snappen ook nooit wat..Uitleg: omdat we je nooit meer zien in dit topic, en nu jezelf ineens weer even laat zien
vragen we maar op je ziek, koorts, of verdwaald bent.. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
snappen ook nooit wat..
vragen we maar op je ziek, koorts, of verdwaald bent.. mauss schreef:hoezo ben ik ziek dan?
loyalty schreef:vanavond eindelijk naar Sjekkie pff 1 dag niet naar je paard vreselijk!!
zal straks foto neer zetten

hij is trouwens van (PP Personality)
_Sammy_ schreef:Mannensnappen ook nooit wat..
Uitleg: omdat we je nooit meer zien in dit topic, en nu jezelf ineens weer even laat zienvragen we maar op je ziek, koorts, of verdwaald bent..
Angg schreef:mauss schreef:hoezo ben ik ziek dan?
Hoezo BLOND??![]()
Zeg je wat over mij
en een beweging dat ie heeft!! zo kicke!! Vanavond gaan we der weer ophalen
arme Liam mist Sjekkie toch ook wel heel erg komt ze vriendinnetje weer terug
Wow.. nog steeds hier aan het ouweho*ren.. Schiet trouwens niet echt op hier met de pagina's..
Hoefsmid was op de andere stal, dus mn moeder was eerst maar die kant op gegaan. 1 minuut later belde ze op; ik ga NU naar Wolin.. dus ik "Niet meer nodig.. ze heeft Yvon zo ver gekregen dat zij haar buiten zet
"
in de stal waar Buga stond even voor 2 daagjes ze mag nog niet bij Liam dan heb je de kans dat ze de boel uitpist met de zaadjes en al.... hahah 

Word maar afwachten
hoop echt zo dat het goed is niet dat ze weer helemaal terug moet en al die stress! ze was echt wat afgevallen door al die stress!
en die is gezellig de hele dag werken hahah
Sorry
je moet eig tegen kenneth zeggen
heb ik het netjes gezegd toch

kunnen ze weer lekker saampjes die stal vind ze ook maar 10 keer niks staat ze hele dag alleen want de rest is natuurlijk buiten
Ze kon ik weinig zien iedere keer zag ik opeens weer dr oortjes en iedere keer als ik voorbij liep ging ze gelijk hinniken gelukkig staat ze weer bij dr vriend