Ooh jongens ik ben echt heel dom!! Dit is dus waarom ik nooit met de trein reis!! Ik heb net snel me spullen in me kameer gepaktr om naar huishuis te gaan, portemonnee voor me ov.... Jas te drogen gehangen andere aan gedaan, en gepeerd. Zit in in de valeilijn van barneveld naar amerafoort... Controleee... En ja hoor, waar is me ov? Idd nog in me jaszak!! Ik gestressed, wil geen boete ben al arm... Zeg ik tegen die man ja sorry zit in me andere broek(al klaar voor de boete) maar had me paardrijbroek aan en heb geen boete!!! dus net op amersfoort toch maar ff kaartje gekocht en dan zo strippenklaart, die me ma dan wel weer kan gebruiken maarja oenig. Dus ff kijken of me pa of ma me morgen kunnen brengen... Duimen maar haha nu iig bijna op utrecht centraal en vanavoind lekker paardrijden! Hopelijk op popje
Ooooh lous dommie!!! Wel beter dat je geen boete heb gekregen!
Ik begin ondertussen btj zenuwwappig te worden voor zaterdag....maar dat moet ik helemaal niet zijn, ik ga gewoon even leuk op horse event rijden en meer meot ik er niet van verwachten....maar kan dr niks aan doen
Hehe dr staat eindelijk een rooster op internet! En volgens mij, als ik het goed begrijp, hebben ze op vrijdag doorstroomvakken en die hoef ik niet te volgen omdat ik hbo heb gedaan, joeppiee. Alleen ik zit nu in Div4.4 maar er is een A en een B....en ik weet neit welke ik ben...