Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Tytje schreef:Nee, denk gewoon dat je Anky bent en dat het je geeeeeeen enkele moeite kost, borst vooruit en schouders naar achteren. Niet vergeten te lachen en.......alles komt goed. Start je ook 6 dec in Kwadijk?
xan schreef:Tytje schreef:Nee, denk gewoon dat je Anky bent en dat het je geeeeeeen enkele moeite kost, borst vooruit en schouders naar achteren. Niet vergeten te lachen en.......alles komt goed. Start je ook 6 dec in Kwadijk?
hahahaha dat vind ik een goeie. Heb je dat gister geleerd bij je clinic![]()
Ik heb me wel opgegeven, maar weet nog niet of dat gaat lukken.
Jij wel toch ?????
ATE schreef:net een nieuwe foon gehaald bleek ik vorig jaar al te mogen lekker he dat niet ff een berichtje geven heb nu een samsung gt b3410
wel een toch screen maar ook zo n bordje eronder
snap er nog geen donder van maar voor me abb is afgelopen zal ik denk ik beetje weten
Shenavallie schreef:Ik heb vanmiddag toch iets stoms meegemaakt: ik ben gestrand met de auto in de berm in de polder tussen Assendelft en Heemskerk!Er is al een blog van gemaakt, maar ik kom momenteel Hyves niet op. Dus dat zet ik er later vanavond wel even tussen!
xan schreef:Ik heb nog niet terug gelezen, ga ik nog doen![]()
Maar ik ben SO HAPPY
Ik heb mijn eerste punt binnen in de L2 !!!!!!!!!!!!!!
Onvoorstelbaar.![]()
Ik vond namelijk zelf dat het voor geen meter ging.
Met het commentaar van die andere jury in mijn hoofd, en nu dus vandaag,
dacht ik weer het is niets.
Dus ik afgroeten, net op het laatst !!!!
Toen dacht de jury dat ik te vroeg afwende (dus niet bij A maar bij de B !!)
Ik kreeg voor dat onderdeel een 4. En had toen nog net 180 punten![]()
Ik ga echt nooit, nooit meer afgroeten !!!!
Het hadden net zo goed 179 punten kunnen zijn. En afwenden bij A en stilstaan op X is toch
niet het moeilijkste onderdeel![]()
Afijn ook weer wat geleerd.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
. Ik kan me voorstellen dat je blij bent
. GEFELICITEERD Shenavallie schreef:Ik heb vanmiddag toch iets stoms meegemaakt: ik ben gestrand met de auto in de berm in de polder tussen Assendelft en Heemskerk!Er is al een blog van gemaakt, maar ik kom momenteel Hyves niet op. Dus dat zet ik er later vanavond wel even tussen!
. winnitou schreef:Shenavallie schreef:Ik heb vanmiddag toch iets stoms meegemaakt: ik ben gestrand met de auto in de berm in de polder tussen Assendelft en Heemskerk!Er is al een blog van gemaakt, maar ik kom momenteel Hyves niet op. Dus dat zet ik er later vanavond wel even tussen!
hoe heb je dat gedaan, met je wielen naast de weg tijdens het passeren, berm is nu drassig en zacht
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Ik heb vanmiddag toch iets stoms meegemaakt: ik ben gestrand met de auto in de berm in de polder tussen Assendelft en Heemskerk!Er is al een blog van gemaakt, maar ik kom momenteel Hyves niet op. Dus dat zet ik er later vanavond wel even tussen!
Ojee...ik ga meteen je Blog even lezen.
. winnitou schreef:
We hebben morgen op het werk taart bij de koffie, ben weer even creatief geweest (=logo van ZSA).
Moet zeggen dat ik ook op deze wel een beetje trots ben.
als ik nog eens zonder werk kom ga ik taartenbakker worden (of papegaaientrainer)
Je kunt altijd solliciteren bij www.taartopmaat.nl!