Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stormchaser

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 10:54

Ja dat doe je goed, ze hebben toch overal weer een andere manier van trainen! Ik ben één keer daar geweest om te kijken bij een wedstrijd en het zag er mooi uit! Je zal het daar vast naar je zin hebben!

Ben trouwens gister gekraakt voor het eerst en het viel idd reuze mee! Geen pijn wel verlossing, hoewel ik me daarna wel aardig beroerd voelde! Ben om 21 uur met een Saridon in bed gaan liggen! Nu moet ik morgen weer...

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 10:57

San1978 schreef:
Hey, ik heb hem als screen-saver, ik zit er ook de hele dag naar te staren. Wat is daar mis mee?

En is dit dan je bureaublad achtergrond?
Afbeelding

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 10:59

ja San, je wordt er wel moe van! dat heb ik ook altijd! Maar je kan ook niet blijven doorlopen met zo'n ellendige nek!

Kim: wat erg, roze boeitjes!

xnitax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:28

Graceful schreef:
Dames, ik moet jullie iets bekennen... Wilde er niet aan toegeven maar ben onder druk bezweken...
Voor Twilight!!

Nou ben ik toch wel erg nieuwschierig hoor!
Ik ben wel voor een avondje films kijken, kunnen jullie me mooi alles uitleggen enzo want ik weet er echt helemaal niets van!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:33

Vind ik een goed plan. Wanneer???

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:33

Thirz, zou je anders mijn DVD's weer kunnen doorgeven aan Nita? Of kan je wachten tot de Penny filmavond Nita? _O-

Haha, Kim die foto is echt briljant en ben jullie daar nog steeds dankbaar voor! Ik heb hem uitvergroot op mijn muur hangen naast mijn bed. Dan is het net alsof hij er in ligt <3 <3 !

Idd Es, ik ben blij dat ik gegaan ben! Beautje was zo lief om Storm binnen te zetten en zijn pyjama aan te trekken zodat ik lekker vroeg naar bed kon!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:34

Zullen we zaterdag 26 juni doen? 30 Juni is namelijk de premiere van deel 3 :)). Wel nog even aan Eef vragen of het mag, maar dan ben ik in ieder geval weer terug van vakantie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:35

Haha wat een foto _O-

Ohja San, zou ik die films na Thirza mogen lenen? Ik ben nu bezig in het eerste boek en die vind ik wel heel interessant :j

Trudy, fijn dat je weer op Rejoice hebt gereden. Had ook niet anders verwacht van d'r. Wat dat betreft is het idd echt zo'n lieverd!

[edit] Net tegelijk :')

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:37

San1978 schreef:
Zullen we zaterdag 26 juni doen? 30 Juni is namelijk de premiere van deel 3 :)). Wel nog even aan Eef vragen of het mag, maar dan ben ik in ieder geval weer terug van vakantie!

Jemig dan 'al' ?!
Maar ik vind t goed. Doen we ze allebei dan?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:38

Miss_Montana schreef:
Ohja San, zou ik die films na Thirza mogen lenen? Ik ben nu bezig in het eerste boek en die vind ik wel heel interessant :j

Hmmm, mag ik toch je boeken lenen San? Ik ben nou toch ook wel benieuwd...

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:45

hahahahahah!

ik vond boek 1 niet zo... boek 4 daarentegen top! ik heb ze alle vier uit nu!

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:51

welke boeken???

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:57

Twilight

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:59

Of we schuiven gewoon het filmavondje een stuk naar voren, kunnen alle mensen die de films willen kijken deze op dezelfde avond bewonderen :+

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:00

Meiden ik wens iedereeen een goed weekend en veel plezier hier op bokt :P. Ik ga lekker een lang weekend naar Duitsland. Even kijken wat mijn pa voor krot heeft gekocht daar :P. Nee hoor :D.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:01

Ik heb de eerste 3 boeken nu 3 x achter elkaar gelezen (ja, ik weet het best wel triest) en heb boek 4 liggen maar ik wil hem per se bewaren voor de vakantie langs het zwembad. Paul heeft hem uit veiligheidsoverwegingen in beslag genomen en hij ligt voor mijn eigen bestwil achter slot en grendel. Op de eerste dag van de vakantie krijg ik hem pas in handen...... Even voor de duidelijkheid: ik ben een volwassen vrouw van 31....

Tuurlijk Kimmie, ik neem de boeken morgen voor je mee hoor!

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:05

ik raak dus naar de boekhandel? waar gaan die boeken over dat jullie ze allemaal lezen totdat de letters van het papier vervagen?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:06

Kimmie_girl schreef:
Meiden ik wens iedereeen een goed weekend en veel plezier hier op bokt :P. Ik ga lekker een lang weekend naar Duitsland. Even kijken wat mijn pa voor krot heeft gekocht daar :P. Nee hoor :D.

Jemig, t is pas donderdag hoor!!
Maarreh, jij goed weekend en veel plezier bij je paps...

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:07

Miss_Montana schreef:
Of we schuiven gewoon het filmavondje een stuk naar voren, kunnen alle mensen die de films willen kijken deze op dezelfde avond bewonderen :+

???? snap ik nie

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:07

San1978 schreef:
Tuurlijk Kimmie, ik neem de boeken morgen voor je mee hoor!

tanxxxx ik ben benieuwd...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:13

Sophie, het gaat om de boekenreeks Twilight door Stephenie Meyers, hij is verfilmd met deze acteur in de hoofdrol

http://nl.wikipedia.org/wiki/Twilight_(film_uit_2008)

Ik heb de boeken nog niet gelezen, moet dat voor mijn algemene ontwikkeling toch maar eens gaan doen. Heb ook nog steeds de Millenium Trilogie liggen, geen puf om te lezen op dit moment.

Het opstappen gisteren was erg pijnlijk, maar als ik eenmaal zit heb ik geen last. Ik heb in de zandbak buiten gereden, die best wel zwaar was, voorheen voelde ik iedere stap van het paard, nu geen last van. Paar rondjes stap, draf en galop, meer niet gedaan. Vandaag geen last van mijn knie, ik ga het vanmiddag weer proberen....

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:18

haha ik denk tot mijn algemene ontwikkeling ook achterloopt dan ;)

maarre wat super dat het zo goed ging! zal wel een goed gevoel zijn om weer op je paardje te kunnen zitten na zo'n lange tijd!

succes vanmiddag en veel rijplezier uiteraard!

frosty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:33

Hee hallo
Ik ben ook voor de film avond , heb nou al zoooooo veel gehoord over deze hunk dat ik hem nu wel eens wil bewonderen . Als jullie een datum prikken dat zorg ik voor de cola en chips :D

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:38

doe dat nou niet.. nu heb je nog een leven... straks draait alles om vampiers en weerwolven! <3

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:51

frosty schreef:
Hee hallo
Ik ben ook voor de film avond , heb nou al zoooooo veel gehoord over deze hunk dat ik hem nu wel eens wil bewonderen . Als jullie een datum prikken dat zorg ik voor de cola en chips :D

Jipieeeee!!! Ik ben gek op Cola en Chips... :')