Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Iriis_ schreef:Of heb je helemaal geen wedstrijd jasje?![]()

Iriis_ schreef:Hebben jullie het trouwens al gehoord?
Schoolfeest gaat misschien niet door.. Dat werd gezegt door mensne uit de leerlingenraard ofzow. Omdat er te weinig kaarten zijn verkocht..
Astor schreef:Iriis_ schreef:Of heb je helemaal geen wedstrijd jasje?![]()
Ik heb er zelfs 2
Ik zal zo even een fototje maken van beide dan kan je zien dat ze niet zo mooi zitten
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Ja, ik denk dat ik wel bij me moeder wil gaan werken eigenlijk!![]()
Uhm, me mams werkt bij BSN medical, die zitten in de kousen business!
Misschien kunnen we wel iets regelen met me moeder!![]()
Jaa zou wel vet zijn!

Jane_ schreef:Ik dacht dat wij samen werk gingen zoeken Iris ..
Er is nu nog helemaal niks afgesproken. Liisette_ schreef:Iriis_ schreef:Hebben jullie het trouwens al gehoord?
Schoolfeest gaat misschien niet door.. Dat werd gezegt door mensne uit de leerlingenraard ofzow. Omdat er te weinig kaarten zijn verkocht..
Echt, zo jammer!!
Ik ben er niet, ik ga dan naar Najib Amhali!
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Ik dacht dat wij samen werk gingen zoeken Iris ..
Ik zoek en vraag overal en nergens wat rondEr is nu nog helemaal niks afgesproken.
. Tot zoo !
Emmaa_ schreef:Ik ga even etenn. Tot zoo !
!
Wil echt iets leuks doen
Voel me vet nutteloos vandaag
Astor schreef:Iriis_ schreef:Of heb je helemaal geen wedstrijd jasje?![]()
Ik heb er zelfs 2
Ik zal zo even een fototje maken van beide dan kan je zien dat ze niet zo mooi zitten
Zo denk ik er iig over
durf bijna geen foto te plaatsen. Jane_ schreef:Ik hoop echt dat je je pinpas snel krijgt iris
Astor schreef:Ja maar Iris heb je gezien hoe die jasjes bij mij zittendurf bijna geen foto te plaatsen.
ik zal lief zijn
haha Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Ik hoop echt dat je je pinpas snel krijgt iris
Jaa ik ook!
Jane_ schreef:Welke film wil je eigenlijk
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Welke film wil je eigenlijk
Uhhm, weet niet.. Maakt mij niet zoveel uit. Heb step up 2 nog niet gezien.
jij?