[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 18:31

leuke foto's!

Heb je meer info over die optoming marion?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 18:41

Jammer dat Rik Benthe weg moest doen, maar dat was hij toch al van plan?ze komt in de handel, helaas....hopen dat ze goed terecht komt! Dat is denk ik het enige dat we kunnen doen. Degenen die echt interesse in haar hebben gehad, hadden dat dan toch al kunnen laten weten??? We weten toch dat Rik haar zou verkopen? Zoals ze er nu bijstond was ook niet echt geweldig, kaal wordend land en drijfnat. En de baal gras die naast het land ligt, waarvan werd gevoerd, was ook niet meer van de kwaliteit die we gewend zijn. Ik hoop van harte dat het haar goed mag gaan.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 18:44

weinig kans jet.. Als we even een beetje realistisch zijn.
De paardenmarkt stoort in, paarden worden verrrrr onder hun waarde verkocht, en de slachthuizen worden stinkend rijk..

Waarom zou een handelaar een paard als benthe ( in die conditie bedoel ik ) aanschaffen. Het enige wat een handelaar uit een paard wil halen is geld...

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:27

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:32

lekker hoor Kaar en Marion,weer een lekker buitenritje.

ik ben net terug van het bos en Norbert.Ik met Aiko en Norbert met Ronja.Was ook erg gezellie.

Paardenhandel ligt al sinds de crisis een bietje stil hoor.
Is natuurlijk ook een luxe iets wat nou eenmaal geld kost.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:37

Vind het een intressant hoofdstel, vind het alleen jammer dat de riempjes wat dun zijn. Maar juist door de plaatsing is de drukverdeling echt ideaal...
Waar heb je m gekocht :P?

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:54

Ja ,het gaat juist om de druk verdeling....ik ga niet zeggen dat dit het hoofdstel is iets voor julie ....maar Mandy loopt er erg rustig onder,met een bitje in liep ze erg te schudden met haar hoofd... :+ nu niet meer ....ze is wel gewoon 16 ...dus ze luisterd ook wel gewoon op stem moet ik zeggen 8-)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:55

je kan m gebruiken van sidepull tot kruislinkssysteem....
Vind m erg gaaf, maar ik wacht nog even een jaartje. Vind de prijs echt een beetje te, voor een hoofdstelletje erbij :)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:03

Ja ,de prijs is erg prijzig }:0 maar ik had hem al aangeschaft voor S.M.D op hield te bestaan ;( en heb hem dus laten reinigen :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:24

Ja, Eva, ik weet dat het moeilijk is in de handel, en zeker niet mijn favoriete manier van met paarden omgaan. Maar goed, wat ik wilde zeggen is dat ze al een tijd te koop stond. Dan moet je er als eigenaar flink wat aan doen om een goed adres te vinden. Rik had dubbel pech, prive zat het niet mee en de stal is dicht......en daar was ook niks meer voor haar, helaas!
Benthe is voor de liefhebber een leuk tuigpaard. Met een beetje geluk vinden ze toch een nieuwe baas voor haar. Wat kan ik anders doen dan het beste voor haar hopen?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:26

He dat is het Rambo hoofdstel toch? Heb er ook over zitten denken voor Yade, als sidepull dan. Ik vind de teugels alleen zo hoog op de neus zitten?
Je hebt er ook een nepperd van, die is goedkoper, bij die webshop van.. Loes?.. (stond heel lang geleden bij ons op SMD, met die 2 volbloed hengsten).

Stalgenootje van mij had een mooie leren sidepull gevonden in frankrijk, misschien doe ik maar met haar mee om die te bestellen
http://www.naturalhorseplanet.com/site_ ... 110236.jpg

Sneu voor Benthe.. er zijn ook wel handelaren die paarden weer een beetje oplappen en ze dan weer verkopen, als ze verder gezond is.. dat zal meer opleveren dan laten slachten, normaal gesproken.. maar ik weet niet hoe dat nu is natuurlijk. Evita is ook zo'n paardenmarkt paardje geweest en is toch terechtgekomen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:28

Mooi Marion en Karin ....een buitenrit!

Ik was met Zarah naar de NH dag. Was wel leuk en interessant, maar er zat niet een echt spectaculair optreden bij dit jaar. Het valt mij op, dat het me zo natuurlijk in de oren klinkt. Zo doodgewoon, maar voor veel mensen is het toch heel moeilijk om NH te doen. Ze staan zo ver van de natuur van hun paard af. ....

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:35

Ireen_ schreef:
He dat is het Rambo hoofdstel toch? Heb er ook over zitten denken voor Yade, als sidepull dan. Ik vind de teugels alleen zo hoog op de neus zitten?
Je hebt er ook een nepperd van, die is goedkoper, bij die webshop van.. Loes?.. (stond heel lang geleden bij ons op SMD, met die 2 volbloed hengsten).

Stalgenootje van mij had een mooie leren sidepull gevonden in frankrijk, misschien doe ik maar met haar mee om die te bestellen
http://www.naturalhorseplanet.com/site_ ... 110236.jpg

Sneu voor Benthe.. er zijn ook wel handelaren die paarden weer een beetje oplappen en ze dan weer verkopen, als ze verder gezond is.. dat zal meer opleveren dan laten slachten, normaal gesproken.. maar ik weet niet hoe dat nu is natuurlijk. Evita is ook zo'n paardenmarkt paardje geweest en is toch terechtgekomen.

Ja...is dat Ramdo hoofdstel... maat ze doet het goed erg op hoor 8-) heb de sidepull nog niet geprobeerd met haar.....

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:36

Ik snap dat het voor Rick echt heel klote is, maar een paard wat al zo'n tijd te koop staat.....
Nouja, laten we gewoon hopen op t allerbeste :)

NH, tsja, ik vind dat het tegenwoordig veel te veel over 1 kam geschoren word.
Tegenwoordig vind iemand die met een bitloos hoofdstel rijd zichzelf meteen een NH'er....
Ik geloof daar niet zo in, en vind dat iedereen lekker naar zn eigen paard moet kijken, en zichzelf niet zo in een hokje moet plaatsen.

Ik ben vandaag weer heerlijk spelender wijs met cloofje bezig geweest.
Ben met chantal en chanel naar de dobbelplas gewandeld. Kijken of ze er in wilde, en ja hor :D, lekker duikbootje spelen samen, en vooral veeeeeeeeeeel spetteren :D Ze had het helemaal naar dr zin :+:

Helaas wilde chanel er niet in :(.. Maar dat gaat wel goed komen, met alle geduld :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:37

gaaf hoofdtel marion!! :D
hip hoor!

foto's zijn aan het laden :D zijn over enkele minuten te bewonderen op hyves en als ik zin heb gooi ik ze nog even door naar hier ;)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:37

Ben benieuwd pres!!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:43

Princesspres schreef:
gaaf hoofdtel marion!! :D
hip hoor!

foto's zijn aan het laden :D zijn over enkele minuten te bewonderen op hyves en als ik zin heb gooi ik ze nog even door naar hier ;)

Nee het is geen gaaf hoofdstel......maar Mandy reageerd er erg goed op en dat is belanrijk!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:44

ik vind m wel gaaf :j

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:53

ze staan erop :D!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:57

Loooking good pres :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:58

wedstrijd 05-09-2010 :D

153 en 173 punten }:0

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:59

Mallow schreef:
Loooking good pres :D

tanxxxxx :D

is uiteraard een kleine selectie ( die ik ook in mn profiel ga zetten hihi anders moest ik twee lijsten gaan zitten maken met al die linkies en daar had ik natuurlijk geeeeeeeeeeeen zin in :+

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:01

Mallow schreef:
Ik snap dat het voor Rick echt heel klote is, maar een paard wat al zo'n tijd te koop staat.....
Nouja, laten we gewoon hopen op t allerbeste :)

NH, tsja, ik vind dat het tegenwoordig veel te veel over 1 kam geschoren word.
Tegenwoordig vind iemand die met een bitloos hoofdstel rijd zichzelf meteen een NH'er....
Ik geloof daar niet zo in, en vind dat iedereen lekker naar zn eigen paard moet kijken, en zichzelf niet zo in een hokje moet plaatsen.

Ik ben vandaag weer heerlijk spelender wijs met cloofje bezig geweest.
Ben met chantal en chanel naar de dobbelplas gewandeld. Kijken of ze er in wilde, en ja hor :D, lekker duikbootje spelen samen, en vooral veeeeeeeeeeel spetteren :D Ze had het helemaal naar dr zin :+:

Helaas wilde chanel er niet in :(.. Maar dat gaat wel goed komen, met alle geduld :D

ooowwwhhh wat leuk!!!
lekker in het water!
was het ook echt te lekker weer voor.
fijn dat cloofje zo van water houd , wannadoo gelooft er niet zo in .
trouwens je had weer wat gehoord toch ;) tell me! :D

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:02

Cloof is zo heerlijk nuchter :D

Ja kom even op msn dan :P

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:03

Mallow schreef:
Cloof is zo heerlijk nuchter :D

Ja kom even op msn dan :P

ben onderweg :+