Het enige jammere is dat goede manegepaarden niet snel verkocht worden.. dan zou je echt een hoger bedrag moeten bieden voor haar. Tenminste ik dacht altijd dat Frans zijn paarden niet snel verkocht..
Ik heb niet zo vaak op Nick gereden maar weet wel dat de eerste keer dat ik op der zat dat ze toen best snel nageeflijk werd. En toen reed ik er nog een keer op en toen was dat echt helemaal weg

... Ik weet verder niet of ik er goed aan de teugel kan krijgen want rijd dus nooit op haar

. Zou ik best wel een keer willen weer eigenlijk...
Mijn lijstje paarden waar ik graag op wil:
- Worlino
- Twingo
- Rox
- Nick
- Onyx
- Jo (ik wil het wel weer proberen... maar dan zonder zadel.. haha maar dat is een vibe waar ik nu in zit (vandaag dus) kan morgen weer helemaal voorbij zijn.)
Ik heb het gevoel dat ik vanaaf niet op Rox zit... omdat ik gezegd heb dat het vorige keer nniet zo lekker ging. En het kan zijn dat Nicole dat op heeft gevat als... oh ze vind Rox niet lekker meer rijden

.
Ik wil echt Wor en Twingo uitproberen

misschien vind ik ze wel helemaal niks maar ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet hoe ze rijden. Als je erop hebt gezeten heb je wat meer begrip voor de mensen die erop zitten en de problemen die ze misschien hebben. Vind ik....