Haha ik hoop trouwens niet dat er nog mensen dit jaar in 1 van de middelste kamer moeten. In onze kamer (nmr 3) zit schimmel en in die er tegenover liggen waarschijnlijk nog met cremespoeling besmeerde winegums
Ja, echt een topper! Lekker snel en voorwaarts, maar hij luistert ook naar je als je hem tegen wilt houden! Misschien dat ik er volgend jaar wel weer op wil
Storm is ook leuk! Alleen niet als je er naast staat of in stal dan is het n drama! Ontsnappen/je omver beuken/ je meeslepen/ steigeren, niet leuk nee maar hij kon hard en super lekker springen!
Storm is ook leuk! Alleen niet als je er naast staat of in stal dan is het n drama! Ontsnappen/je omver beuken/ je meeslepen/ steigeren, niet leuk nee maar hij kon hard en super lekker springen!
Morgen begint mijn introductieweek voor de nieuwe opleiding. We worden in de stad bij het station verwacht op de fiets MET alle spullen voor de week. En dan gaan we fietsend naar het slaapadres. Blijkt dat hier net over de brug te zijn T.T No way dat ik dan bijna een uur ga fietsen met zware spullen om vervolgens dat hele pokke eind weer terug te fietsen xD
Ik heb 'gelukkig' een excuus, want mijn knie doet pijn. Ga morgen ook naar de dokter daarvoor en als die nou zegt dat het beter is als ik niet fiets, dan hoef ik niet te fietsen. Maar ik bel sowieso om te zeggen dat het onlogisch is voor mij om dat hele stuk te gaan fietsen.