Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik rijd haar nu ook in de bak met dit hoofdstel en moet zeggen ze luisterd er perfect naar
?
Ireen_ schreef:He dat is het Rambo hoofdstel toch? Heb er ook over zitten denken voor Yade, als sidepull dan. Ik vind de teugels alleen zo hoog op de neus zitten?
Je hebt er ook een nepperd van, die is goedkoper, bij die webshop van.. Loes?.. (stond heel lang geleden bij ons op SMD, met die 2 volbloed hengsten).
Stalgenootje van mij had een mooie leren sidepull gevonden in frankrijk, misschien doe ik maar met haar mee om die te bestellen
http://www.naturalhorseplanet.com/site_ ... 110236.jpg
Sneu voor Benthe.. er zijn ook wel handelaren die paarden weer een beetje oplappen en ze dan weer verkopen, als ze verder gezond is.. dat zal meer opleveren dan laten slachten, normaal gesproken.. maar ik weet niet hoe dat nu is natuurlijk. Evita is ook zo'n paardenmarkt paardje geweest en is toch terechtgekomen.
heb de sidepull nog niet geprobeerd met haar..... 
, lekker duikbootje spelen samen, en vooral veeeeeeeeeeel spetteren
Ze had het helemaal naar dr zin 
.. Maar dat gaat wel goed komen, met alle geduld

zijn over enkele minuten te bewonderen op hyves en als ik zin heb gooi ik ze nog even door naar hier
!
Mallow schreef:Ik snap dat het voor Rick echt heel klote is, maar een paard wat al zo'n tijd te koop staat.....
Nouja, laten we gewoon hopen op t allerbeste
NH, tsja, ik vind dat het tegenwoordig veel te veel over 1 kam geschoren word.
Tegenwoordig vind iemand die met een bitloos hoofdstel rijd zichzelf meteen een NH'er....
Ik geloof daar niet zo in, en vind dat iedereen lekker naar zn eigen paard moet kijken, en zichzelf niet zo in een hokje moet plaatsen.
Ik ben vandaag weer heerlijk spelender wijs met cloofje bezig geweest.
Ben met chantal en chanel naar de dobbelplas gewandeld. Kijken of ze er in wilde, en ja hor, lekker duikbootje spelen samen, en vooral veeeeeeeeeeel spetteren
Ze had het helemaal naar dr zin
Helaas wilde chanel er niet in.. Maar dat gaat wel goed komen, met alle geduld
tell me!