ik ga morgen weer op ober rijden! (voel me net een penny) we hebben hem een weekje vrij gegeven omdat die naar ons idee toch wat last had in zn lichaam van onze val. Reageerde heftig op het zadel op de schoft, licht gekneust? Manja heeft hem behandeld en we hebben de hele week gelongeerd! Mir heeft vandaag al gereden, we moeten echt wel even aan de bak maar dan istie wel weer fijn
die vriestakken zijn inderdaad supermooi! Hier zijn die plaatjes bijna niet te schieten... volgende week ga ik nog een paar dagen naar limburg, misschien neem ik dan mn cam maar mee
Hey kelly ja das idd bij ons!! Hihi dacht hem al te herkennen op de foto heerlijk mannetje is dat! !
loveseben
Geplaatst: 28-11-10 01:54
Haha, ook toevallig dan Dat is het zoontje van mijn broertje Doen jullie ook het auto-raad-spel met hem? Laat hem verschillende auto's zien en hij noemt alle merken voor je op 9 van de 10 keer heeft hij het goed
loveseben
Geplaatst: 28-11-10 01:56
Als hij er dan weer is moet je eens aan hem vragen wat Kelly gaat doen Als het goed is zegt hij dan; Naar Eben Volgens hem ga ik altijd naar Eben (Is ook wel waar ) Nou is alleen ieder paard bij hem Eben hoor
oudaccountx
Geplaatst: 28-11-10 10:28
loveseben schreef:
Als hij er dan weer is moet je eens aan hem vragen wat Kelly gaat doen Als het goed is zegt hij dan; Naar Eben Volgens hem ga ik altijd naar Eben (Is ook wel waar ) Nou is alleen ieder paard bij hem Eben hoor
Ja ook het paard van Sinterklaas.
Kendera
Geplaatst: 28-11-10 11:40
Meurning!
Ik heb vannacht mn schoen gezet, maar er zat niks in