dat doe ik voor 700 nog niet !! Maar ik vind 250 echt weinig... als je gaat kijken.. stalling (ik weet niet hoe het eruit ziet en hoe groot de stallen zijn hoe vaak er uitgemest en wat gevoerd wordt) buitebak (ook weet ik hier de kwaliteit niet van en is deze verlicht) zit er weidegang bij ?
Ik denk dat je 250 alleen al kunt vragen aan stalling.. En dan zou ik 100 vragen voor het zadelmak maken per maand. (je moet natuurlijk ook naamsbekendheid krijgen) Dus ik zou echt 350 pm vragen !!
Stallen zijn gewoon ruim, we hebben 5 boxen. Iedere dag natte en vieze plekken uit de boxen en nieuw stro erbij. Buitenbak is verlicht en ook als het nat is goed te rijden, want het word niet glad. Alleen nu kunnen we niet rijden omdat de bak bevroren is, maar dan kunnen we de paarden opladen en dan rijden we bij Lowie Joppe binnen. Voeren 3 x per dag, 'sochtends brok, 's middags hooi en 's avonds brok. Ook haver of granenmix hebben we staan
ja dat is zeker zo... Maar ik denk dat 350 een mooie prijs is.. Dan moet het zich rond gaan spreken en uiteindelijk kun je nog meer gaan vragen natuurlijk