Ik ging vanuit school met Koen en Marleen naar het park achter de school .
Hebben we een half uur met sneeuw naar elkaar lopen gooien, en in de sneeuw gerold, hahahaha
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Pebbs schreef:Ik hoop het wel.. maar ik heb al een aantal lessen dat ik het gewoon niet leuk vind en dat ik het gevoel heb dat ik niets leer, dat ik er niet beter van wordt..
dus ik kijk het volgende week dressuurles en de week erna springles ff aan, ff zien hoe dat gaat, en als het dan nog steeds niets is, dan stop ik er gewoon mee.. ik vind het zo niet leuk meer om te rijden..
.
.
.. Pebbs schreef:Lekker toch !Ik hoop dat er morgen meer sneeuw lligt !
Ik kon vandaag me hond niet inpeperen,w ant vanmiddag lag er niets meer
.
. 
Sabinee__ schreef:Ahhww, Noor, jammer dat het zo minder ging !
40 Cm .. is echt een beginners sprongetje zeg.
En ik snap ook wat je bedoeld met 'zonde van je geld' .
Ik heb dit ook een periode lang gehad, toen ik steeds werd ingedeeld op paarden waar ik totaal geen klik mee had .
Toen had ik ook zo iets van .. Waarom?![]()
Maar misschien wordt het binnenkort wel weer leuker?

. 
. Sabinee__ schreef:Pebbs schreef:Ik hoop het wel.. maar ik heb al een aantal lessen dat ik het gewoon niet leuk vind en dat ik het gevoel heb dat ik niets leer, dat ik er niet beter van wordt..
dus ik kijk het volgende week dressuurles en de week erna springles ff aan, ff zien hoe dat gaat, en als het dan nog steeds niets is, dan stop ik er gewoon mee.. ik vind het zo niet leuk meer om te rijden..
Jaa.. Ik heb soms ook het idee dat ik niets meer leer.
Maar sinds ik les heb van Annika vind ik het wel steeds leuker weer.
We doen nu ook gewoon 'gekke' dingen, en dingen die leuk zijn en niet eens zo zeer leerzaam.
Maar ik snap wel dat je ook wilt leren .. Je rijd ook maar 1 keer per week.
Wat ga je doen als je gestopt bent dan..

dat moet ik nog even bedenken wat ik ga doen 
..

Pebbs schreef:Ik hoop het wel.. maar ik heb al een aantal lessen dat ik het gewoon niet leuk vind en dat ik het gevoel heb dat ik niets leer, dat ik er niet beter van wordt..
en stijf in ze kop als een baksteen. die techniek van frans werkt opzich wel, (na een half uur, drie kwartier) maar ik houd er gewoon niet van dat vastzetten. 
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:Ik hoop het wel.. maar ik heb al een aantal lessen dat ik het gewoon niet leuk vind en dat ik het gevoel heb dat ik niets leer, dat ik er niet beter van wordt..
kuch dat gevoel heb ik al maanden..![]()
ik bereik bijna niks met vic, aangezien hij steeeeds meeeer inzaakkkttten stijf in ze kop als een baksteen. die techniek van frans werkt opzich wel, (na een half uur, drie kwartier) maar ik houd er gewoon niet van dat vastzetten.
tjah ik weethet soms ook niet meer..
het springen is het enige waar ik een beetje plezier in heb, dat dressuur gaat al maanden slechter dan slecht. ik vind het stom dat ik bijna niks bereik met die manegepaarden, het is net alsof je geld in een machine gooit die stuk is.
Sabinee__ schreef:Hé Noor, als je een paardje zoekt, moet je gewoon af en toe even op Marktplaats kijken, of een addvertentie plaatsen !
Klinkt heel stom, maar zo heb ik Rocky ook gevonden !
. iedereen staat of te ver weg óf vraag te veel. dan heb je er eentje gevonde maar die stap maken om het echt te doen is lastig.