Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SuusKiiss schreef:Ik hoop ook dat ze m wel castreren
SuusKiiss schreef:Ik hoop ook dat ze m wel castreren
Dominiqueee schreef:Van de ezel? Nou, daar zou ik niet zo opgewonden van worden als ik een merrie was, haha! Beestje wordt nog gecastreerd neem ik aan? Straks krijgen we nog kruisingen tussen een ezel en een paard, muildieren zijn dat toch?
Al is het nu nog maar een babyezeltje natuurlijk. 
waar komt die te staan dan?
hestejente schreef:SuusKiiss schreef:Ik hoop ook dat ze m wel castreren
Zal toch wel? Hij is nu pas een half jaar dus dat zal nog wel een tijdje duren maar het gaat vast gebeuren.
Alhoewel: een leuk muildier erbij lijkt me ook wel gezellig
Maar ik vind het wel gezellig hoor zo'n ezeltje: tis weer een keer wat anders! SuusKiiss schreef:@Kelsey: De ezel staat in de oude stal van Co, die tuigers in de oude stal van Jeffrey en final, de belzen staan in de stallen van Tommy, Casper en Ida en Tiara staat in de oude stal van Nixie!

SuusKiiss schreef:idd!! Maar het zijn belgen
Ben het nu aan het vragen aan Ashley
Dominiqueee schreef:Ohja, die vuurwerkshow heb ik van gehoord ja! Vind 't niet echt chill om te fietsen met al dat vuurwerk en met de auto zit er ook niet in, dus ik ga dr niet heen al lijkt t me wel heel leuk. Kelly gaat er wel heen dus miss zie je haar daar nog.
@ Pauline: Dat is waar, en ik was alweer vergeten dat ze dat wilde gaan doen. Ik vind 't echt lief dat ze het 'kinderen met een sterretje' noemt!
SuusKiiss schreef:Zou kunnenBen het nu aan het vragen aan Ashley
Kan toch dat ze het in Belgie belgisch trekpaard noemen en in Nederland Zeeuws? Ofzo? Wat zei Ashley?
SuusKiiss schreef:Ze zei dat het hetzelfde was