What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:42

Shenavallie, ik heb de stickers aan Inge gegeven, je was vanmorgen al weg toen ik kwam

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 09:33

Tytje schreef:
Nou jongens de verhuizing is achter de rug met Valentino. Mary hadden we gistermorgen al verhuisd, toen snel werken en 's avonds dus Valentino. Er was wat verwarring over welke box voor Val was, maar zijn bedje was gespreid en hij heeft een super box. Vanmorgen weer heen en Val stond zeer relaxed te eten...........gelukkig.
Lekker gereden, ik moet alleen de bakregels wel in acht nemen, ben ze een beetje kwijt en heb dus niet altijd voorrang.
Stapmolen ook maar meteen geprobeerd, nu we toch bezig zijn, dat ging onder een luid gehinnik, ook goed. Nou als Val zo braaf blijft, ben ik tevreden!!!!!!!! Ik heb hem gewoon overruled, arm beest.

Fijn dat Val zich al helemaal thuis voelt :j . Waar is Mary dan naar toe verhuisd?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 09:35

goede morgen liquita

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 10:25

Morguh Ate....zie dat ik je gemist heb. Hoe gaat het met jullie?

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 10:27

Hoi Liquita, Mary staat bij de Engewormer (Reek) op het land. Lekker in de buurt van Val. Als ze weer goed gaat lopen, gaat ze ws ook naar Veldt. Ze is al een heel stuk opogeknapt en aangekomen!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 10:30

Tytje schreef:
Hoi Liquita, Mary staat bij de Engewormer (Reek) op het land. Lekker in de buurt van Val. Als ze weer goed gaat lopen, gaat ze ws ook naar Veldt. Ze is al een heel stuk opogeknapt en aangekomen!

Aha...jullie wilde haar dichter bij Val hebben, of viel het tegen waar ze hier voor stond? Wat goed dat het beter met haar gaat :j

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 11:46

Tytje schreef:

ooh beviel het niet in de beemster ??
hahahahahhahaha alles komt weer terug bij veldt

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 12:37

ATE schreef:
Tytje schreef:

ooh beviel het niet in de beemster ??
hahahahahhahaha alles komt weer terug bij veldt

Nou, laat ik het zo zeggen dat ik nu voor een prikkie Mary op het land kan zetten en dat ik in de Purmer flink moest betalen voor dag en nacht land. Ik vind het ook prettig om mijn paarden bij elkaar in de buurt te hebben, het is eigenlijk niet te doen anders.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 13:34

Tytje schreef:
Nou, laat ik het zo zeggen dat ik nu voor een prikkie Mary op het land kan zetten en dat ik in de Purmer flink moest betalen voor dag en nacht land. Ik vind het ook prettig om mijn paarden bij elkaar in de buurt te hebben, het is eigenlijk niet te doen anders.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik was er benieuwd naar omdat ik er over nagedacht had of de Purmer misschien ook een plekje voor Liquita zo zijn.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 13:57

winnitou schreef:
Shenavallie, ik heb de stickers aan Inge gegeven, je was vanmorgen al weg toen ik kwam

Oh super, dank je wel!!!! Waar kan ik jouw stickers eventueel neerleggen?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 14:01

Vanmorgen wilde Danicha op Maisie rijden en vroeg of ze haar eigen zadeltje erop mocht doen. Ik gaf aan dat als het redelijk bleef liggen, het geen probleem moest zijn. Is het een pimpelpaars Pinokkio-zadeltje :+ , whoehahahaha! Het bleef redelijk op z'n plaats (en Danicha weegt nog lichter dan het zadeltje 8-) ), dus ging ze een poging wagen. Ik moest er de hele tijd om lachen! Uiteindelijk had ze een kwartiertje gereden, maar het zadeltje moet er maar niet meer op. Niet vanwege de kleur (vond het namelijk nog best grappig, ook al had ik dan liever een roze gehad }:0 ), maar het knelde toch wat bij de schoft... :(:)
Wanneer gaan ze nou eens bellen dat het nieuwe zadel opgehaald kan worden?????!!!!!!!! :)) :):)

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:26

LIQUITA schreef:
Tytje schreef:
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik was er benieuwd naar omdat ik er over nagedacht had of de Purmer misschien ook een plekje voor Liquita zo zijn.

Nee, het zou niks voor Liquita zijn. Het is een aardige man, maar ik geloof niet dat wat hij zegt ook echt gedaan wordt. De paarden staan in de winter veel binnen! Voor mij was belangrijk dat Mary veel kilo's ging aankomen en dat ze binnen stond vond ik niet zo erg als ze maar genoeg eten kreeg. Dat gebeurde wel, maar het is geen stal voor een goede oude dag. Ik zie dan graag dat alle paarden met een maatje overdag buiten staan en 's nachts binnen. In april staan ze daar dag en nacht buiten, de hele kudde bij elkaar. Ze drinken uit de sloot, vind ik ook niet handig voor een oud, stram paard.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:29

Ik ben net terug van de manege. De buitenbak was super om te rijden! Zelfs gillende kinderen, maakte Valentino weinig uit. Hij heeft het echt naar zijn zin.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 21:36

Tytje schreef:
Nee, het zou niks voor Liquita zijn. Het is een aardige man, maar ik geloof niet dat wat hij zegt ook echt gedaan wordt. De paarden staan in de winter veel binnen! Voor mij was belangrijk dat Mary veel kilo's ging aankomen en dat ze binnen stond vond ik niet zo erg als ze maar genoeg eten kreeg. Dat gebeurde wel, maar het is geen stal voor een goede oude dag. Ik zie dan graag dat alle paarden met een maatje overdag buiten staan en 's nachts binnen. In april staan ze daar dag en nacht buiten, de hele kudde bij elkaar. Ze drinken uit de sloot, vind ik ook niet handig voor een oud, stram paard.
Nee, dat zou inderdaad niks zijn voor Liquita. Liquita staat 's nachts ook lekker in haar stalletje. Ook in de zomer, zo hebben ze beter controle op de paarden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 21:37

Tytje schreef:
Ik ben net terug van de manege. De buitenbak was super om te rijden! Zelfs gillende kinderen, maakte Valentino weinig uit. Hij heeft het echt naar zijn zin.
De buitenbak is super inderdaad :j . Lekker dat hij het naar z'n zin heeft, en jij natuurlijk ook.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:39

Ik hoop dat het morgen nog steeds fijn is, want ik heb begrepen dat ze morgen gaan heien voor de nwe bak.
(als dat tenminste nog steeds zo is, je weet maar nooit bij veldt ;) )

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:42

Zit ik vanavond gezellig te borrelen/eten bij mijn broer en schoonzus, zie ik ineens de trailer van Erna voorbij scheuren :D

haha grappig gezicht hoor.
Jullie gingen zeker naar les. Of nog een wedstrijd ????

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 21:43

xan schreef:
Ik hoop dat het morgen nog steeds fijn is, want ik heb begrepen dat ze morgen gaan heien voor de nwe bak.
Tja...ik zat er van de week ook al aan te denken dat er tijd aan zal komen dat het niet zo prettig zal zijn om in de buitenbak te rijden. Maar...ik neem het op de koop toe, kijk uit naar de 2e binnenbak. Inderdaad maar afwachten of ze morgen gaan beginnen...ik hoop het :j .

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:44

MMMMMmmmm misschien ligt Mntj al in bed, lekker vroeg zodat ze morgen weer lekker fris is om mij les te geven !!! :P

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:45

LIQUITA schreef:
xan schreef:
Tja...ik zat er van de week ook al aan te denken dat er tijd aan zal komen dat het niet zo prettig zal zijn om in de buitenbak te rijden. Maar...ik neem het op de koop toe, kijk uit naar de 2e binnenbak. Inderdaad maar afwachten of ze morgen gaan beginnen...ik hoop het :j .

Tja, moet maar even, al die ongemakken voor het "goede doel" zullen we maar zeggen. :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 21:45

Hahahaha...ja precies :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:46

Wanneer zijn ook al weer de volgende onderlinge wedstrijden ???
Dat weet jij vast wel Liquita, want jij gaat dan toch mee doen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 21:48

Ik doe 5 juni mee, maar weet niet of de eerst volgende zijn.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 21:51

LIQUITA schreef:
Ik doe 5 juni mee, maar weet niet of de eerst volgende zijn.
Yep...heb even op de site gekeken. Het is de eerst volgende.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 21:52

Ik ga afsluiten. Tot morgen maar weer en welterusten voor straks.