Yade is nog niet zo goed verkeersmak, hoe druk is het bij jou Marion met verkeer? Loop je er echt tussen of is het meer door de snelweg? Wat lastig toch dat ze hier op vrijwel alle stallen zo veel binnen staan.. dat wil ik echt niet (meer). Aan de oostveenseweg zijn ook veel stallen natuurlijk, maar ik denk dat dat ook al lastig wordt als ik wil gaan wandelen zo met die sloten en er wil iemand passeren. Ze zal het vanzelf wel leren, in Santpoort staat ze aan een woonwijk en direct daarna bos, ze is het dus ook niet gewend.
Het gaat redelijk met Yade, ze heeft heel lang last gehad van die blessure en ze draaft nu 10 min en dat gaat goed, heb er alleen nog niet opgezeten weer.. denk dat ze min of meer opnieuw ingereden moet worden (ze was nog maar kort onder het zadel toen ze die blessure kreeg) en dat wil ik niet zelf doen. Had een hele fijne instructrice die dat zou willen doen en die ik dat ook wel toevertrouwde, maarja die zal ook niet hier komen.. Denk dat ik haar nu eerst lekker het land op moet doen, Yade heeft helaas veel last van verhuizingen..
. Lekker op het land gezet en heerlijk gereden. Het is daar echt heel mooi en Blando was fantastisch in de bossen, echt super braaf. Alle paarden trouwens. Heerlijke ritten gemaakt van ruim twee uur. Paarden moesten soms echt hard werken door het mulle zand maar ze hebben het allemaal voortreffelijk gedaan......
Pff, kan voorlopig even geen bbq meer zien, na 4 dagen op rij 
Wordt wel weer even wennen zo'n grote/drukke stal (voor Yade vooral, die voelt zich beter op een rustig plekje), baal heel erg dat ik weg moet van het privestalletje waar ik nu sta, maar is niet anders..