AAAAAH! Ik zit te stuiteren! Een hele goede vriendin van mij is in Januari verhuisd naar Duitsland. EN NU KOMT ZE DEZE VAKANTIE GEWOON HIERHEENNN!!!!!!!!
Dat is gezellig Baxter Vandaag weer op en neer naar Bodegraven. Noah staat lekker te eten en oogt rustig. Zn verband was verwisselt en na het weekend hoor ik wanneer hij naar huis mag.
nikkielvis
Geplaatst: 16-10-10 07:24
Goeiemorgen
Lekker hoor Ilvy ben benieuwd ... W miste je al gister op stal...
Mijn zadel is binnen en hij is echt super mooi.... Nou maar hopen dat ie past... Duimen jullie even mee vandaag?
Een kur gaat natuurlijk niet eens door zonder Fa, volgens mij heb jij altijd meegedaan of niet?
Schoolfeest was leuk, gelukkig had ik geen strobalen meegenomen want vanwege de rookmachine ging het brandalarm af en de brandweer kwam. Ik denk dat die strobalen niet helemaal brandveilig vinden !
Zo ik ben hard opgeschoten! Nog wat opruimen en ik kan gaan bankhangen!
Splinter
Geplaatst: 16-10-10 18:18
naaaah is er gewoon een kur balen had het leuk gevonden, had de kur op de gw ook net gemist
ik heb nog hele mooie hippe klassieke kurmuziek voor de liefhebber ( als ik het nog kan vinden )
taverno
Geplaatst: 16-10-10 19:03
Hippe klassieke muziekbestaat dat dan?Wil ik wel eens horen,ik houd me aanbevolen Linds. Moet nog kijken of ik vrij ben.
Tence heb ik gereden,die liep vande week niet zo lekker dus maak ik me gelijk zorgen maar vandaag was er niets aan de hand. Wel had hij de aandacht overal bij behalve bij mij. Komt vast door het weer.
Marlon,mooi zadel heb je,fijn dat het past.
_Noah
Geplaatst: 16-10-10 19:50
Linds, ik ben ook wel benieuwd! Heb je de naam vd cd? Hopelijk kan Noah dan alweer lopen en anders verzin ik wel iets. (mag ik achterop bij iemand??? ) Marlon, past je nieuwe zadel?? ik ben benieuwd, heb je er al mee gereden?
_Noah
Geplaatst: 16-10-10 19:54
Angelique, moest je nog werken vandaag? Morgen wordt lachen, dan wordt Tjelle geschoren en dan krijgt hij oordoppen in. Aangezien ik weinig anders te doen heb, ga ik lekker kijken