Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Astor

Re: Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 17:56

Goede avond.
Ben net eerste geworden met Ushi. Zal straks wel een filmpje plaatsen.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:05

Maaree beetje de zoveelste discussie/ruzie in korte tijd, we houden niemand meer over :+. We hoeven
niet altijd heppy de peppy te doen, maar wegblijven hoeft ook niet jane, melissa of iris ? Ik snap dat
het respect voor elkaar vaak weinig aanwezig is, maar weg gaan 'in the heat of the moment' (en ook niet
helemaal uitgesproken is en/of nog dingen verborgen worden gehouden) en eens in de zoveel tijd weer terug komen maakt het niet ineens weer 'goed'. En als er dan overheen wordt gepraat alsof het lucht
is wat er geschreven wordt of gebeurd is in dit topic vind ik respectloos. Als we nog willen dat
het topic enigszins vriendelijk blijft en een beetje doorloopt laten we dan allemaal proberen het beste er
van te maken oke? Ik ben geen heilige en we kunnen allemaal nog dingen leren, maar als er een discussie
is probeer dan nog een beetje respect (voor hoever dat kan) voor elkaar te hebben. En echte bitchfightes
lekker te pben, want al die sensatie en haat is slecht voor dit topic om zo open en bloot te leggen. Ik snap
dat het soms best leuk kan zijn, maar denk ook een beetje aan de rest alstublieft!

Dat was het voor vandaag, al dat denkwerk zorgt alleen maar voor hoofdpijn :+

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:07

Astor schreef:
Goede avond.

Gefeliciteerd Melis ;)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 18:07

Ik heb de laatste tijd gewoon een berichtje geplaatst en net ook? Dus ik ben niet weggebleven. En doe gewoon me best.
En ik heb niks meer om uit te praten en ik heb niks meer om te melden. Dus daarom doe ik dat ook niet.
Iris en Jane hebben dacht ik weinig tijd om op bokt te zitten. Of ze hebben er gewoon geen behoefte aan ofzo :P
En ik heb niks meer om uit te praten of ik heb niks meer om te melden.
Laatst bijgewerkt door Astor op 06-02-11 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 18:08

Kirsten_S schreef:
Gefeliciteerd Melis ;)

Je hoeft niet zo'n hatelijk poppetje te gebruiken. Ik vind die zelf altijd vrij onaardig over komen. Maar dankje!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:10

Astor schreef:
Ik heb de laatste tijd gewoon een berichtje geplaats en net ook? Dus ik ben niet weggebleven.
Iris en Jane hebben dacht ik weinig tijd om op bokt te zitten. Of ze hebben er gewoon geen behoefte aan ofzo :P

Jaa maar je hebt na ons (noor en ik) bezoekje op jennifers stal alleen gereageerd op de 'makkelijkste' berichten
en niet op de berichten waar je zelf om had gevraagd? En een paar pagina's terug heb ik zelfs nog wat
geplaatst tegen jou en heb je ook niet gereageerd, dus je kan miss wel begrijpen dat ik het niet bepaald
aardig vond dat je gewoon doet alsof er niks aan de hand is snapje ?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:11

Dus we hebben niets meer uit te praten? Prima! dan toch lekker niet :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 18:12

Ik heb toen nog gewoon normaal gereageerd. En heb het daarna maar gelaten, want dan wordt het toch alleen maar erger.
En kan me dat berichtje niet eens meer herrineren dus daarom zal ik er ook wel niet op gereageerd hebben.
Maar goed ik hoef me niet verplicht te voelen om te reageren. En dat zeg je zelf ook altijd.
Ik zal er straks wel even naar kijken en reageren. Want ik wil gewoon niet weer in discussie gaan snapje?

Noortje, Wil jij nog uren discuseren over dit onderwerp dan? Ik heb daar gewoon niet zoveel zin in.
Omdat ik denk dat het toch alleen maar erger wordt. Dus vandaar heb ik maar geprobeerd om het te laten.
Maar tuurlijk is er genoeg om uit te praten want ik vind het helemaal niks hoe het nu gaat.
Maar we haddden gewoon even besloten elkaar de tijd te geven? Dus dan ga ik niet weer in discussie.

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:15

Astor schreef:
Goede avond.

Gefeliciteerd *\o/*

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:17

Astor schreef:
Kirsten_S schreef:
Gefeliciteerd Melis ;)

Je hoeft niet zo'n hatelijk poppetje te gebruiken. Ik vind die zelf altijd vrij onaardig over komen. Maar dankje!

Ik wil niet nep overkomen door een 'blijer' gezichtje te gebruiken terwijl ik wat ik net
berichtte in mijn achterhoofd heb. Ik wil er gewoon graag duidelijkheid over want volgens mij
zitten jou ook dingen dwars door ons bezoekje? ik kan niet in jou hoofd kijken dus ik
weet niet wat er aan de hand is. Je mag het via pb doen of wat dan ook, maar probeer
alsjeblieft niet te doen of er niets aan de hand is?
Ik wil graag vriendinnen blijven melis maar zoals je nu doet lukt me dat niet echt ..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:21

Astor schreef:
Ik heb toen nog gewoon normaal gereageerd. En heb het daarna maar gelaten, want dan wordt het toch alleen maar erger.
En kan me dat berichtje niet eens meer herrineren dus daarom zal ik er ook wel niet op gereageerd hebben.
Maar goed ik hoef me niet verplicht te voelen om te reageren. En dat zeg je zelf ook altijd.
Ik zal er straks wel even naar kijken en reageren. Want ik wil gewoon niet weer in discussie gaan snapje?

Noortje, Wil jij nog uren discuseren over dit onderwerp dan? Ik heb daar gewoon niet zoveel zin in.
Omdat ik denk dat het toch alleen maar erger wordt. Dus vandaar heb ik maar geprobeerd om het te laten.
Maar tuurlijk is er genoeg om uit te praten want ik vind het helemaal niks hoe het nu gaat.
Maar we haddden gewoon even besloten elkaar de tijd te geven? Dus dan ga ik niet weer in discussie.

Maar je kan wel begrijpen dat dit een hele andere situatie is en negeren de situatie alleen maar 10x
erger maakt en mijn innerlijke emoticons veranderen naar een niet zo'n aardige kant..
Ik snap dat je niet door wilt gaan melissa, maar ik voel dat er bij jou iets dwars zit waardoor
je dit niet kan laten sudderen.. Zeg gewoon wat je denkt melissa, ik ga je heus niet opeten hoor :P

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:26

Flevolander schreef:
Normaal gesproken reageer ik hier eigenlijk niet meer, maarja fokkerij is altijd intressant natuurlijk..

@ Skyline.. wat is de achterliggende gedachten om met Voice te dekken ? Gezien de lijnteelt op Rubinstein, ivm met jou OO Seven merrie ?

De achterliggende gedachte om met wynton te dekken is omdat sens meer neerwaards gebouwt is en hij juist meer opwaards gebouwt, ook vanwege zijn lange rug en op 4 jarige leeftijd is hij al super braaf , en sens is toch wel wat sensibel en nerveus dus kwa karakter gaat dat ook wel wat vooruit hopen we dan , en hij haalt der in de hoogte misschien ook wel wat op :)

& @ Sabine , het is nog niet 100% zeker hoor , maar tuurlijk is het niet gewoon maar een paard aan alles wat je met een paard doet zitten risico's vast , Het paard kan ook in de wei zn achter been breken of met springen verkeerd neerkomen en dan ook iets gaan mankeren , dit is niet haar eerste veulen en zulke dingen kunnen verkeerd gaan maar dat is met andere dingen net zo .

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:28

Astor schreef:

Ik wil er helemaal niet urenlang over discussieren, maar dat jij zegt dat je met niemand wat uit te praten hebt klopt niet.
Natuurlijk hebben we besloten dat we mekaar even de tijd hebben gegeven, maar het word er alleen maar erger op, vervolgens hoor ik van jennifer nog wat dat jij gezegd heb over mij. Ik hoor alleen maar slechte dingen die jij van mij vind.
Daar ben ik echt helemaal klaar mee. Ik hoop dat je dat ook kan begrijpen
Laatst bijgewerkt door Pebbs op 06-02-11 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:29

Nou ik wacht in spanning af op het veulen ! Allebei knappe ouders, moet het goed komen :D

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:32

Kirsten_S schreef:
Nou ik wacht in spanning af op het veulen ! Allebei knappe ouders, moet het goed komen :D

:P , nou het is nog niet 100% zeker maar ik hoop het wel , en misschien als java wel drachtig kan worden dan laat ik sens misschien wel zelf dekken :)

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:33

Java zou toch verkocht worden ?

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:35

Pebbs schreef:
Java zou toch verkocht worden ?

alleen als ze niet drachtig word ja ,

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:36

oooohww okeee

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:37

skyline schreef:
Flevolander schreef:
Normaal gesproken reageer ik hier eigenlijk niet meer, maarja fokkerij is altijd intressant natuurlijk..

@ Skyline.. wat is de achterliggende gedachten om met Voice te dekken ? Gezien de lijnteelt op Rubinstein, ivm met jou OO Seven merrie ?

De achterliggende gedachte om met wynton te dekken is omdat sens meer neerwaards gebouwt is en hij juist meer opwaards gebouwt, ook vanwege zijn lange rug en op 4 jarige leeftijd is hij al super braaf , en sens is toch wel wat sensibel en nerveus dus kwa karakter gaat dat ook wel wat vooruit hopen we dan , en hij haalt der in de hoogte misschien ook wel wat op :)

& @ Sabine , het is nog niet 100% zeker hoor , maar tuurlijk is het niet gewoon maar een paard aan alles wat je met een paard doet zitten risico's vast , Het paard kan ook in de wei zn achter been breken of met springen verkeerd neerkomen en dan ook iets gaan mankeren , dit is niet haar eerste veulen en zulke dingen kunnen verkeerd gaan maar dat is met andere dingen net zo .

Ohw het wordt Wynton dus, sorry ik dacht ergens de naam Voice te horen vallen. Echter heb je ook bij Wynton te maken met lijnteelt op Rubinstein. Want Wynton is een Jazz x Matador II x Rubinstein I. Als je opzoek bent naar een hengst die een fijn karakter doorgeeft zou ik het in de eerste instantie niet zoeken bij een Jazz-zoon. Heb je een foto van je merrie? Ik ben erg nieuwschierig geworden of het qua exterieur echt zo'n goede match is met Wynton. Wynton kan erg veel wit doorgeven trouwens(flinke blessen en witte benen) al heeft een goed paard geen kleur natuurlijk, altijd goed om het in je achterhoofd te houden

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:38

Volgens mij kunnen we maar beter het topic stoppen ofzo... :+
Want alles word verkeerd opgevat, of het word ff opeens verstoord door zomaar weer
wat bezoekjes.. niet echt gezellig word het ervan...

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:39

Als je een hengst wil die perfect bij je merrie past, moet je dat door Debby laten uitzoeken :D

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:44

skyline schreef:
Flevolander schreef:

Ohw het wordt Wynton dus, sorry ik dacht ergens de naam Voice te horen vallen. Echter heb je ook bij Wynton te maken met lijnteelt op Rubinstein. Want Wynton is een Jazz x Matador II x Rubinstein I. Als je opzoek bent naar een hengst die een fijn karakter doorgeeft zou ik het in de eerste instantie niet zoeken bij een Jazz-zoon. Heb je een foto van je merrie? Ik ben erg nieuwschierig geworden of het qua exterieur echt zo'n goede match is met Wynton. Wynton kan erg veel wit doorgeven trouwens(flinke blessen en witte benen) al heeft een goed paard geen kleur natuurlijk, altijd goed om het in je achterhoofd te houden[/quote]

Ja dat van lijnteelt heb je wel gelijk maar dat is opzich wel verweg, ik heb foto's in mn profiel :) . ik zou moorlands bodygaurd ook wel een geschikte hengst vinden denk ik :)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:44

Ik wil witte benen :D!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:45

Ik zeg hup een springknol erop :D!

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:45

Kan ze dat ook bij mannen want dan houd ik me aanbevolen. ;)