Ja heel erg goed!! Hij is met pasen goed kreupel geweest, maar is weer helemaal goed!! Dat is ook de grondslag van mijn bedrijf geweest, dus is het toch ergens goed voor geweest, ookal had ik m liever heel gehouden!! Oja, en ik heb sinds eind juni een nieuwe pup... Mijn vliegje was zo ziek, dat het echt niet anders meer kon...
Gaaf!! wat voor een?? Ik had op een dinsdag Flytje laten inslapen, maar ik heb het bedrijfje thuis, dus ik werd helemaal gek van ellende, zo zonder hond.... De oudste van de 2 was 2 jaar geleden al ingeslapen... Nou dit was niets.. Dus de dag nadat ik Fly had laten gaan kwam ik heel toevallig op mp de advertentie van dit kleine frummel tegen.... Nou dat was ook niet ver bij mijn vriendin vandaan, dus zaterdags had ik weer heerlijk drukte om me heen.... Denk dat er volg jaar ofzo wel weer 2e bij komt..... Maar deze pup is zo'n boef, zo ADHD ook...
Over de hond van mijn oudes wel, ja... Kreng was dol op vingers... Toen ie pup was, was ie wel leuk... lekker bolletje wol!! Nee dan stuurt mijn ma hem elke 4 tot 6 weken naar kapper............ dat moet je niet doen hoor!!!
Abrikoos is wel mooiste kleur van poedel, want dat zwart is maar zwart, dat wit wordt vaak vies/bruin... Maar die van mijn ouders was wel mooi gebouwd, en de kleur was wel waar ik gek van was...
Rascha
Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!
Mijn moeder vond ze zo leuk, omdat het van die miepies kunnen zijn, met dat eenkennige gedrag... Dat is iets wat mij totaal niet trekt... Een dier wat aan zijn baasje hangt, prima... Maar dat gepiep van dat dier van mijn moeder vond ik echt nix... Nu denk ik dat mijn ma dat ook wel zelf in de hand werkte... Dat gemiep in combi met dat agressieve bijten maakte het geen leuke hond... Dus voor mij stond toen voorop dat ik dat ras niet wou!! Ga je ook op puppiecursus??
Rascha
Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!
Ja is ook beetje hoe je er mee omgaat of ze erg eenkennig zijn of niet natuurlijk... ken er heleboel die dat niet zijn. De middenslag is ook de middenslag gewoon... je hebt ook nog toy, dwerg en koningspoedel. Ja ga ook op cursus en wil later agility doen
Een poedel is niet uit zichzelf vals, het is hoe je ze op voed En als je dat niet met strenge hand doet worden ze snel vals, maar dat komt puur door de intelligentie.. Het slimste ras.. Gewoon consuquent zijn en je hebt er een wereldhond aan hoor Kaar! In Amerika zijn het blindegeleide honden, en tsja, je hebt mijn Lodewijk ook ontmoet, echt een superhond. Luistert top, echt een vriend voor het leven..!
Owh leuk zeg! Ja ik start voor de 2e keer, vorige keer wou die niet langs de jury en heeft ie me alle hoeken van de bak laten zien, dus dit is weer een nieuwe poging