Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, leuk he dat ze elkaar na hele tijd weer herkennen tank had dat toen ook toen ik naar t'einde verhuisde echt grappig ging die een rondje land rennen met zijn oude bekende vriendjes
spettertjuh schreef:Hallo dames
Ik ben nu aan het werk nog tot 23:00 uur en dan gaan we morgenochtend om half acht in de ochtend vertrekken naar Otterloo. We gaan zo vroeg ivm de hitte en stel je voor dat we in een fille terecht komen dan liever zo vroeg mogelijk. Dan kunnen de paarden daar nog even het land op en eventjes wennen en dan staat er voor 's avonds een heerlijke bosrit gepland na het eten.......... Maandagavond komen we weer thuis als het goed is.
Ben ook heel erg benieuwd wat Blando ervan vindt om met het vrouwtje op stap te gaan...... en de het vrachtwagentje op en in.
Mooi weer hebben we in ieder geval wel.![]()
Fijn dat je het naar je zin hebt Regina bij stal Zeeuw.
Als deze vakantie met Blando goed gaat met Blando dan kom ik zeker jou kant weer eens op Anita en kan Blandokind gewoon mee.............
, lang geleden dat ik hier wat geplaatst heb
), allemaal flink kl*te, ik ga nu tijdelijk even bij mijn ouders logeren.. maar ik zoek ook een plekje voor Yade in de buurt van Delft. Liefst iets wat op de fiets te doen is vanuit tanthof, waar ze in de winter ook een paar uurtjes buiten kan en waar ze vlak land hebben en relatief kleine groepen i.v.m. haar blessure. Weet toevallig iemand iets waar een plekje vrij is op korte termijn? Ireen_ schreef:Hoihoi, lang geleden dat ik hier wat geplaatst heb
![]()
Ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen met het volgende.. ik ga weer terug verhuizen naar Delft, tis uit met Frank (na 7 jaar), allemaal flink kl*te, ik ga nu tijdelijk even bij mijn ouders logeren.. maar ik zoek ook een plekje voor Yade in de buurt van Delft. Liefst iets wat op de fiets te doen is vanuit tanthof, waar ze in de winter ook een paar uurtjes buiten kan en waar ze vlak land hebben en relatief kleine groepen i.v.m. haar blessure. Weet toevallig iemand iets waar een plekje vrij is op korte termijn?
doppie45 schreef:Ireen_ schreef:Hoihoi, lang geleden dat ik hier wat geplaatst heb
![]()
Ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen met het volgende.. ik ga weer terug verhuizen naar Delft, tis uit met Frank (na 7 jaar), allemaal flink kl*te, ik ga nu tijdelijk even bij mijn ouders logeren.. maar ik zoek ook een plekje voor Yade in de buurt van Delft. Liefst iets wat op de fiets te doen is vanuit tanthof, waar ze in de winter ook een paar uurtjes buiten kan en waar ze vlak land hebben en relatief kleine groepen i.v.m. haar blessure. Weet toevallig iemand iets waar een plekje vrij is op korte termijn?
Jee...Ireen wat rot voor jullie zeg na zo"n lange tijd![]()
Hier op stal is waarschijnlijk nog 1 box vrij...zou ik even moeten navragen vanmiddag.
Is dus stal Hoogerbrugge in Overschie....kan je via het Tanthof binnendoor Midden Delfland komen wel een minuutje of 20 denk ik op de fiets....
Uitrij mogelijkheden wat minder dan in MD maar lukt wel met een verkeersmak paardje.Wel een hele goede buitenbak.
Zomers dag en nacht op het land en in de winter 3 uurtjes in de paddock in groepjes van 2 paarden.Kleine groepjes op het land van 2 tot 4 paardjes.
Mandy staat in het enige merriegroepje van 4 met nog een kleine Shetlander smurf in een redelijk schraal landje....maar wel met graaskorf om....en ze is nog niet slank te noemen.
Anders moet je maar een keertje komen kijken,weet niet of je de stal kent?
Sterkte voor de komende tijd in ieder geval en hoop dat je snel een leuk plekje voor Yade kunt vinden. En voor jezelf natuurlijk