Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. We hoeven

Astor schreef:Ik heb de laatste tijd gewoon een berichtje geplaats en net ook? Dus ik ben niet weggebleven.
Iris en Jane hebben dacht ik weinig tijd om op bokt te zitten. Of ze hebben er gewoon geen behoefte aan ofzo
Astor schreef:Kirsten_S schreef:Gefeliciteerd Melis
Je hoeft niet zo'n hatelijk poppetje te gebruiken. Ik vind die zelf altijd vrij onaardig over komen. Maar dankje!
Astor schreef:Ik heb toen nog gewoon normaal gereageerd. En heb het daarna maar gelaten, want dan wordt het toch alleen maar erger.
En kan me dat berichtje niet eens meer herrineren dus daarom zal ik er ook wel niet op gereageerd hebben.
Maar goed ik hoef me niet verplicht te voelen om te reageren. En dat zeg je zelf ook altijd.
Ik zal er straks wel even naar kijken en reageren. Want ik wil gewoon niet weer in discussie gaan snapje?
Noortje, Wil jij nog uren discuseren over dit onderwerp dan? Ik heb daar gewoon niet zoveel zin in.
Omdat ik denk dat het toch alleen maar erger wordt. Dus vandaar heb ik maar geprobeerd om het te laten.
Maar tuurlijk is er genoeg om uit te praten want ik vind het helemaal niks hoe het nu gaat.
Maar we haddden gewoon even besloten elkaar de tijd te geven? Dus dan ga ik niet weer in discussie.
Flevolander schreef:Normaal gesproken reageer ik hier eigenlijk niet meer, maarja fokkerij is altijd intressant natuurlijk..
@ Skyline.. wat is de achterliggende gedachten om met Voice te dekken ? Gezien de lijnteelt op Rubinstein, ivm met jou OO Seven merrie ?

Astor schreef:Noortje, Wil jij nog uren discuseren over dit onderwerp dan? Ik heb daar gewoon niet zoveel zin in.
Omdat ik denk dat het toch alleen maar erger wordt. Dus vandaar heb ik maar geprobeerd om het te laten.
Maar tuurlijk is er genoeg om uit te praten want ik vind het helemaal niks hoe het nu gaat.
Maar we haddden gewoon even besloten elkaar de tijd te geven? Dus dan ga ik niet weer in discussie.
skyline schreef:Flevolander schreef:Normaal gesproken reageer ik hier eigenlijk niet meer, maarja fokkerij is altijd intressant natuurlijk..
@ Skyline.. wat is de achterliggende gedachten om met Voice te dekken ? Gezien de lijnteelt op Rubinstein, ivm met jou OO Seven merrie ?
De achterliggende gedachte om met wynton te dekken is omdat sens meer neerwaards gebouwt is en hij juist meer opwaards gebouwt, ook vanwege zijn lange rug en op 4 jarige leeftijd is hij al super braaf , en sens is toch wel wat sensibel en nerveus dus kwa karakter gaat dat ook wel wat vooruit hopen we dan , en hij haalt der in de hoogte misschien ook wel wat op
& @ Sabine , het is nog niet 100% zeker hoor , maar tuurlijk is het niet gewoon maar een paard aan alles wat je met een paard doet zitten risico's vast , Het paard kan ook in de wei zn achter been breken of met springen verkeerd neerkomen en dan ook iets gaan mankeren , dit is niet haar eerste veulen en zulke dingen kunnen verkeerd gaan maar dat is met andere dingen net zo .

skyline schreef:Flevolander schreef:Normaal gesproken reageer ik hier eigenlijk niet meer, maarja fokkerij is altijd intressant natuurlijk..
De achterliggende gedachte om met wynton te dekken is omdat sens meer neerwaards gebouwt is en hij juist meer opwaards gebouwt, ook vanwege zijn lange rug en op 4 jarige leeftijd is hij al super braaf , en sens is toch wel wat sensibel en nerveus dus kwa karakter gaat dat ook wel wat vooruit hopen we dan , en hij haalt der in de hoogte misschien ook wel wat op
& @ Sabine , het is nog niet 100% zeker hoor , maar tuurlijk is het niet gewoon maar een paard aan alles wat je met een paard doet zitten risico's vast , Het paard kan ook in de wei zn achter been breken of met springen verkeerd neerkomen en dan ook iets gaan mankeren , dit is niet haar eerste veulen en zulke dingen kunnen verkeerd gaan maar dat is met andere dingen net zo .
. ik zou moorlands bodygaurd ook wel een geschikte hengst vinden denk ik
!
!