MAAAI! RUTT'N! Kom bij onze les kijken! Kan je mischa's krulstaart aanbidden, ik heb ong. 100 vlechtjes gemaakt en daarvan weer vlechtjes en daarvan weer vlechtjes en daarvan weer 1 vlecht. Dus morgen gaat het zo van krul krul krul, hoop ik EN dan kan je ook eem op mies rijden
Hahaha maar dan moet ik vet vroeg! Misschien ga ik wel in jullie les meerijden maarr dan ga ik tussendoor wel even naar huis denk ik anders zit ik daar de hele dag te rotten, tenzij Leonie ook gaat. En tenzij m'n moeder met me naar de stad wil
‘ Leoniee ;I'll make you banana pancakes zegt: het begint met een b en het eindigt op okt Sophie supporters 21-05-06 Haren gezocht zegt: het begint met een j en eindigt op ij ‘ Leoniee ;I'll make you banana pancakes zegt: het begint met een o en het eindigt op eps Sophie supporters 21-05-06 Haren gezocht zegt: het begint met een i en eindigt op k heb je tuk ‘ Leoniee ;I'll make you banana pancakes zegt: het begint met een e en het eindigt op cht niet ‘ Leoniee ;I'll make you banana pancakes zegt: het begint met i en het eindigt op k ga even foto's op computer zetten ‘ Leoniee ;I'll make you banana pancakes zegt: het begint met een b en het eindigt op okt Sophie supporters 21-05-06 Haren gezocht zegt: het begint met een j en eindigt op ij ‘ Leoniee ;I'll make you banana pancakes zegt: het begint met een o en het eindigt op eps Sophie supporters 21-05-06 Haren gezocht zegt: het begint met een i en eindigt op k heb je tuk ‘ Leoniee ;I'll make you banana pancakes zegt: het begint met een e en het eindigt op cht niet ‘ Leoniee ;I'll make you banana pancakes zegt: het begint met i en het eindigt op k ga even foto's op computer zetten