Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zat al te bedenken wat ik vond passen: iets korts, vlot en iets met een i --> Mila vind ik wel leuk dus 
En vrijdag kom ik even écht kennismaken met der *wordt dan ook wel tijd.. * Ben zo benieuwd hoe ze is!
Tot nu toe klinkt ze helemaal super!
Beetje vreemd ook.. Nouja, stel dat deze inderdaad niet past, dan weet je waar je ze goedkoper kan vinden! Heb je al een leuk dekje ook trouwens? een leuke blauwe ofzo? 
in de trein ook weer een hoop gesnif en gekuchel.. 
stuiter Thirz? Dacht dat t aan mij lag, maar ik vind de kids ook al een poosje flink stuiterig bij ons
Vorige week dinsdag was t ook zo erg: 2 klassen school ondersteuning, en maar eigenwijs zijn en niet willen luisteren en elkaar willen kleuren ipv de papegaai
En smorgens een ventje wat met een geweldig stoute grijns zijn boterham bleef snijden op de plank en vervolgens op tafel. Vandaag waren er op de gangen ook duidelijk weer tikkertje spelers en renners en vliegers. Zal koud worden morgen?
mááár: nog 2 daagjes en dan lekkr vakantie
en nu lekkr House!
)
Vond het echt wennen hoor, ze is zo anders dan Nous (en de andere paarden waar ik dan nog weleens opstap) Maar vond het heel leuk! 
) Het was echt koud! Maar het rijden ging erg goed naar mijn idee
Daarna heb ik Nous even een sportkapsel aangemeten, staat haar toch leuker dan die langere manen!
Klinkt bijna als een gelukje, maar ik zou er zelf ook niet zo happy van worden. Zo'n veulen zal je waarschijnlijk wel willen/moeten verkopen dan? Ik kan nooit zo tegen iets van mezelf verkopen/wegdoen
Maar wie weet is ze gewoon heel simpel te dik! Laten we daar maar op hopen! Wel spannend!
) Hoe en wat spreken wij trouwens af vrijdag Thirz? Ben ook wel benieuwd hoe t nu met Nous gaat
klinkt allemaal ook erg positief. Én natuurlijk Janis meeten 
En dus meteen weer nacht.. 

Maarre, ik ben geen weermeneer hè en de buienradar wil nog wel eens er nét ff naast zitten.
leuk hè!
Heb je nog leuke foto's van ze trouwens?
Vonden ze niet zo leuk! Ik zal binnenkort eens foto's van ze plaatsen, Cis wilde ze graag ook nog eens meeten (via bokt!) Die Marcelle vermaakt zich wel
Die is ook nergens bang voor he!
Thirz schreef:Haha, ik ging Vlinder en Bloem pesten met de stofzuigerVonden ze niet zo leuk! Ik zal binnenkort eens foto's van ze plaatsen, Cis wilde ze graag ook nog eens meeten (via bokt!) Die Marcelle vermaakt zich wel
Die is ook nergens bang voor he!
Nou, nog maar 1 dagje en jij hebt lekker vrij Anne! Voor vrijdag: half 4 bij de Shell? Kan je alle paardjes meeten! Moet ik mijn fototoetsel ook nog meenemen?
En en Marieke: hoe was het om zo in je eigen omgeving op dr te rijden? Was ze braaf?
Gelukkig heb ik nu vakantie 
Wil ik wel een beetje proberen om rond half 6 thuis te zijn. Kan ik een keertje wel mee eten 's avonds
Zal morgen de camera legen en meenemen, dus dan hoef jij die van jou niet mee te nemen.
zal jou eens pesten met de stofzuiger, zien of jij dat leuk vind! hihi, maar wat was de reactie? keihard wegrennen? Of de stofzuiger boos aanvallen? 
ze heeft ook alleen die maandag gebeld nl
) Maar ze komt morgen thuis, dus dan zullen we t wel horen
Nee, en duidelijk nergens bang voor! Of nouja, op een duin staan is doodeng! (een hoog duin dan, en dan vooral een duin met een trap!) Maar dit soort dingen: "Jahoor, doe k wel" Mn pa zei al: Had jij vast ook wel gedaan Annemijn? Uhm.. ik gok zomaar van niet
Opsich, je went ook wel aan zo'n naam natuurlijk (moet eigenlijk niet eens meer meteen aan ANTM denken. maar ik blijf erbij dat ik Mila wel een leuke naam vind
)
Zou best kunnen dat hij daar wat moe van wordt, logisch ook wel. Ik wordt ook moe van leren
En misschien zelfs ook wel gewoon nog net niet lekker? Op de mytylschool ook wel een aantal kids ziek.
) En nu lekker genieten van je vakantie!!!!!
Nog ff en je kan coole kapsels aanmeten bij Daniel, hihi! Maar wel vervelend als hij zoveel huilt 's nachts, hopelijk wordt het snel beter!
Ach, ook prima hoor!
Thirz morgen van de afdeling beweging, ik van de afdeling voer
Tof dat Nous weer eens lekker uit d'r naad kon gaan
:D