Zal kijken of ik het vandaag nog op Bokt kan zetten! Enne, laatst nog een knalroze verhuiscontainer op een vrachtwagen... helemaal kicken!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shenavallie schreef:Woensdagochtend komt de zadelpasser weer met een ander zadel voor Maisie. Dit keer een dressuurzadel, omdat die een of ander 3-puntssysteem zou hebben. Ben benieuwd! Kijken of ik iemand anders zo gek kan krijgen om er weer op te stappen, anders ben ik zelf de l*l. Wil namelijk ook graag zelf kunnen zien wat het zadel doet, zonder dat ik erop zit.![]()
Op korte termijn gaan we met Maisie trouwens weer opnieuw beginnen met beleren, in de hoop dat ze toch nog weer een keer voor de kar wil. We gaan het helemaal vanaf het begin doen, alsof ze het nog nooit eerder heeft gedaan. Oege gaat ons hierbij helpen, want ik wil geen fouten maken.

LIQUITA schreef:winnitou schreef:Fijn!, eerst een flinke pijnstiller innnemen?
Hmm, is niet nodig...denk ik. Het doet niet zo'n pijn.
Het ziet er nu wel mooi uit, lekker blauw en dat is al helemaal naar m'n tenen gezakt
Hmmm...het helaas niet zo goed te zien op de foto.

meelen schreef:Wat een storm is er weer. Was vanochtend toch niet zo harde wind.
Er worden windstoten van 80 km p/u verwacht, dus kijk uit op de dijk als je naar de manege moet.
(morgen windkracht 3, dus dat is wel lekker)

)
LIQUITA schreef:Whaaaa...dat wordt een latertje voor me. Moet de volgende weer om 6 uur op om te werken
xan schreef:Nicole1995 schreef:Heb ondertussen een leuk meisje van de zaterdagochtend les voor Col voor de zaterdag waar ik heel blij mee ben.Zuinig met mijn spullen en netjes en rijd Col lekker relaxt met stille benen en handen en vertroeteld haar die dag.
Leuk joh, rijdt ze ook om 9.00 uur in de les ??