** Manege Belle Epoque Topic **

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Iriis_

Re: ** Manege Belle Epoque Topic **

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:34

liisette schreef:
Ja, vond ik ook al. Tong uitsteken
Zaterdag kom ik waarschynlyk weer naar de manege!
moet ff met Laguna lopen! Lachen

Jaa ik hoorde het van Sabien ! Haha!

Is cool, kan je dan niet beter meteen mee naar me huis ?! Tong uitsteken mwhahaha Clown

Ik ga namelijk wel de springles van die avond kijken! Vlexibell en Variabell gaan springen Clown
Dat MOET ik ff zien Tong uitsteken

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:39

lexlover schreef:
liisette schreef:
Ja, vond ik ook al. Tong uitsteken
Zaterdag kom ik waarschynlyk weer naar de manege!
moet ff met Laguna lopen! Lachen

Jaa ik hoorde het van Sabien ! Haha!

Is cool, kan je dan niet beter meteen mee naar me huis ?! Tong uitsteken mwhahaha Clown

Ik ga namelijk wel de springles van die avond kijken! Vlexibell en Variabell gaan springen Clown
Dat MOET ik ff zien Tong uitsteken

Ja, is wel handig. Tong uitsteken
Oke.
Nou..dat wil ik ook wel zien!
Ghehe! xD

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:42

Okee.. Haha! Kan je moeder je niet brengen anders ?! Dat je meteen je spullen mee neemt ?! Tong uitsteken (of is dat niet handig ?! Tong uitsteken) (ik ga met de auto)

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:44

lexlover schreef:
Okee.. Haha! Kan je moeder je niet brengen anders ?! Dat je meteen je spullen mee neemt ?! Tong uitsteken (of is dat niet handig ?! Tong uitsteken) (ik ga met de auto)

Ja. Komt voor de bakker! Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:45

okee daannn ! Pling helemaal gaaf ! Haha!

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:46

Ghehe! xD

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 07:58

Goedemorgenn! Lachen

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 08:26

Goede morgen!!

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 08:27

Dit is echt eng! Tong uitsteken
Ik dacht wanneer krijgen weer wat van Sabrina te horen .. Tong uitsteken
En dan nu zeg je iets.. ! Tong uitsteken

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 08:43

Variabelle vind ik echt een leuk beesie Haha!
Dat koppie is echt leuk, als veulen al.
Maar ik val op blessen dus Bloos

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 09:46

Hahaha, dat voelde ik aan Lisette Tong uitsteken

Heb nog een foto van Sky in het bos Lachen (op de voorgrond)
Afbeelding

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 12:15

Aaaah!
Lieff! Lachen

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:09

Morgen naar de manege!
Zondag naar jumping Haha!

Kep der zin in! xD

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:23

kkiissmmoo schreef:
zoo jullie hebben veel geschreven helemaal gelezen Tong uitsteken Bloos

gisteren weer op Roxanne gereden!
ging echt vet slecht Huilen Tong uitsteken ze wou helemaal niet aan de teugel alleen stap en kleine stukjes!
en zelfs met een thieneman wou ze niet
maarjah,...

ze is wel veel veranderd in de dressuur! echt jammer maar ik denk ook dat het komt omdat veel kinderen haar niet aan de teugel proberen te rijden en maar gewoon een uurtje stappen, draven galopperen. Scheve mond

maar springen doet ze wel steeds beter Haha! Bloos En ze gaat ook steeds hoger springen Haha!

achjah,.... dan wordt het maar een springpaardje *LOL* Bloos

Ik snap helemaal wat je bedoeld.
Ik rijd er ook al van af het begin op. 1 keer heeft iemand anders erop gereden..volgens mij... Bloos
Maja..Gewoon het beste van maken. Het kan niet áltijd goed gaan.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:30

Melanieetjuh schreef:
kkiissmmoo schreef:
zoo jullie hebben veel geschreven helemaal gelezen Tong uitsteken Bloos

gisteren weer op Roxanne gereden!
ging echt vet slecht Huilen Tong uitsteken ze wou helemaal niet aan de teugel alleen stap en kleine stukjes!
en zelfs met een thieneman wou ze niet
maarjah,...

ze is wel veel veranderd in de dressuur! echt jammer maar ik denk ook dat het komt omdat veel kinderen haar niet aan de teugel proberen te rijden en maar gewoon een uurtje stappen, draven galopperen. Scheve mond

maar springen doet ze wel steeds beter Haha! Bloos En ze gaat ook steeds hoger springen Haha!

achjah,.... dan wordt het maar een springpaardje *LOL* Bloos

Ik snap helemaal wat je bedoeld.
Ik rijd er ook al van af het begin op. 1 keer heeft iemand anders erop gereden..volgens mij... Bloos
Maja..Gewoon het beste van maken. Het kan niet áltijd goed gaan.

ik vind Rox ook veranderd... echt zonde want in het begin kon ze zo makkelijk netjes lopen. Vorige week ging het poedersuiker... maar dat lag toch wel aan mij denk ik...

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:37

Jaa zeker. Rox is veranderd.

Maar kijk nu is naar Nicky...Hoe snel is die merrie wel niet veranderd..?
Echt niet leuk gewoon. En eerst ook, toen ik nog elke week op haar reed, in het begin ging het moeilijk, toen was ze d'r ook nog net., later ging het uitstekend. Bijna elke les. Dan word ze ingezet in half gevorderd. Al me werk is zowat verloren gegaan. Hoe zonde !
Echt niet leuk meer..Maarja, Manegepaard he...

Ja Rox is echt veranderd, eerst wou ze nog wel is loopje met me nemen, en nu niets meer. Ja soms kan ze nog wel wat fel reageren, maar dat is binnen paar weken ook al weer over...

Daarom hoop ik nog steeds dat Nicky ooit van mij word.. Bloos K ben nog nooit zo gek geweest op een manegepaard van hier.
Ik weet nog heel goed, toen nicky hier nog net was, en ik al aantallen keren op haar had gereden,..Normaal wisselde ik elke week van lieveling, nu niet meer..Ik weet nog zo goed dat Melissa zei; Nee, deze houd ze 100 % Haha!
(Want iedereen zo altijd..Nah, zodra er weer een nieuw manegepaard is, word dat je lieveling..)
En het is waar... ! Haha!
Melissa wat ken je me weer goed Knipoog Haha!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:44

Melanieetjuh schreef:
Jaa zeker. Rox is veranderd.

Maar kijk nu is naar Nicky...Hoe snel is die merrie wel niet veranderd..?

................

Ja Rox is echt veranderd, eerst wou ze nog wel is loopje met me nemen, en nu niets meer. Ja soms kan ze nog wel wat fel reageren, maar dat is binnen paar weken ook al weer over...

Daarom hoop ik nog steeds dat Nicky ooit van mij word.. Bloos K ben nog nooit zo gek geweest op een manegepaard van hier.

Het enige jammere is dat goede manegepaarden niet snel verkocht worden.. dan zou je echt een hoger bedrag moeten bieden voor haar. Tenminste ik dacht altijd dat Frans zijn paarden niet snel verkocht..

Ik heb niet zo vaak op Nick gereden maar weet wel dat de eerste keer dat ik op der zat dat ze toen best snel nageeflijk werd. En toen reed ik er nog een keer op en toen was dat echt helemaal weg Knipoog... Ik weet verder niet of ik er goed aan de teugel kan krijgen want rijd dus nooit op haar Knipoog. Zou ik best wel een keer willen weer eigenlijk...

Mijn lijstje paarden waar ik graag op wil:
- Worlino
- Twingo
- Rox
- Nick
- Onyx
- Jo (ik wil het wel weer proberen... maar dan zonder zadel.. haha maar dat is een vibe waar ik nu in zit (vandaag dus) kan morgen weer helemaal voorbij zijn.)

Ik heb het gevoel dat ik vanaaf niet op Rox zit... omdat ik gezegd heb dat het vorige keer nniet zo lekker ging. En het kan zijn dat Nicole dat op heeft gevat als... oh ze vind Rox niet lekker meer rijden Knipoog.

Ik wil echt Wor en Twingo uitproberen Knipoog misschien vind ik ze wel helemaal niks maar ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet hoe ze rijden. Als je erop hebt gezeten heb je wat meer begrip voor de mensen die erop zitten en de problemen die ze misschien hebben. Vind ik....

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:49

Citaat:
Het enige jammere is dat goede manegepaarden niet snel verkocht worden.. dan zou je echt een hoger bedrag moeten bieden voor haar. Tenminste ik dacht altijd dat Frans zijn paarden niet snel verkocht..

Ik heb niet zo vaak op Nick gereden maar weet wel dat de eerste keer dat ik op der zat dat ze toen best snel nageeflijk werd. En toen reed ik er nog een keer op en toen was dat echt helemaal weg Knipoog... Ik weet verder niet of ik er goed aan de teugel kan krijgen want rijd dus nooit op haar Knipoog. Zou ik best wel een keer willen weer eigenlijk...

Mijn lijstje paarden waar ik graag op wil:
- Worlino
- Twingo
- Rox
- Nick
- Onyx
- Jo (ik wil het wel weer proberen... maar dan zonder zadel.. haha maar dat is een vibe waar ik nu in zit (vandaag dus) kan morgen weer helemaal voorbij zijn.)

Ik heb het gevoel dat ik vanaaf niet op Rox zit... omdat ik gezegd heb dat het vorige keer nniet zo lekker ging. En het kan zijn dat Nicole dat op heeft gevat als... oh ze vind Rox niet lekker meer rijden Knipoog.

Ik wil echt Wor en Twingo uitproberen Knipoog misschien vind ik ze wel helemaal niks maar ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet hoe ze rijden. Als je erop hebt gezeten heb je wat meer begrip voor de mensen die erop zitten en de problemen die ze misschien hebben. Vind ik....

Ja, Frans verkoopt niet zo gauw manegepaarden. Maarja..Ooit als we de staatloterij winnen, kopen we haar ! Echt wel..Had het al gevraagd aan me ma of ze dat zou doen..& dat doet ze Tong uitsteken Dan bieden we maar wat meer. Bloos
Mijn lijstje:
Nicky
Nicky Tong uitsteken
Roxanne
Aglona
Astor
Worlino

Twingo hoef ik niet perse meer op..De eerste les ging goed, 2de was bagger..Naja, misschien wil ik er juist wel weer op...Naja, we zien het wel..Vragen doe ik niet, want dan vraag ik Nick als ik vraag.
Helaas mochten we dinsdag niet kiezen,maar ik had wel gezegd dat ik weer op Nick wil. Maarja, marjon wil dat ik leer,( Ik zelf ook ! Had dat aangegeven) En zei vind nicky te makkelijk voor mij. Dus nu kom ik op Rox etc want daar kan ik weer van leren..

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:52

Maar je kan toch ook samen met Nick leren Knipoog een stapje verder gaan.

Je bijv. meer richten op oefening zoals wijken (het perfectioneren Tong uitsteken), schouder binnenwaarts.... travers... en dat soort dingen. Oefeningen uit de L/M en Z. Voor een manegepaard en jezelf blijft dat natuurlijk heel lastig.. maar wel het proberen waard toch.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:56

fallenangel3 schreef:
Maar je kan toch ook samen met Nick leren Knipoog een stapje verder gaan.

Je bijv. meer richten op oefening zoals wijken (het perfectioneren Tong uitsteken), schouder binnenwaarts.... travers... en dat soort dingen. Oefeningen uit de L/M en Z. Voor een manegepaard en jezelf blijft dat natuurlijk heel lastig.. maar wel het proberen waard toch.

Zeker weten.Helemaal gelijk in. Maar dan zou het wel fijn zijn als ik elke week weer op haar rijd. Maar dat was ik toch al van plan om het weer te gaan vragen,., Bloos

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 16:02

Dan maar hopen dat het ook gebeurd Knipoog

Ik lag me helemaal kapot om een meisje in mijn les. Die maakt schijnbaar iedere week (heb ik van een ander lesgenootje gehoord Knipoog) een opmerking over dat ik de laatste weken op Roxanne zit. Nu zou je denken dat zei graag op Rox zou willen maar dat is dus weer niet zo... ze is gewoon jaloers omdat ik op het paard zit waar ik graag op wil. Zij vind Onyx het leukste, maar zit daar neit iedere week op omdat hij niet altijd mee kan rijden met ons. Ik vind het gewoon zo lomp... zij wil niet op Rox, maar zeurt wel. En ze zit zelf vaak op Twingo... wat is het probleem?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 16:08

fallenangel3 schreef:
Dan maar hopen dat het ook gebeurd Knipoog

Ik lag me helemaal kapot om een meisje in mijn les. Die maakt schijnbaar iedere week (heb ik van een ander lesgenootje gehoord Knipoog) een opmerking over dat ik de laatste weken op Roxanne zit. Nu zou je denken dat zei graag op Rox zou willen maar dat is dus weer niet zo... ze is gewoon jaloers omdat ik op het paard zit waar ik graag op wil. Zij vind Onyx het leukste, maar zit daar neit iedere week op omdat hij niet altijd mee kan rijden met ons. Ik vind het gewoon zo lomp... zij wil niet op Rox, maar zeurt wel. En ze zit zelf vaak op Twingo... wat is het probleem?

Jep Haha!

Whahhaa, jaa..idd. Sommige mensen..Tja..
Ik heb ook wel het een en andere gehoord over mensen uit me les die zaten te zeiken dat ik steeds op Nick zat. Tja, hun wouden er op een gegeven moment ook op..Maarja..Ik werd er opgezet Clown Ken ik niets aan doen..
En ik ga daarvoor niet mn paardje afstaan.. Bloos

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 16:11

Nee maar als ze er nou zelf op wil dan kan ik het begrijpen dat ze zoiets heeft van... gvd.. zij zit er alweer op. Maar ook dan hoeft ze het alleen maar aan Nicole te vragen en ze komt op Roxanne.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 16:12

Ja idd wat is het probleem =S ?

Maar ja ik kan vast nog genoeg van As leren als ik gewoon verder ga met rijden.
Zeg maar idd zoals jij al zei de moeilijkere oefeningen meepakken misschien is het wel lastig maar een begin moet er zijn =)

Ik heb dit weekend & een druk weekend.

Ik moest net eerst naar de dierenwinkel, ff snel bokken, & dan nu mijn konijntje schoonmaken, daarna strijken daarna tas inpakken. & vanaaf met me om mee naar huis (Amstelveen) de volgende dag (zaterdag) om 9 uur naar noord branbant naar de brabant hallen.
Voor de Western expirence dan rond de avond weer terug. Dan zondag weer terug naar almere dan huiswerk maken & verder zie ik het wel Bloos

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 16:12

Tjaa miss is zei jaloers op jouw rijstijl & probeerd ze daarmee jouw te lageren ofzo..Rare type's