Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MiltonB schreef:veel mooie huizen met stukken land maar o zo duur volgens Funda
winnitou schreef:wij heben vannacht in een tipi geslapen. hadden een feest in Kameri(jc)k.
Hoorde vrijdagavond dat een goede kennis onverwachts is overleden. dinsdag is de begravenis.
gelukkig was het feest in Kamerik met heel veel mensen en heel veel ruimte en mogelijkheden. Dat we aankwamen hebben we gezwommen in het meer, daarna wezen kanoen en nog een schietworkshop en daarna had Rowan het weer in zijn hoofd gehaald om te gaan zwemmen. Lekker actief bezig. Maar wel met ambivalente gevoelens. Weer eens het besef dat je moet genieten van ieder moment en klein ding. (en dat doe ik ook).
LIQUITA schreef:San, ik vond dat zakje met die kruiden dropjes in m'n tas. Die smaken naar dat winkeltje waar we het gekocht hebben
_sandra schreef:LIQUITA schreef:San, ik vond dat zakje met die kruiden dropjes in m'n tas. Die smaken naar dat winkeltje waar we het gekocht hebben
hahaha, weet je wat ik in mijn tas had, drie lege zakjes met kruiden namen erop. ook uit dat winkeltje. hoe dat nou in mijn tas kwam mag joost weten haha. mijn schoolkrijtjes zitten ook nog ergens, mag toch hopen dat die niet naar die winkel smaken haha
_sandra schreef:rick is heerlijk mijn huisje aan het schilderen. moet waarschijnlijk vannacht met allemaal open deuren en ramen slapen. word wel erg mooi! barst alleen al van de hoofdpijn. ik en rare luchtjes!!! kan ik dus helemaal niet tegen. wordt een prettig nachtje met die stink lucht. maar ja, ik mag niet moppperen, ons huis word echt prachtig!!!
MiltonB schreef:_sandra schreef:rick is heerlijk mijn huisje aan het schilderen. moet waarschijnlijk vannacht met allemaal open deuren en ramen slapen. word wel erg mooi! barst alleen al van de hoofdpijn. ik en rare luchtjes!!! kan ik dus helemaal niet tegen. wordt een prettig nachtje met die stink lucht. maar ja, ik mag niet moppperen, ons huis word echt prachtig!!!
geweldig zo'n handige man.
sterkte vannacht moet je onze waakhond lenen?