Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb gisteren mijn eerste salaris bij de TNT ontvangen.
Nou is het niet veel, dus veel kan ik niet doneren, maar alle kleine beetjes helpen. 
Dat doen ze ook niet, want dat is nog duurder dat wat met de post sturen. De nieuwsbrief was voorheen een boekje, dat is nu een A3tje om te kunnen besparen. We zijn overigens lid van ze, omdat we dieren van hun hebben. Dan ben je automatisch een jaar lid en volgend jaar zijn we ook nog gewoon lid omdat wij het verlengen. Ik vind het asiel eigenlijk wel een erg goed doel om iets aan te geven, daarnaast zijn ze afhankelijk van giften en de subsidie die ze van de gemeente krijgen voor de katten en honden is niet eens genoeg om de dieren onderdak te geven, laat staan eten en medische zorg. Voor de konijnen en knaagdieren krijgen ze niets en daarvoor is hun subsidie aanvraag afgewezen. Dit was een rekening van ruim 50.000 euro.
En ja, mijn eerste salaris weer sinds een hele lange tijd!
Er zit ook diabeteshond, al een hele tijd (zeker een jaar), en die is er ook nog.
Dus wees gerust. Ga je nog een keertje mee kijken naar de katten?
Ik dacht al dat je Sky eerst wilde laten steriliseren. Zullen we in september een keertje gaan?
Nice pink shirt you got...