Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superlenie schreef:Je bent me voorDekens of iets anders voor de box hangen is om de beesten wat meer rust te geven in een vreemde omgeving..
Wij deden dat ook wel op meerdaagse concoursen, werkt prima!
4EverHobbes schreef:Angelique ook, gezellig zegNiet PR, maar jouw eigen dropveter Jurgen Stenfert en Angelique Hoorn; kreeg een smsje van Jan dat een van zijn paarden in Nik d'r oude box kwam logeren. Lief he.
Citaat:En Llover, vertele s van de roddel van de week? Ik heb namelijk ook nieuws heet van de naald: sinds wij bij Elly Zon staan rijdt Niekie niet meer op UK en zorgen we niet goed voor onze paarden.
Hoe is het mogelijk dat iemand dat verzint zeg!
4EverHobbes schreef:En ik dacht door de reactie van Llover dat dezelfde er weer wasJa zeker, vorig jaar was PR er inderdaad, maar nu jouw eigen dropvetertje.
Lekker boeiend, je weet wel beter tochCitaat:Maar verder weet ik niks want ik dacht, ik ga even buurten maar na die nieuwe roddel dat ik mijn paard niet goed zou verzorgen hoef ik er niet meer heen. Ik ben toch wel benieuwd wie dat verhaal nou weer de wereld in heeft geholpen.
Citaat:Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar zulke banketstaaf, want meestal lach ik er wel om. DUs Gomir, kom maar op.