Melanieetjuh schreef:Yaraa schreef:heee Iris.. las dat je geen winstpunten hebt gereden
gister, maar wat waren je punten dan??
160 & 163 ofzo..
Nog laager
Laat mij maar gewoon antwoord geven op de vraag die ze aan mij stelt oke?!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Melanieetjuh schreef:Yaraa schreef:heee Iris.. las dat je geen winstpunten hebt gereden
gister, maar wat waren je punten dan??
160 & 163 ofzo..
. Gewoon nog even goed oefenen, en inderdaad pas weer meedoen aan een wedstrijd als je zeker weet dat hij het aankan, maar dat jij er ook klaar voor bent!. Citaat:Maar zo makkelijk is het niet om daar zo over te denken.
ik bedoel, hoe jong was jij in de tijd van Angelique?
Emmaa_ schreef:Dat is wel jammer, maar ach, weet je wat, Valentino is ook nog een jong paardje, en hij moet zeker nog veel leren. Ik weet zeker dat jullie al veel vooruit zijn gegaan, en het kan niet áltijd even goed gaan. Gewoon nog even goed oefenen, en inderdaad pas weer meedoen aan een wedstrijd als je zeker weet dat hij het aankan, maar dat jij er ook klaar voor bent!.
Alle tijd
Melanieetjuh schreef:Citaat:Nou ik snap het wel hoor An, het is makkelijk zeggen zo. Maar als het om je eigenpaard gaat is het altijd andersDaar voel je je toch erg verantwoordelijk voor enz..
Ook al gaat het om je eigen paard, dan nog. :)
Angelique is bij ons toen die tijd ook wel eens op zo'n manier 'kreupel, onregelmatig' gaan lopen. Komt wel goed, en daar kan je gewoon niets aan doen.

Melanieetjuh schreef:Citaat:Maar zo makkelijk is het niet om daar zo over te denken.
ik bedoel, hoe jong was jij in de tijd van Angelique?
Ohja, hoor. Dat is zeker makkelijk om zo te denken.
Angelique was toen we haar net hadden zóó ontzettend lang kreupel, dat we dachten dat het niet eens meer goed zou komen. Huilend hebben we in d'r stal gezeten. Ik was toen zo'n 11/12 jaar, en já ik kan daar zo over denken.
Citaat:Nog laager![]()
Melanieetjuh schreef:Citaat:Nog laager![]()
Moet je mij weer hebben?![]()
Toevallig was ik niet de enige die er iets over zei. En een mens kan zich vergissen.
En daarnaast ik geef zelf wel mn antwoord.
je vraagt gewoon om ruzie.. Citaat:Ze vroeg toch niks aan jou. En ja ik moet jou weer hebben.
De irritante discussie's van jou altijd. Ook over dat gebeuren met Anna. Je kan nooit eens een aardige opmerking in de topic plaatsen. Word het zo moeje vraagt gewoon om ruzie..

Melanieetjuh schreef:Citaat:Ze vroeg toch niks aan jou. En ja ik moet jou weer hebben.
De irritante discussie's van jou altijd. Ook over dat gebeuren met Anna. Je kan nooit eens een aardige opmerking in de topic plaatsen. Word het zo moeje vraagt gewoon om ruzie..
Noem jij dit al een discussie?
Daarnaast vond ik het commentaar van Emma terrecht. Komt wel goed. Tuurlijk is het minder voor Anna, maar ze moet zich zelf niet schuldig gaan voelen of iets.
En nee, ik vraag niet om ruzie.
En toevallig kan ik dat wel, kan jij dat ook? Bijv. Goh wat leuk dat Annie drachtig is?

er komt ook wel is regen en soms ook onweer en bliksem
!
Citaat:En toevallig kan ik dat wel, kan jij dat ook? Bijv. Goh wat leuk dat Annie drachtig is?
. Citaat:Bijvoorbeeld, goh, ja dat is Barry

Emmaa_ schreef:Citaat:En toevallig kan ik dat wel, kan jij dat ook? Bijv. Goh wat leuk dat Annie drachtig is?
Ik dacht even Anna.
! Emmaa_ schreef:Citaat:En toevallig kan ik dat wel, kan jij dat ook? Bijv. Goh wat leuk dat Annie drachtig is?
Ik dacht even Anna.
[/quote]
! ik stuur wel een kaartje als die geboren is
!
Citaat:Wist je dat niet ik krijg een veulentje
!
Annie_ schreef:Emmaa_ schreef:
Ik dacht even Anna.
Wist je dat niet ik krijg een veulentje