stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 15:53

ik kan haar nu ook echt niet rijden dan dood van de pijn.
en ik ken pascha langer dan vandag en weet hoe ze kan zijn en dan ben ik er liever zelf bij als ze wat doet.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 16:09

Ilion reageerde goed op de behandeling in die zin dat hij los werd op de plaatsen waar ze m bewerkte. Hij had n blokade in zijn atlas, bij zijn ks op wervel 12, 13 en 14 en bij t si gewricht. T si gewer stond naar links en heeft ze goed los weten te krijgen en hij staat nu recht, ook de atlas was weer lekker los (zo vond Ilion wel erg lenig in zijn hals) en de rug heeft ze ook blokadevrij gemaakt. De eerste week kan je nog niets zeggen of t gewerkt heeft daar hij weer even moet wennen aan t lijf. En dat is voor Ilion best onduidelijk omdat hij alleen maar mag stappen.
Over 6 weken komt ze terug om te kijken of er verschil is.
Dan ben ik inmiddels ook weer in Bodegraven geweest, hoewel ik denk dat we nog een paar weken langer moeten stappen omdat Il zijn voetje nog steeds wat voorzichtig neerzet. Ik heb de tijd hoor.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 17:21

Shirley, ik vind het knap dat je zoveel geduld hebt met Illion hoor, ik zie je iedere dag zo plichtsgetrouw met hem wandelen, petje af, waarom gingen ze het filmen met die osteopaat, wel intressant om terug te zien natuurlijk.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 17:23

Vandaag Nicole gesproken en binnenkort gaat ze me helpen met Abel, hij heeft nu een paar keer met longeren een bitje ingehad dus de volgende stap is met zadel op, hij wordt volwassen de scheet Lachen Wesco is gisteren bekapt door Mike en zonder verdoving dus ik ben heel trots op hem, het jaar begint goed Haha!

edit: veel succes aan degenen die morgen in Assendelft aan de selecties mee gaan doen Pling
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 06-01-07 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 17:24

Oh super, Shir, dat Ilion goed op de behandeling reageerde! Ben ik heel blij om. Zal duimen dat het goed aanslaat.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 17:27

oh shirley dat ziet er dus wel hoopgevend uit! hartstikke goed !

gaan er hier nog mensen naar jumping ??

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 17:28

mij jaar begin echt k u t
eerst me pols en nu net breekt er een stuk kies af Boos!
wie weet er een tandarts waar ik terecht kan nu vandaag nog want er zit een flinke scherpe rand aan Huilen

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 17:33

oh au brenda dat is naar !
als het goed is, als je je eigen tandarts belt krijg je een bandje met het nummer van de dienstdoende tandarts! (tenzij het je eigen tandarts is dan nemen ze gewoon op Tong uitsteken )

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 17:34

kekaro schreef:
oh au brenda dat is naar !
als het goed is, als je je eigen tandarts belt krijg je een bandje met het nummer van de dienstdoende tandarts! (tenzij het je eigen tandarts is dan nemen ze gewoon op Tong uitsteken )

naar me eigen tandarts ga ik nooit meer heen want heb door die kloot zak alleen maar problemen met me tanden
ik ben door hem ook bang geworden voor de tandarts
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 06-01-07 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 17:34

ik ga wel gewoon naar de eerste hulp

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:40

Laatst bijgewerkt door sjorsie op 06-01-07 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:47

nou jongens, morgen is het dan zover! mayo gaat selectie starten Tong uitsteken ik ben benieuwd hoe het gaat! zou toch leuk zijn als we door zouden gaan! Haha!

maargoed, we gaan het zien Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:48

kekaro schreef:
gaan er hier nog mensen naar jumping ??

nee ik ga niet.....ik ga een weekend wintersporten in frankrijk met de studentenvereniging! Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:50

ow lekkerrrrr wintersporten !!

er waren voor alle dagen nog wel kaarten,
ik wil zondag gaan, lijkt me het leukst!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:51

bloempie186 schreef:
nou jongens, morgen is het dan zover! mayo gaat selectie starten Tong uitsteken ik ben benieuwd hoe het gaat! zou toch leuk zijn als we door zouden gaan! Haha!

maargoed, we gaan het zien Haha!

vast wel, veel succes Ja Go jij! Go jij!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:55

kekaro schreef:
er waren voor alle dagen nog wel kaarten,
ik wil zondag gaan, lijkt me het leukst!

zaterdagmiddag is de Kur op muziek, ook erg mooi om te zien

edit: 35 euro het is wel weer een prijs zeg, maar errug leuk
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 06-01-07 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:55

de selectie gaat vast heel goed ! ik heb jullie van de week zien oefenen en ziet er keurig uit Lachen

heel veel succes in ieder geval! voor iedereen die gaat starten trouwens!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:57

Nou brenda kunnen we elkaar de hand schudden!!!
mijn jaar begint ook even k*t zeg!!

kijk ik vanmiddag naar mijn auto (die ik al een maand niet gebruiken kan)
zit er me toch een pit in me voorkant!!!!!!!!!!!! en de dader op het kerkhof natuurlijk!! Boos!
jezus wat was (en ben) ik over de zeik zeg!

blijkt dus dat er gisteravond baldadige jeugd is bezig geweest en diverse auto's en ramen te grazen hebben genomen...
en uiteraard konden ze mijn auto niet laten staan! Stoom uit je oren

net dat ik besloten heb om de auto volledig te laten repareren en wat op te leuken aangezien het een fijne kar is en er toch wel een emotioneel plaatje aan hangt...

van rijden is dus niks gekomen aangezien ik het niet op haar wil afreageren,dus ik dacht maar even in de stapmolen en daarna nog even lekker aan de hand stappen en troetelen
nou ook dat kon ik vergeten aangezien madam door had dat er biks in d'r bakje lag en al scheurend mij naar stal probeerde te trekken en in de binnenbak een leuke serenade aan steiger en bokkesprongen gaf Nagelbijten / Gniffelen

ach ja morgen weer een dag,laten we positief blijven Cool

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:30

pascha7 schreef:
ik ga wel gewoon naar de eerste hulp

Lijkt me geen goed idee. Het is nl geen spoedgeval... Kl*te zeg stuk v je kies af, heb ik ook wel ns gehad.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:33

sjorsie schreef:
Shirley, ik vind het knap dat je zoveel geduld hebt met Illion hoor, ik zie je iedere dag zo plichtsgetrouw met hem wandelen, petje af, waarom gingen ze het filmen met die osteopaat, wel intressant om terug te zien natuurlijk.

Dank je wel. Maar ik vind t helemaal niet erg hoor om met m te stappen, wel gezellig en ik ben heel trots op m dat hij zo braaf blijft (anders is de lol er snel af).
Ze gingen t filmen omdat ze dan t verschil goed kunnen zien, normaal moet je paard ook even in draf en galop maar dat mag Ilion nu nog even niet. Als ze over een week of 6 weer komt filmen ze dus weer en dan kunnen ze t na elkaar afkijken.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:35

Wij gaan ook naar de jumping met een groep v stal: Daan, Vera, Annemieke, Kimberly en haar tante. Verder weet ik even niet wie nog meer maar wel gezellig. We gaan de hele dag en dus ook naar t springen, vind ik altijd zo spannend!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:36

Kl*te Naadje v je auto! Als er bekend is dat er n groep ettertjes bezig is geweest is t miss goed om met zijn allen aangiften te doen en een schadeclaim neer te leggen bij de etterbakjes?!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:44

ShirleyA schreef:
Kl*te Naadje v je auto! Als er bekend is dat er n groep ettertjes bezig is geweest is t miss goed om met zijn allen aangiften te doen en een schadeclaim neer te leggen bij de etterbakjes?!

ja als ze de etterbakjes kunnen pakken...tot nu toe een dood spoor dus....

ach.....maak me vandaag nog wel erg druk maar ik probeer me er altijd maar snel overheen te zetten
ik vind het ook niet leuk voor jullie als jullie mij contineu negatief horen Knipoog

en ik luister altijd Queen als ik het moelijk heb...dat helpt

Inside my heart is breaking,my make-up maybe faking but my smile still stays on......
i face it with a grin and i am never giving in............on with the show!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:51

Hey Shirley! Ik was net aan het speuren op internet, kwam ik deze cap tegen. Is volgens mij meer naar chocoladebruin. Ik denk dat ik het ga bestellen. Misschien ook iets voor jou?

http://koopjes.marktplaats.nl/dieren_en ... 35519.html

Ik heb net weer heerlijk op Giel gereden en mijn broer ook. Gisteren had ik wel 45 minuten les gehad van Luc. Ik had een beetje strijd met Gilles. Hij verdomde het om aan de teugel te gaan lopen en hangt er dan echt tegenaan. Dan probeert hij er op allerlei mogelijke manieren onderuit te komen... Luc noemde hem al handige Harry... Giel is echt een boefje! Maar wel een leuk boefje! Ik moet strenger worden van Luc, wist ik eigenlijk al... Maar vind het soms zo moeilijk wanneer heeft Giel er geen zin in en kan hij het dus wel en wanneer vindt hij het gewoon moeilijk. Gelukkig helpt Luc me daar altijd goed bij. Vandaag ging het dus weer erg lekker na onze strijd gisteren.

Willemijn, hoe ging het rijden op Vollie?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:08

naadje24 schreef:
ach.....maak me vandaag nog wel erg druk maar ik probeer me er altijd maar snel overheen te zetten
ik vind het ook niet leuk voor jullie als jullie mij contineu negatief horen Knipoog

het is ook eltijd meteen zo'n klap geld bij de garage, voor het kleinste deukje ben je al gauw een paar honderd euro kwijt, ik heb afgelopen jaar ook zo'n geintje gehad, wieldoppen van mijn toenmalige leaseauto gepikt en een flinke kras en idd de dader op het kerkhof, weer een rib uit je lijf, word ik ook niet vrolijk van, dus snap het dan best als je eventjes niet zo positief bent, ik luister ook altijd naar muziek als ik het even helemaal gehad heb.