Die rode was een tijdje terug gaan vervellen.
Dus hij was h eel zacht
.Die grijze voelde wel hard aan.
Echt, ze voelde zo anders aan dan ik verwacht had.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
) Manon_S schreef:Ja klopt
.
ik dacht al waarom staat dat er nou ?! 

. Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:
Noujaah, ook een beetje in het belang van jolien, aangezien zij toch iets minder vertrouwen heeft in bailey. en ik snap het wel, maar ik denk dat hij wel dacht dat jij parade aankon, aangezien jij de paarden goed kan aanpakken en laat luisteren. Ik snap het wel, en ik vind echt niet leuk voor je, dat dat zo moet aflopen, maar denk maar zoo, frans vond jou goed genoeg voor een moeilijk paard als parade!
Alsof Jolien niet kan rijden.. ammehoelaa. ik snap dit echt niet hoorr..

.
Astor schreef:Ja hoor je mag van iedereen foto's maken hoor als je wilt =)
Maar ik heb (helaas) goed nieuws
springen ging gister heel goed duss
.
.
.
), en toen mocht ik op Joos.
.

Maar ook wel beetje van jolien..allebei de kanten dus 
!

Emmaa_ schreef:!
GODVERDMME!![]()
vanavond was dus ouderavond bij ons.
het enige wát ik mijn mentrix verteld heb over hoe ik in m'n vel zit, heeft ze dus aan m'n vader verteld !![]()
ik dacht echt ff dat ik haar kon vertrouwen
Emmaa_ schreef:Pffffffff ik heb best lekker gereden vandaag.
ben wel gesloopt, maar daar gaat het niet om hé.
Zat op Jozele.
Als ze niet hengstig is is het een fijn paardje om op te rijden hoor
Zat eerst op Djinn, maar moest zonder zadel.
Dus heb ik gewisseld met Yoscha (wat ik érg lief vond want zij zat wel op haar lieveling), en toen mocht ik op Joos.
Ze was al lekker warm, dus heb haar gelijk hard aan het werk gezet.
Ik heb geen enkele keer een bok of protest gehad.
Echt super!.
Ik heb wel expres niet zo gelet op het aan de teugel lopen.
Wel met stelling etc, maar Joos is toch niet echt mijn dressuurpaardje.
Heb toch liever dat ze een beetje doorloopt dan dat ze mooi aan de teugel maar hartstikke sloom loopt.
Het tempo was prima en dat is voor mij gewoon hét met Jozele!.
Uiteindelijk nog een galopoefening gedaan.
Ging niet vlekkeloos, maar ze deed het heel goed!.
Daarna nog een rondje hard.
Jozele is niet gek, Jozele is een racepaard
Jane_ schreef:Pebbs schreef:JE KAN HET JANEEE !![]()
Tjaa ik weet wel, dat het me misschien zou lukken, maar ik heb die klik niet met Parade..
Moet ik dan maar gaan springen met een paard waar ik totaal niks bij voel, met Dunja wil ik presteren. Zij is echt mijn springtoppertje

Ahtnamas schreef:Ik vind het geen naaistreek, weet je Jolien doet best veel voor de manege en ze organiseert de wedstrijden, het minste wat ze dan aan haar terug kunnen geven is dat zij op het paard mag rijden waarop zij wil.
Moet je je voorstellen dat jij de wedstrijd organiseert en dat Frans dan tegen je zegt; 'ja nee sorry hoor, bedankt dat je zoveel doet maar eh je moet wel op een paard dat je niet leuk vind!'
Dat is pas banketstaaf en dat zou pas een echte naaistreek zijn!
Ik begrijp wel hoe je je voelt hoor... maar vind het een beetje stom om hier af te geven op Frans (en Jolien) zeg het dan zondag gewoon even tegen Frans, dan kan hij er zelf ook op reageren.
even voor de duidelijkheid dit bericht is absoluut niet aanvallend bedoeld

) Emmaa_ schreef:!
GODVERDMME!![]()
vanavond was dus ouderavond bij ons.
het enige wát ik mijn mentrix verteld heb over hoe ik in m'n vel zit, heeft ze dus aan m'n vader verteld !![]()
ik dacht echt ff dat ik haar kon vertrouwen