Toen ging ze lachen haha. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toen ging ze lachen haha. 

Toen was ik net zo oud als Kimberley

Ze waren vorig jaar ook op vakantie hier. En ik weet de roddel van de week....maar dat zet ik hier niet op natuurlijk want ik hou niet van roddelen
heus niet. 
En heb er geen minder punten door gekregen gelukkig! Volgens mij hadden ze het niet eens door.

superlenie schreef:Je bent me voorDekens of iets anders voor de box hangen is om de beesten wat meer rust te geven in een vreemde omgeving..
Wij deden dat ook wel op meerdaagse concoursen, werkt prima!

(hij zal daar het eerste rondje wel erg geschrokken zijn, maar dan vind ik het nog steeds flauw want ik kwam nu gewoon supermooi en hij draaide gewoon zijn kop weg
)
Hoop dat ze in het groot op de computer net zo mooi zijn! 

BMC ofzo.

Is meneer PR er zelf ook? Dan heeft hij vast wel half uurtje tijd voor les
) 

4EverHobbes schreef:Angelique ook, gezellig zegNiet PR, maar jouw eigen dropveter Jurgen Stenfert en Angelique Hoorn; kreeg een smsje van Jan dat een van zijn paarden in Nik d'r oude box kwam logeren. Lief he.
Staat er toevallig ook een hele knappe schimmelhengst? (ze rijdt mijn allergrootste liefde en de papa van mijn ponykind
)
Of ben ik nou zo blond 
Citaat:En Llover, vertele s van de roddel van de week? Ik heb namelijk ook nieuws heet van de naald: sinds wij bij Elly Zon staan rijdt Niekie niet meer op UK en zorgen we niet goed voor onze paarden.
Hoe is het mogelijk dat iemand dat verzint zeg!

Dat is nog veel gekker
4EverHobbes schreef:En ik dacht door de reactie van Llover dat dezelfde er weer wasJa zeker, vorig jaar was PR er inderdaad, maar nu jouw eigen dropvetertje.

Lekker boeiend, je weet wel beter tochCitaat:Maar verder weet ik niks want ik dacht, ik ga even buurten maar na die nieuwe roddel dat ik mijn paard niet goed zou verzorgen hoef ik er niet meer heen. Ik ben toch wel benieuwd wie dat verhaal nou weer de wereld in heeft geholpen.

Citaat:Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar zulke banketstaaf, want meestal lach ik er wel om. DUs Gomir, kom maar op.
Je moet nooit olie op het vuur gooien