Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Ze krijgt ook weer praatjes
en in de wei is ze ook alles behalve duf. Ze is gewoon aan het donderjagen met die kleine pony
__Nathalie__ schreef:Ik baal een beetje.
Gister stond er een nieuwe baal kuil. Hele andere structuur, heel fijn nog fijner als gewoon hooi. Dus had ziet een flinke plak gegeven, die heeft gewoon echt nodig nu.
Kwam ik op stal zei marius dat ik minder moest geven, lag nog zoveel in. Kijk in de stal ligt er nog net zo veel in als ik er in gelegd had. Was dus niet over, ze had gewoon niks gegeten.
Zal wel weer zijn omdat het anders is dan lust ze het weer niet verdorie. Heb er wat stukjes wortel over gegooit hoop dat ze vanavond wel eet, als ze nu geen kuil eet valt ze nog meer af.....
, er lag echt nog super veel in! Van kuil worden ze ook niet dik, dus hoef je d'r ook niet zoveel van dat te geven. Misschien heeft ze gewoon een winterdipje, van het voorjaar als het gras gaat groeien wordt ze vast wel wat dikker.
Was niet alleen, was met een meisje die dat altijd zo doet, dus zei al ga jij maar mooi voor vond het dood eng.
, dan was het zo ik wist dat 1 van de 2 dat ze daar niet dik van worden.
.