Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:26

hallo allemaal,
vandaag ben ik voor het eerst naar buiten geweest met chess (lees: tot de hoek van de straat en weer terug) chess was heel braaf de knapperd. morgen gaan we weer een stukje verder.
chess doet het heel goed hier op stal de eerste dag zag hij laytje en laytje zag hem ze hadde alletwee iets van herkenning was wel grappig. vervolgens snuffelde chess aan haar kont en begon ze gelijk te mauwen zoals ze dat kan doen. was wel leuk om te zien en als vanouds..
uniekje (tegenwoordig pukkie) en chiosso herkende die ook evenals wanadoo en wystan. hij staat ook met de ruinen op het land en dat gaat heel goed. ben er wel blij mee zoals het nu gaat.

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:31

fijn dat sien weer thuis is aniet, is wel een ondeugende poezel dat ze je elke keer weer in spanning laat als ze de hort op is:-)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:40

jetje gefeliciteerd nog geniet er van in het zonnetje,
fijn dat sien weer thuis is. Wat goed regien dat je naar buiten ben gegaan kom je volgende keer wel halen :D, leuk he dat ze elkaar na hele tijd weer herkennen tank had dat toen ook toen ik naar t'einde verhuisde echt grappig ging die een rondje land rennen met zijn oude bekende vriendjes

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:41

guten morgen
alweer 20 graden en strak blauwe lucht.
Nog maar ff zonnen vanochtend.

lekker hoor Regien, ff doorzetten en dan wil je straks niet anders meer dan buitenrijden en Chess ook hihi

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:33

Zo heerlijk met tank verkoeling gezocht bij het meer toch lekker na de hele dag achter de computer.
Lekker met regien gekletst en ches gezien en hij ziet er goed uit.

Nu eff me kersenijsje eten jummie

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 20:21

weet niet wat er met Sien is gebeurd, maar die loopt de hele dag als een hondje achter me aan en gaat het erf niet af, gezien ook de honger die ze had, denk ik echt dat ze opgesloten heeft gezeten, maar goed we zijn blij dat ze er weer is.

Gezellig Aman en wij hebben ook lekker ijsje op en het regent nu een beetje, scheelt me weer sproeien.

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 21:47

vanmiddag heerlijk gewandeld met chess en een stalgenootje met haar verzorgpaard was veel te warm om te rijden en chess had een dagje vrij. we kwamen onderweg amanda nog tegen effe lekker bijgekletst was leuk. tankie ziet er ook goed uit is een mooie fjord geworden. chess en tank herkenden elkaar nog. is leuk om te zien....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 06:15

guten morgen
17 graden en wederom stralend zonnetje

was al om 5 uur op, omdat ik al vanaf half 3 vannacht wakker lag.

heb wat gelezen, chips gegeten limonade grdronken en nog steeds geen slaap, dus heleboel kleine donutsjes gemaakt, de helft van een kippepasteigemaakt, 2 wassen opgehangen en de B&B nagelopen, want mijn gast was vroeg op pad, ben ik daar ook maar mee klaar vandaag.

Paarden hebben geheugen van ongeveer 7 jaar, leuk dat ze elkaar dan weer herkennen.
, nou ik ga ze maar eens ff voeren.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 12:28

hey Kaar ga jij niet dit weekeind weg met Blan.
Het blijft super weer

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 15:03

Zo lekker na me werk gauw me nette dingen uitgetrokken en korte broek aan van ar een bavariajurk gehad , nu eff boodschappen en dan lekker eten en tank doen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 16:05

Hallo dames

Ik ben nu aan het werk nog tot 23:00 uur en dan gaan we morgenochtend om half acht in de ochtend vertrekken naar Otterloo. We gaan zo vroeg ivm de hitte en stel je voor dat we in een fille terecht komen dan liever zo vroeg mogelijk. Dan kunnen de paarden daar nog even het land op en eventjes wennen en dan staat er voor 's avonds een heerlijke bosrit gepland na het eten.......... Maandagavond komen we weer thuis als het goed is.

Ben ook heel erg benieuwd wat Blando ervan vindt om met het vrouwtje op stap te gaan...... en de het vrachtwagentje op en in.

Mooi weer hebben we in ieder geval wel. :D

Fijn dat je het naar je zin hebt Regina bij stal Zeeuw.

Als deze vakantie met Blando goed gaat met Blando dan kom ik zeker jou kant weer eens op Anita en kan Blandokind gewoon mee.............

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 16:25

tuurlijk gaat het goed hoor Kaar
Maak er een geweldig paarden en mensenweekeind van.
Fijne van een nieuwe omgeving is dat ze nooit zo schrikkerig zijn als thuis, alles is tenslotte vreemd en je kan niet van alles bang zijn nietwaar,heel fijn weekeind en ruiterlijke groeten van mij

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 18:11

spettertjuh schreef:
Hallo dames

Ik ben nu aan het werk nog tot 23:00 uur en dan gaan we morgenochtend om half acht in de ochtend vertrekken naar Otterloo. We gaan zo vroeg ivm de hitte en stel je voor dat we in een fille terecht komen dan liever zo vroeg mogelijk. Dan kunnen de paarden daar nog even het land op en eventjes wennen en dan staat er voor 's avonds een heerlijke bosrit gepland na het eten.......... Maandagavond komen we weer thuis als het goed is.

Ben ook heel erg benieuwd wat Blando ervan vindt om met het vrouwtje op stap te gaan...... en de het vrachtwagentje op en in.

Mooi weer hebben we in ieder geval wel. :D

Fijn dat je het naar je zin hebt Regina bij stal Zeeuw.

Als deze vakantie met Blando goed gaat met Blando dan kom ik zeker jou kant weer eens op Anita en kan Blandokind gewoon mee.............

Veel plezier Karin,ga er maar lekker van genieten samen met Blando!
Als je weer teug bent gaan we maar weer eens paardenroddelen....haha

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 18:31

Ja laten we dat maar eens gaan doen hè Marion, het is al veels te lang geleden dat we dat gedaan hebben :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 20:08

Lekker kaar fijn weekend

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 08:09

guten morgen
17 graden en strak blauwe lucht met natuurlijk de zon.

Die Kaar heerlijk met Blando op Urlaub, geweldig, viel Spass, heelijk hoor.

Gisteravond met Joepi nog een heerlijke bosrit gemaakt, hij had er super veel zin in.
Aiko spaar ik een bietje, die moet zaterdag met familie voor de eerste keer dit jaar voor de koets en zondag en maandag, om er goed in te komen, mag die met de koets weer toeristen rondrijden.

Zo ff B&B schoonmaken voor de nieuwe gasten morgen en boodschappies doen.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 19:29

Hoihoi :wave: , lang geleden dat ik hier wat geplaatst heb :o
Ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen met het volgende.. ik ga weer terug verhuizen naar Delft, tis uit met Frank (na 7 jaar :\ ), allemaal flink kl*te, ik ga nu tijdelijk even bij mijn ouders logeren.. maar ik zoek ook een plekje voor Yade in de buurt van Delft. Liefst iets wat op de fiets te doen is vanuit tanthof, waar ze in de winter ook een paar uurtjes buiten kan en waar ze vlak land hebben en relatief kleine groepen i.v.m. haar blessure. Weet toevallig iemand iets waar een plekje vrij is op korte termijn?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 19:35

Hey , jeetje ireen wat bale bij ons is wel plek volgens mij maar wij hebben grote groepen op het land wel een paar aparte landjes voor geblesseerde paarden maar weet nie of daar nog plek is,
En in de winter kan je buiten laten zetten tegen betaling maar is niet lang. Dus laat maar eff weten, misschien is er bij kay plek die staat bij de zeeuw en ik bij het einde is vanaf tanthof goed te doen sinds het fietspad bij het spoor er ligt, en anders nog langelaan bij kar en jet. Laat maar eff weten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 23:30

jeetje Ireen wat verschrikkelijk balen en dat na zo een lange tijd.
Gaat het met Yade goed?
Nou veel sterkte voor nu voorlopig, hoop dat je gauw alles naar tevredenheid kan regelen.
Aman heeft het trouwens super naar haar zin bij het einde en Karin en Jet hebben het super naar hun zin bij Langelaan.
Zijn wel 2 adressen die goed te doen zijn.Bij Aman is nog wat dichterbij.
Groetjes en succes

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 08:08

guten morgen,
16 graden en stralend zonnetje.

Gisteren de laatste en nu de eerste op bokt.Niet heel veelleven hier haha, gelukkig is facebook er ook.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 09:20

Morge ik ben er hihi zo even ramen zemen denk in me bikini is nu al warm haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 11:00

amandaaa schreef:
Morge ik ben er hihi zo even ramen zemen denk in me bikini is nu al warm haha

je kan ook niks aan doen hihi

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 13:15

Ireen_ schreef:
Ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen met het volgende.. ik ga weer terug verhuizen naar Delft, tis uit met Frank (na 7 jaar :\ ), allemaal flink kl*te, ik ga nu tijdelijk even bij mijn ouders logeren.. maar ik zoek ook een plekje voor Yade in de buurt van Delft. Liefst iets wat op de fiets te doen is vanuit tanthof, waar ze in de winter ook een paar uurtjes buiten kan en waar ze vlak land hebben en relatief kleine groepen i.v.m. haar blessure. Weet toevallig iemand iets waar een plekje vrij is op korte termijn?

Jee...Ireen wat rot voor jullie zeg na zo"n lange tijd :(:)
Hier op stal is waarschijnlijk nog 1 box vrij...zou ik even moeten navragen vanmiddag.
Is dus stal Hoogerbrugge in Overschie....kan je via het Tanthof binnendoor Midden Delfland komen wel een minuutje of 20 denk ik op de fiets....
Uitrij mogelijkheden wat minder dan in MD maar lukt wel met een verkeersmak paardje.Wel een hele goede buitenbak.
Zomers dag en nacht op het land en in de winter 3 uurtjes in de paddock in groepjes van 2 paarden.Kleine groepjes op het land van 2 tot 4 paardjes.
Mandy staat in het enige merriegroepje van 4 met nog een kleine Shetlander smurf in een redelijk schraal landje....maar wel met graaskorf om....en ze is nog niet mager te noemen.
Anders moet je maar een keertje komen kijken,weet niet of je de stal kent?

Sterkte voor de komende tijd in ieder geval en hoop dat je snel een leuk plekje voor Yade kunt vinden. En voor jezelf natuurlijk :j

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 13:17

doppie45 schreef:
Ireen_ schreef:

Jee...Ireen wat rot voor jullie zeg na zo"n lange tijd :(:)
Hier op stal is waarschijnlijk nog 1 box vrij...zou ik even moeten navragen vanmiddag.
Is dus stal Hoogerbrugge in Overschie....kan je via het Tanthof binnendoor Midden Delfland komen wel een minuutje of 20 denk ik op de fiets....
Uitrij mogelijkheden wat minder dan in MD maar lukt wel met een verkeersmak paardje.Wel een hele goede buitenbak.
Zomers dag en nacht op het land en in de winter 3 uurtjes in de paddock in groepjes van 2 paarden.Kleine groepjes op het land van 2 tot 4 paardjes.
Mandy staat in het enige merriegroepje van 4 met nog een kleine Shetlander smurf in een redelijk schraal landje....maar wel met graaskorf om....en ze is nog niet slank te noemen.
Anders moet je maar een keertje komen kijken,weet niet of je de stal kent?

Sterkte voor de komende tijd in ieder geval en hoop dat je snel een leuk plekje voor Yade kunt vinden. En voor jezelf natuurlijk :j

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 09:15

Morge,

De stal van marion voldoet denk wel aan je meeste eisen :)

Lekker weertje weer gister alleen huis gestofzuigd en en gedweild straks maar ramen zemen haha.
Moet de tuin ook nog steeds met de hogedruk doen.