Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:heb me even te goed gedaan aan broodje shoarma met piri piri saus en heel veel knoflook saus.... geen gezoen vanavond
Dat wordt lekker tegen elkaar aan stinken morgen!
Ze rende naar het hek en wist niet hoe hard ze richting stal moest, ha ha!
De komende dagen maar even aankijken, misschien dat ze er van het weekend weer op kan!
Shenavallie schreef:Vanmorgen toch maar Maisie van het land gehaald: ze leek wel een pudding, zo stond ze te shaken!Ze rende naar het hek en wist niet hoe hard ze richting stal moest, ha ha!
De komende dagen maar even aankijken, misschien dat ze er van het weekend weer op kan!
![]()
Moet ook eerlijk bekennen dat het windje echt gemeen koud is op het land, ik had gewoon een vorm van brainfreeze toen ik daar liep!
. Ik moest mij geen zorgen maken, zei de eigenaar. Tytje schreef:Nou jongens de verhuizing is achter de rug met Valentino. Mary hadden we gistermorgen al verhuisd, toen snel werken en 's avonds dus Valentino. Er was wat verwarring over welke box voor Val was, maar zijn bedje was gespreid en hij heeft een super box. Vanmorgen weer heen en Val stond zeer relaxed te eten...........gelukkig.
Lekker gereden, ik moet alleen de bakregels wel in acht nemen, ben ze een beetje kwijt en heb dus niet altijd voorrang.
Stapmolen ook maar meteen geprobeerd, nu we toch bezig zijn, dat ging onder een luid gehinnik, ook goed. Nou als Val zo braaf blijft, ben ik tevreden!!!!!!!! Ik heb hem gewoon overruled, arm beest.
Bijna botsing
.gezellig dat je er weer bent. Tytje schreef:Shenavallie schreef:Vanmorgen toch maar Maisie van het land gehaald: ze leek wel een pudding, zo stond ze te shaken!Ze rende naar het hek en wist niet hoe hard ze richting stal moest, ha ha!
![]()
Moet ook eerlijk bekennen dat het windje echt gemeen koud is op het land, ik had gewoon een vorm van brainfreeze toen ik daar liep!
Wat een kou inderdaad! Mary staat dus wel op het land. Ik moest mij geen zorgen maken, zei de eigenaar.
Tytje schreef:Nou jongens de verhuizing is achter de rug met Valentino. Mary hadden we gistermorgen al verhuisd, toen snel werken en 's avonds dus Valentino. Er was wat verwarring over welke box voor Val was, maar zijn bedje was gespreid en hij heeft een super box. Vanmorgen weer heen en Val stond zeer relaxed te eten...........gelukkig.
Lekker gereden, ik moet alleen de bakregels wel in acht nemen, ben ze een beetje kwijt en heb dus niet altijd voorrang.
Stapmolen ook maar meteen geprobeerd, nu we toch bezig zijn, dat ging onder een luid gehinnik, ook goed. Nou als Val zo braaf blijft, ben ik tevreden!!!!!!!! Ik heb hem gewoon overruled, arm beest.
Tytje schreef:Shenavallie schreef:Vanmorgen toch maar Maisie van het land gehaald: ze leek wel een pudding, zo stond ze te shaken!Ze rende naar het hek en wist niet hoe hard ze richting stal moest, ha ha!
![]()
Wat een kou inderdaad! Mary staat dus wel op het land. Ik moest mij geen zorgen maken, zei de eigenaar.
Tytje schreef:Shenavallie schreef:Vanmorgen toch maar Maisie van het land gehaald: ze leek wel een pudding, zo stond ze te shaken!Ze rende naar het hek en wist niet hoe hard ze richting stal moest, ha ha!
![]()