Het gaat echt snel de laatste vier weken, zondag ga ik al naar Duitsland! Ik heb er echt zoo veel zin in alleen moet ik nog best veel regelen en inpakken. Ik ben bang dat ik gewoon iets heel belangerijks ga vergeten.. mja dat zal wel goed komen! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het gaat echt snel de laatste vier weken, zondag ga ik al naar Duitsland! Ik heb er echt zoo veel zin in alleen moet ik nog best veel regelen en inpakken. Ik ben bang dat ik gewoon iets heel belangerijks ga vergeten.. mja dat zal wel goed komen! 
mnm schreef:Haha op poelenburgh worden de paarden alleen maar goedkoper in de winter! Wij moeten er namelijk voor de landjes extra betalen in de zomer!!

Ben net 20 minuten thuis, en moet over een halfuur al weer weg
. Weer naar Hoorn. 
JoJz schreef:Sssttt ik wordt jaloers!!!
K heb nooit geld! En als k eindelijk mn stufie krijg dan is iedereen ineens weer jarig en mag k cadeautjes kopen!
En werken kan k ook niet, want ze willen me nergens hebben op de dagen dat ik kan!
(En mn krantenwijk vorig jaar was echt mn dieptepunt!!)

LoisenLouise schreef:JoJz schreef:Sssttt ik wordt jaloers!!!
K heb nooit geld! En als k eindelijk mn stufie krijg dan is iedereen ineens weer jarig en mag k cadeautjes kopen!
En werken kan k ook niet, want ze willen me nergens hebben op de dagen dat ik kan!
(En mn krantenwijk vorig jaar was echt mn dieptepunt!!)
heb je al eens zo'n marketingsonderzoek bureau geprobeerd? vriendin van mij deed dat erbij en zij werd steeds gebeld of ze op bepaalde dagen kon voor een onderzoek.. als je niet kan is het jammer en als je wel kan is het mooi meegenomen, tis vaak in de avonduren en soms moet je gewoon mensen bellen om vragen te stellen etc....

. Morgen naar DJ Jean in de Roode Leeuw
. Zometeen lekker naar Otje toe
.