Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wesco is gisteren bekapt door Mike en zonder verdoving dus ik ben heel trots op hem, het jaar begint goed 

) kekaro schreef:oh au brenda dat is naar !
als het goed is, als je je eigen tandarts belt krijg je een bandje met het nummer van de dienstdoende tandarts! (tenzij het je eigen tandarts is dan nemen ze gewoon op)
kekaro schreef:gaan er hier nog mensen naar jumping ??
ik ben benieuwd hoe het gaat! zou toch leuk zijn als we door zouden gaan! 
kekaro schreef:gaan er hier nog mensen naar jumping ??
bloempie186 schreef:nou jongens, morgen is het dan zover! mayo gaat selectie startenik ben benieuwd hoe het gaat! zou toch leuk zijn als we door zouden gaan!
maargoed, we gaan het zien
kekaro schreef:er waren voor alle dagen nog wel kaarten,
ik wil zondag gaan, lijkt me het leukst!

pascha7 schreef:ik ga wel gewoon naar de eerste hulp
sjorsie schreef:Shirley, ik vind het knap dat je zoveel geduld hebt met Illion hoor, ik zie je iedere dag zo plichtsgetrouw met hem wandelen, petje af, waarom gingen ze het filmen met die osteopaat, wel intressant om terug te zien natuurlijk.
ShirleyA schreef:Kl*te Naadje v je auto! Als er bekend is dat er n groep ettertjes bezig is geweest is t miss goed om met zijn allen aangiften te doen en een schadeclaim neer te leggen bij de etterbakjes?!
naadje24 schreef:ach.....maak me vandaag nog wel erg druk maar ik probeer me er altijd maar snel overheen te zetten
ik vind het ook niet leuk voor jullie als jullie mij contineu negatief horen![]()