En voor iedereen die denkt dat Clydesdales koele paarden zijn die nooit ergenst van opkijken heb ik nieuws HA! Mijn mooie grote dappere vriendelijke reus SCHROK zich vandaag een hoedje van...... een hekje dat ineens in de omheining om het ruiterpad zat... Ja dat was nieuw maar dat was het ergste nog niet want op dat hekje zat een knalgeel bordje en dat was toch wel heel erg eng!!! Nu was het wel zo dat het paard dat voorop liep eerrst schrok en er niet langs wilde en ik dacht 'mijn dappere vent gaat vast wel' ja hij ging ook wel alleen dan samen met Tesco de andere kant op het veld van de boer omploegen... OEPS!!! Gelukkig was die boer niet op het veld bezig want je mag met je paard natuurlijk niet op het veld komen.... tot 2 keer toe rondjes gegallopeerd want er sprongen kabouters van dat hek af maar uiteindelijk was Tesco toch zo dapper erlangs te gaan. Major beefde als een rietje maar had de keus achterblijven en een flinke optater met de zweep krijgen of toch maar achter Tesco aan!!!
Held op sokken.... ownee die heeft hij niet meer!!