Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anders is er vast wel iemand anders die me ff kan helpen.
Thomas heeft ondanks het slechte weer heel goed gelopen, hij heeft hard zijn best gedaan (de lieve schat)
Wel jammer van jullie les he Anous (en Gabi natuurlijk)...Het had wel effe lekker geweest, net voor de wedstrijd. Kowloon schreef:Haha, kijk maar een pagina of 20 terug, bij de vorige wedstrijd op de Vliet.
Kowloon schreef:Ik begrijp nog steeds niet dat jij aangekomen bent!
johnvt schreef:Kowloon schreef:Ik begrijp nog steeds niet dat jij aangekomen bent!
Misschien doet ze wel aan de lijn.
HE LOES
Kowloon schreef:Ik sta nog steeds achter mijn beschrijving hoor....
Ik begrijp nog steeds niet dat jij aangekomen bent!
Binar schreef:Kim had helaas geen witte dressuurdekjes (alleen vzh), maar Lyd en Rich hadden er nog eentje ongebruikt in de kast liggen die ik mag hebben
Renée, ik zou het wel fijn vinden als er iemand is die me mee kan helpen met zadelen enzo, maar ik wil er toch pas rond 12.40 ofzo op. Dat redden jullie toch wel??Anders is er vast wel iemand anders die me ff kan helpen.
Vraag de route ff aan Loes, die weet vast een hele goede route
Fardos schreef:is onzin mag je gewoon mee rijden ik zou het ook gewoon doen zoals je altijd doet ja toch??
, vandaar dat hij dus niet zo lekker gaat
Fardos schreef:is onzin mag je gewoon mee rijden ik zou het ook gewoon doen zoals je altijd doet ja toch??
Binar schreef:Fardos schreef:is onzin mag je gewoon mee rijden ik zou het ook gewoon doen zoals je altijd doet ja toch??
Ik denk ook dat het onzin is, maar iemand op stal zei dat, dus vandaar!
Serada schreef:Ik was degene die dat zei want ik heb dat gelezen op Bokt. Ik weet niet of dit officeel is maar kan je anders misschien even nakijken bij de reglementen, hierbij de link van het topic.
viewtopic.php?f=29&t=468584