Het wordt zondag niet springen 
Jastrade heeft zich verstapt en moet nu een week stappen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Het wordt zondag niet springen 
Annie_ schreef:Het wordt zondag niet springen
Kirsten_S schreef:Echt vet Coool dat je haar hebt teruggevonden!! Ben super blij voor je!! Nou nog effe snel vragen waar ze heen gaat en vragen aan de nieuwe eigenaar (miss zit ze op bokt) of je naar der toe mag komen en effe zien en missssss rijdne voor een keertje! Off als je der niet kan vinden moet je een oproep ofzo of een advertentie plaatsen als de eigenaar niet weet waar ze woont. Maar ik denk toch wel dat ze een nummer ofzo van haar heeft.
Wel raar dat ze een veulen krijgt nu! Hoe oud is ze eigenlijk!? Ben benieuwd wie de hengst is, miss heb je dan straks een gevlekt paard ofzo
![]()
Woensdag springen!

Annie_ schreef:Lekker begin van een pagina
Mwhahaha nee hoor, grapje schat
Kirsten_S schreef:Springlessen lopen niet weg
Iriis_ schreef:Annie_ schreef:Het wordt zondag niet springen
Hè poedersuiker An.. Maar gelukkig is Jassie helemaal van jou, en gaat ze voorlopig nog láááááng niet weg, dus je kan vast wel weer een keertje springen met der!
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Echt vet Coool dat je haar hebt teruggevonden!! Ben super blij voor je!! Nou nog effe snel vragen waar ze heen gaat en vragen aan de nieuwe eigenaar (miss zit ze op bokt) of je naar der toe mag komen en effe zien en missssss rijdne voor een keertje! Off als je der niet kan vinden moet je een oproep ofzo of een advertentie plaatsen als de eigenaar niet weet waar ze woont. Maar ik denk toch wel dat ze een nummer ofzo van haar heeft.
Wel raar dat ze een veulen krijgt nu! Hoe oud is ze eigenlijk!? Ben benieuwd wie de hengst is, miss heb je dan straks een gevlekt paard ofzo
![]()
Woensdag springen!
Haha! Ik ben ook zeker weten van plan om haar nu niet zoek te raken, en zal vragen aan die gene waar ik nu contact mee heb of zei het adres, msn of whatever heeft van de nieuwe eigenaar. Idd, heb het tegen me moeder ook al gezegd; Ik wil d'r opzoeken! Ik wil haar weer even zien. Zal wel moeilijk zijn hoor.![]()
Angelique is nu 15, en word in februari 16.
Ik zal eens proberen te achterhalen wie de vader word. Hoop dat ze er een goede hengst op zetten, want Angelique is echt een vet goed sportpaard.
Op zich nog goede leeftijd voor haar om veulen te krijgen!
, dat kan wel eens gebeuren, daar kan jij ook niks aan doen, en inderdaad, springlessen lopen niet weg
. Emmaa_ schreef:Ach joh, kop op, dat kan wel eens gebeuren, daar kan jij ook niks aan doen, en inderdaad, springlessen lopen niet weg
.
Citaat:Ik wil wel mee hoor als je gaatOp zich nog goede leeftijd voor haar om veulen te krijgen!
Hoop echt dat je haaar vind !!!

Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:Ach joh, kop op, dat kan wel eens gebeuren, daar kan jij ook niks aan doen, en inderdaad, springlessen lopen niet weg
.
Idd.
Daar voel je je toch erg verantwoordelijk voor enz..
tv hadden ze het over dat incident met Joran van der Sloot en toen zeiden ze in hun taaltje Peter R. de Vries en dat kwam er zo uit : Peter R. the Frijssss als in frietjes op ze engels! Zo spraken ze dat uit!
. Yaraa schreef:heee Iris.. las dat je geen winstpunten hebt gereden
gister, maar wat waren je punten dan??
Citaat:Nou ik snap het wel hoor An, het is makkelijk zeggen zo. Maar als het om je eigenpaard gaat is het altijd andersDaar voel je je toch erg verantwoordelijk voor enz..

Yaraa schreef:heee Iris.. las dat je geen winstpunten hebt gereden
Emmaa_ schreef:Ik zeg ook helemaal niet dat ze zich aanstelt ofzoow, want ik weet dat het anders is als het je eigen paard is, maar ik bedoel meer dat die springlessen altijd nog kunnen.
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Ik zeg ook helemaal niet dat ze zich aanstelt ofzoow, want ik weet dat het anders is als het je eigen paard is, maar ik bedoel meer dat die springlessen altijd nog kunnen.
Maar ze had er denk heel erg op verheugt om dan eindelijk op haar te springen en dan kan je je wel voorstellen hoe k.ut dat is. En het is vervelend dat dan zoiets gebeurd en je met je paard ook niks mee kan doen
Yaraa schreef:heee Iris.. las dat je geen winstpunten hebt gereden
) En daar heb ik gewoon geen zin meer in. Ik ga weer starten als het echt lekker gaat. Als ik het gevoel heb dat ik hem gewoon lekker kan rijden..Melanieetjuh schreef:Citaat:Nou ik snap het wel hoor An, het is makkelijk zeggen zo. Maar als het om je eigenpaard gaat is het altijd andersDaar voel je je toch erg verantwoordelijk voor enz..
Ook al gaat het om je eigen paard, dan nog.
Angelique is bij ons toen die tijd ook wel eens op zo'n manier 'kreupel, onregelmatig' gaan lopen. Komt wel goed, en daar kan je gewoon niets aan doen.