Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimberley

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:31

Ze was wel blij hoor dat meisje, zegt ze tegen me ik win nooit en nou win ik wel en ik begrijp het echt niet. Heel zielig, winnen moet je leuk vinden hoor Tong uitsteken Toen ging ze lachen haha.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:46

haha jaa dat zei ze echt. Stond er nog wat op je lijst over dat ik eerst het verkeerde proefje voorlas?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 16:06

Ik ben echt supertrots natuurlijk! Het is echt superknap dat Kimberley meteen op de eerste wedstrijd met Flair een winstpunt kan halen. Ik had de eerste 4 wedstrijden geloof ik echt lage punten met Flair Ja Toen was ik net zo oud als Kimberley Tong uitsteken

Jammer dat ze niet meer kan springen, dat vind Flair nog veel leuker en parcoursjes win je 9 van de 10 keer met haar omdat ze supersnel is en toch wel alles springt.

Met mijn kat is het idd wel goed afgelopen. We mogen ook echt in onze handjes knijpen dat ze er nog is. Haar onderlipje is zo ver mogelijk vastgezet aan haar tandvlees maar het is nog niet te zeggen of dat blijft houden. Hij gaf wel een grote kans dat ze een hangende onderlip krijgt. Zonde want ze is echt een prachtige kat, verder zal ze er voor mij niet minder om worden natuurlijk. Ze is al een stuk wakkerder dan gister en eet ook goed van het vloeibare voedsel. Ze heeft alleen wel behoorlijk pijn.. daarom geven we haar regelmatig pijnstillers.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 16:10

Dit is ze Ja

Afbeelding

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:18

Ahh flair wat een schatje zeg, gelukkig dat ze het goed maakt naar omstandigheden. Eet ze wel wat??
Nou ik ging Lucje net binnen halen en hij kwam keihard aanrennen, pittig he!! En er staan nu heeellleee belangrijke paarden bij Luc op stal * nouja niet belangrijker dan Luc maargoed* en die stonden achter een soort gordijntje wat ze aan de stal deuren hadden gehangen ( en de deuren stonden open) echt hillarisch om te zien iniedergeval. Wat een poppenkast hihi. Ik zei nog: ik wil ook zo'n gordijntje met Lucasje erop Knipoog Ze waren vorig jaar ook op vakantie hier. En ik weet de roddel van de week....maar dat zet ik hier niet op natuurlijk want ik hou niet van roddelen Knipoog heus niet.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:07

Haaahaha een gordijntje hoe verzinnen ze het. Waarom doen ze dat?

Dr kat had al gegeten zei ze al Beatrijs Tong uitsteken En heb er geen minder punten door gekregen gelukkig! Volgens mij hadden ze het niet eens door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:15

Dekens of iets anders voor de box hangen is om de beesten wat meer rust te geven in een vreemde omgeving..
Wij deden dat ook wel op meerdaagse concoursen, werkt prima!

Mooi dat het alweer wat beter gaat met de poes Flair! Wat zal je geschrokken zijn Ach gut

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:06

niet voor de box, het was meer zo'n gordijntje/vlag achtigs iets en de deur stond open. Ach het zal ongetwijfeld iets nuttigs zijn Knipoog

oja vloeibaar voedsel, ik lees t nu ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:12

Dus over de breedte van het gangpad gespannen als ik het goed begrijp? Zal dan wel als soort afscheiding / no entrance moeten dienen of zo Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:14

superlenie schreef:
Dekens of iets anders voor de box hangen is om de beesten wat meer rust te geven in een vreemde omgeving..
Wij deden dat ook wel op meerdaagse concoursen, werkt prima!
Je bent me voor Ja
Wij doen het idd ook weleens op de meerdaagse wedstrijden.

En dit zal idd wel een soort drempelverhogend iets moeten zijn als ik het zo hoor Knipoog

Ik heb poedersuiker gereden vandaag. Eerste parcours uitgebeld en tweede rondje afgegroet. Eerste rondje sprong hij op zich super, maar had ik een hele domme langsloper op een steiltje. Die had Otje even niet zien staan. En ik kreeg daarna in de driesprong een ontzettende domme afstand en toen kon het gewoon even niet. Had eerste rondje op zich wel heel fijn gereden, dat was gewoon pech.
Tweede rondje sprong hij ook super, maar de tweede dubbel was hetzelfde als de driesprong in het eerste rondje en daar draaide hij nu gewoon heel flauw voor weg. Dat was echt niet lief van hem (hij zal daar het eerste rondje wel erg geschrokken zijn, maar dan vind ik het nog steeds flauw want ik kwam nu gewoon supermooi en hij draaide gewoon zijn kop weg Bloos )
Mijn zusje heeft wel supermooie foto's gemaakt met haar nieuwe toestel Clown Hoop dat ze in het groot op de computer net zo mooi zijn!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:14

hahaa nee, kijk de box deur zet je open en je spant er een gordijntje voor zodat ze er niet uit kunnen lopen, maar wel met hun hoofd uit de box kunnen kijken, snap je. Maar die Lady vind Luc niet zo lief, aangezien ze wit is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:17

Oooh zo'n ding! Haha!
Ja misschien zijn ze thuis wel gewend met de koppies uit de box te kunnen? En anders is het vast hip Clown

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:17

jaaa dan zijn we eruit!! Nouja het zag er wel apart uit iniedergeval, helemaal met hun merk naam erop enzo, stoer hoor Knipoog BMC ofzo.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:20

Normaal zullen ze wel een open staldeur hebben dan, is toch best een crea-oplossing Haha!
En op de grote concoursen worden ze wsl net zo gebruikt als SL zegt Ja

(BMC is de sponsor Knipoog Is meneer PR er zelf ook? Dan heeft hij vast wel half uurtje tijd voor les Tong uitsteken )

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:21

PR? gut geen idee, ik zie alleen meiden er bij lopen.
Maargoed nu moeten wij ook van die vlaggetjes natuurlijk, ik met Lucas erop Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:30

hihi

Kent niemand Marloes?

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:24

Niet PR, maar jouw eigen dropveter Jurgen Stenfert en Angelique Hoorn; kreeg een smsje van Jan dat een van zijn paarden in Nik d'r oude box kwam logeren. Lief he.

En Llover, vertele s van de roddel van de week? Ik heb namelijk ook nieuws heet van de naald: sinds wij bij Elly Zon staan rijdt Niekie niet meer op UK en zorgen we niet goed voor onze paarden.
Hoe is het mogelijk dat iemand dat verzint zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:33

Oh wat is voetbal toch intressant Haha! Schijnheilig
Thierry Henry, Zidane... de scheids, italiaantjes... Haha! Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:53

4EverHobbes schreef:
Niet PR, maar jouw eigen dropveter Jurgen Stenfert en Angelique Hoorn; kreeg een smsje van Jan dat een van zijn paarden in Nik d'r oude box kwam logeren. Lief he.
Angelique ook, gezellig zeg Haha! Staat er toevallig ook een hele knappe schimmelhengst? (ze rijdt mijn allergrootste liefde en de papa van mijn ponykind Knipoog )

Ik dacht dat het dezelfde was als vorige keer, toen was PR er wel toch Clown Of ben ik nou zo blond Knipoog

Citaat:
En Llover, vertele s van de roddel van de week? Ik heb namelijk ook nieuws heet van de naald: sinds wij bij Elly Zon staan rijdt Niekie niet meer op UK en zorgen we niet goed voor onze paarden.
Hoe is het mogelijk dat iemand dat verzint zeg!

Duh Tong uitsteken
Je moest eens weten wat er allemaal over mij te verzinnen is Haha! Dat is nog veel gekker Clown

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:58

Ja zeker, vorig jaar was PR er inderdaad, maar nu jouw eigen dropvetertje.
Maar verder weet ik niks want ik dacht, ik ga even buurten maar na die nieuwe roddel dat ik mijn paard niet goed zou verzorgen hoef ik er niet meer heen. Ik ben toch wel benieuwd wie dat verhaal nou weer de wereld in heeft geholpen.

Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar zulke banketstaaf, want meestal lach ik er wel om. DUs Gomir, kom maar op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:06

Welke heeft Angelique mee? En wie is er van stal mee met de beesten?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:09

4EverHobbes schreef:
Ja zeker, vorig jaar was PR er inderdaad, maar nu jouw eigen dropvetertje.
En ik dacht door de reactie van Llover dat dezelfde er weer was Knipoog
Citaat:
Maar verder weet ik niks want ik dacht, ik ga even buurten maar na die nieuwe roddel dat ik mijn paard niet goed zou verzorgen hoef ik er niet meer heen. Ik ben toch wel benieuwd wie dat verhaal nou weer de wereld in heeft geholpen.
Lekker boeiend, je weet wel beter toch Knipoog

Citaat:
Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar zulke banketstaaf, want meestal lach ik er wel om. DUs Gomir, kom maar op.

Niet geschikt voor een openbaar forum Clown Je moet nooit olie op het vuur gooien Haha!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:18

Hahahaha nee dat is waar. Ik distantieer me bij deze van alle roddel en achterklap (mooi gezegd he). Ik geef eerlijk toe dat ik best wel eens smul van zulke domme verhalen, maar ik zie gelukkig wel in dat de echte waarheid altijd (vaak) anders is.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:20

Het wordt weer mooi weer de komende week en nog 2 weken werken en dan heb ik lekker 3 weken vrij! Heerlijk, ben er best aan toe!
Eerst een weekje met mijn mama weg en daarna 2 weken thuis rommelen en alleen maar leuke dingen doen. Hmmmmmmmm!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:22

* zucht* Vakantie.... dat is iets waar ik al 2 jaar van droom! Clown