ATE schreef:Maar wat niet is , kan nog komenhoorde trouwens dat ie van vrouwen op halken houd nou die heb ik niet hoor hahaaahhahahahaha
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:Kreeg vandaag mijn overzicht van een beleggingspolis binnen. Die is gekelderd zeg! zo'n 900 euries. had dat geld ook beter in de chocola of cacaobonen kunnen beleggen.
Laat het nu maar staan in de hoop dat er weer beter tijden komen.
heb nu toch maar een staatslot gekocht (met jackpot)

winnitou schreef:Buurvrouw hier verder heeft 3 pony's. Zei ze vanmorgen dat de kleinste pony misschien wel leuk is voor Rowan om op te rijden.
Zaten we in de auto zegt Rowan: ja hoor je denkt toch niet dat ik op zo'n kleine pony ga rijden, ik rij wel op Napoleon.
De snotneus van 6 turfen hoog
STOERRRRRRRRRRRR winnitou schreef:Buurvrouw hier verder heeft 3 pony's. Zei ze vanmorgen dat de kleinste pony misschien wel leuk is voor Rowan om op te rijden.
Zaten we in de auto zegt Rowan: ja hoor je denkt toch niet dat ik op zo'n kleine pony ga rijden, ik rij wel op Napoleon.
De snotneus van 6 turfen hoog
!!! ATE schreef:ik heb er echt zin in morgen
nu maar hopen dat sanne me het goede proefje gaat voor lezen hahahahaha ze zei ik ga je gewoon een ander proefje voor lezen de rot meid hahahhahahhahahahahahahahahhahah
. Ondanks dat ik bijna geen les zou nemen omdat Daan in de gang langs de bak bezig was met een paard z'n gebit. Liquita wilde daar natuurlijk niet langs. Maar Grardus heeft me er een beetje "omheen" laten sturen, en later gingen we er toch langs. LIQUITA schreef:ATE schreef:ik heb er echt zin in morgen
nu maar hopen dat sanne me het goede proefje gaat voor lezen hahahahaha ze zei ik ga je gewoon een ander proefje voor lezen de rot meid hahahhahahhahahahahahahahahhahah
Ik ook hoor, ben heel benieuwd hoe het gaat. Het is alweer even geleden dat ik een wedstrijd gereden heb. Privéles ging best aardig, al zeg ik het zelf. Ondanks dat ik bijna geen les zou nemen omdat Daan in de gang langs de bak bezig was met een paard z'n gebit. Liquita wilde daar natuurlijk niet langs. Maar Grardus heeft me er een beetje "omheen" laten sturen, en later gingen we er toch langs.