 10:14

Ik zie ze allebei gewoon. :)) Mooie foto Annie! En ook goed van je dat het zo goed ging! (en van vies natuurlijk ook)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 11:59

Ik zie ze nu ook allebei; mooie foto :)