Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Liisette_ schreef:Nee, je kan eigenlijk beter kijken hea!
Had je me sms nog gehad?
Ik vind het goed hoor! Maar we kijken dan ook nog wel ff hoe het loopt enzo.. Want ik moet waarsch. dan ook nog wel boodschappen gaan doen
Maar dat kunnen we misschien dan ook wel samen doen?
Liisette_ schreef:En bakker, heeft die een website?
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Nee, je kan eigenlijk beter kijken hea!
Had je me sms nog gehad?
JaaaIk vind het goed hoor! Maar we kijken dan ook nog wel ff hoe het loopt enzo.. Want ik moet waarsch. dan ook nog wel boodschappen gaan doen
Maar dat kunnen we misschien dan ook wel samen doen?
Ghihihih! Bijna vergeten.. Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:En bakker, heeft die een website?
Nee..
)
DenK4ever schreef:Horse plaza heb wel een site
Liisette_ schreef:Ja, we moeten vrijdag echt in gaan plannen!![]()
Ik moet twee paarden rijden, ik wil naar paardenwinkel, misschien dat een knolletje wel om 18.00 ga rijden, als het niet te druk is!
En van me mamsie mag je vrijdag wel hier eten enz! Dan hoef je voor vrijdag niks te halen.
Trouwens moet zaterdag wel werken!Ghihihih! Bijna vergeten..
Liisette_ schreef:Um!![]()
Want ik wil kijken of we misschien naar Horse plaza kunnen in Nieuwegein en naar bakker (daar hebben toch wel jassen enz)
Astor schreef:Wie wat waar zit bakker?
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Um!![]()
Want ik wil kijken of we misschien naar Horse plaza kunnen in Nieuwegein en naar bakker (daar hebben toch wel jassen enz)
Owh, die ene waar we toen ook met mijn mams zijn geweest??
Maaruhh, welke jas had je gezien dan?
Iriis_ schreef:Die zakken vind ik alleen niet helemaal leuk geloof ik..
Ghihihi! Iriis_ schreef:
Astor schreef:Iriis_ schreef:
zo'n jassie wil ik ook!
Maar ik hoop dat ik bij tentenkamp kan slagen.
Maar wat zal ik nou doen zaterdag?
Wedstrijd jasje kopen of wachten tot Mel die van tries gaat passen en ze past hem en die dan overkopen.
OF
Een nieuwe staljas?
Astor schreef:Iriis_ schreef:
zo'n jassie wil ik ook!
Maar ik hoop dat ik bij tentenkamp kan slagen.
Maar wat zal ik nou doen zaterdag?
Wedstrijd jasje kopen of wachten tot Mel die van tries gaat passen en ze past hem en die dan overkopen.
OF
Een nieuwe staljas?
Je handschoenen komen vaak ookal vrij hoog. Ik zou me daar niet al te druk om maken als ik jou was