** Manege Belle Epoque bokkers!** [Deel 4!!!]

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Annie_

Re: ** Manege Belle Epoque bokkers!** [Deel 4!!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:38

Verdrietig Het wordt zondag niet springen Verdrietig

Jastrade heeft zich verstapt en moet nu een week stappen Verdrietig

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:39

Lekker begin van een pagina Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:39

Annie_ schreef:

Hè poedersuiker An.. Maar gelukkig is Jassie helemaal van jou, en gaat ze voorlopig nog láááááng niet weg, dus je kan vast wel weer een keertje springen met der! Haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 18:40

Kirsten_S schreef:
Echt vet Coool dat je haar hebt teruggevonden!! Ben super blij voor je Haha! !! Nou nog effe snel vragen waar ze heen gaat en vragen aan de nieuwe eigenaar (miss zit ze op bokt) of je naar der toe mag komen en effe zien en missssss rijdne voor een keertje! Off als je der niet kan vinden moet je een oproep ofzo of een advertentie plaatsen als de eigenaar niet weet waar ze woont. Maar ik denk toch wel dat ze een nummer ofzo van haar heeft.
Wel raar dat ze een veulen krijgt nu Tong uitsteken! Hoe oud is ze eigenlijk!? Ben benieuwd wie de hengst is, miss heb je dan straks een gevlekt paard ofzo Tong uitsteken

Woensdag springen Haha! !

Haha! Ik ben ook zeker weten van plan om haar nu niet zoek te raken, en zal vragen aan die gene waar ik nu contact mee heb of zei het adres, msn of whatever heeft van de nieuwe eigenaar. Idd, heb het tegen me moeder ook al gezegd; Ik wil d'r opzoeken! Ik wil haar weer even zien. Zal wel moeilijk zijn hoor. Verdrietig

Angelique is nu 15, en word in februari 16. Lachen
Ik zal eens proberen te achterhalen wie de vader word. Hoop dat ze er een goede hengst op hebben gezet, want Angelique is echt een vet goed sportpaard. Ja

Waarmee ik nu contact heeft, wil een foto sturen als het veulen er eenmaal is!
Laatst bijgewerkt door Melanie_B op 14-01-08 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:40

Annie_ schreef:
Lekker begin van een pagina Tong uitsteken

Lekker sijk bericht álá Anna Tong uitsteken Mwhahaha nee hoor, grapje schat Kusje

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:40

Springlessen lopen niet weg Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:41

Kirsten_S schreef:
Springlessen lopen niet weg Tong uitsteken

'Hahaha nee preciess! Tong uitsteken

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:42

Iriis_ schreef:
Annie_ schreef:

Hè poedersuiker An.. Maar gelukkig is Jassie helemaal van jou, en gaat ze voorlopig nog láááááng niet weg, dus je kan vast wel weer een keertje springen met der! Haha!

Ja dat wel maar we zouden niet weten
HOe ze zich verstapt heeft of iets gister met
naast ter uit stappen liep ze niet regel matig
Ik zag het niet maar soms hoorde je het ik dacht ze heeft vast geen zin
om er voeten op te tillen..

Maar vandaag struikelde ze en toen zag je het wel... Verdrietig

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:43

Ik vind het ook niet echt jammer van het springen maar gewoon poedersuiker dat ze on regel matig loopt
En dat ik niet precies weet wat het is na ja hopen dat het van
het weekend weer goed is

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:44

Melanieetjuh schreef:
Kirsten_S schreef:
Echt vet Coool dat je haar hebt teruggevonden!! Ben super blij voor je Haha! !! Nou nog effe snel vragen waar ze heen gaat en vragen aan de nieuwe eigenaar (miss zit ze op bokt) of je naar der toe mag komen en effe zien en missssss rijdne voor een keertje! Off als je der niet kan vinden moet je een oproep ofzo of een advertentie plaatsen als de eigenaar niet weet waar ze woont. Maar ik denk toch wel dat ze een nummer ofzo van haar heeft.
Wel raar dat ze een veulen krijgt nu Tong uitsteken! Hoe oud is ze eigenlijk!? Ben benieuwd wie de hengst is, miss heb je dan straks een gevlekt paard ofzo Tong uitsteken

Woensdag springen Haha! !

Haha! Ik ben ook zeker weten van plan om haar nu niet zoek te raken, en zal vragen aan die gene waar ik nu contact mee heb of zei het adres, msn of whatever heeft van de nieuwe eigenaar. Idd, heb het tegen me moeder ook al gezegd; Ik wil d'r opzoeken! Ik wil haar weer even zien. Zal wel moeilijk zijn hoor. Verdrietig

Angelique is nu 15, en word in februari 16. Lachen
Ik zal eens proberen te achterhalen wie de vader word. Hoop dat ze er een goede hengst op zetten, want Angelique is echt een vet goed sportpaard. Ja

Ik wil wel mee hoor als je gaat Bloos Op zich nog goede leeftijd voor haar om veulen te krijgen!
Hoop echt dat je haaar vind !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:45

Ach joh, kop op Knipoog, dat kan wel eens gebeuren, daar kan jij ook niks aan doen, en inderdaad, springlessen lopen niet weg Knipoog.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 18:46

Emmaa_ schreef:
Ach joh, kop op Knipoog, dat kan wel eens gebeuren, daar kan jij ook niks aan doen, en inderdaad, springlessen lopen niet weg Knipoog.

Idd.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 18:47

Citaat:
Ik wil wel mee hoor als je gaat Bloos Op zich nog goede leeftijd voor haar om veulen te krijgen!
Hoop echt dat je haaar vind !!!

Haha. Nou dat weet ik nog niet als het moment eens zou komen. Lachen

Ja, het kan opzich nog wel. Ze heeft goed bloed, dus als je daar een tophengst op zou zetten.. Kwala!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:50

Melanieetjuh schreef:
Emmaa_ schreef:

Idd.

Nou ik snap het wel hoor An, het is makkelijk zeggen zo. Maar als het om je eigenpaard gaat is het altijd anders Knipoog Daar voel je je toch erg verantwoordelijk voor enz..

Yaraa

heee Iris.. las dat je geen winstpunten hebt gereden
gister, maar wat waren je punten dan??

Kirsten_S

Vet grappig op de amerikaans of engels Tong uitsteken tv hadden ze het over dat incident met Joran van der Sloot en toen zeiden ze in hun taaltje Peter R. de Vries en dat kwam er zo uit : Peter R. the Frijssss als in frietjes op ze engels! Zo spraken ze dat uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:51

Ik zeg ook helemaal niet dat ze zich aanstelt ofzoow, want ik weet dat het anders is als het je eigen paard is, maar ik bedoel meer dat die springlessen altijd nog kunnen Knipoog.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:51

Yaraa schreef:

tussen 160 en 165 iets

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 18:51

Citaat:
Nou ik snap het wel hoor An, het is makkelijk zeggen zo. Maar als het om je eigenpaard gaat is het altijd anders Knipoog Daar voel je je toch erg verantwoordelijk voor enz..

Ook al gaat het om je eigen paard, dan nog. Lachen
Angelique is bij ons toen die tijd ook wel eens op zo'n manier 'kreupel, onregelmatig' gaan lopen. Komt wel goed, en daar kan je gewoon niets aan doen.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 18:52

Yaraa schreef:

160 & 163 ofzo.. Lachen

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:53

Emmaa_ schreef:
Ik zeg ook helemaal niet dat ze zich aanstelt ofzoow, want ik weet dat het anders is als het je eigen paard is, maar ik bedoel meer dat die springlessen altijd nog kunnen Knipoog.

Maar ze had er denk heel erg op verheugt om dan eindelijk op haar te springen en dan kan je je wel voorstellen hoe k.ut dat is. En het is vervelend dat dan zoiets gebeurd en je met je paard ook niks mee kan doen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 18:54

Kirsten_S schreef:
Emmaa_ schreef:

Maar ze had er denk heel erg op verheugt om dan eindelijk op haar te springen en dan kan je je wel voorstellen hoe k.ut dat is. En het is vervelend dat dan zoiets gebeurd en je met je paard ook niks mee kan doen

Het is jammer. Tuurlijk. Maarja, niets aan te doen. Ken gebeuren.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:56

Jaaa dat is zoo ! Kan je je paard wel effe éxxxtra knuffelen en aandacht geven tijdens het stappen !

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:59

Yaraa schreef:

163 en 165, was een hele strenge jury helaas..
Maargoed, ik ga voorlopig niet meer mee doen. Ik vind het veel te frustrerend. Iedere keer raak ik de les voor m'n wedstrijd in 'paniek' omdat hij dan ineens goed moete lopen voor de wedstrijd (voor mij gevoel dan, ik ben nogal perfectionistisch Bloos) En daar heb ik gewoon geen zin meer in. Ik ga weer starten als het echt lekker gaat. Als ik het gevoel heb dat ik hem gewoon lekker kan rijden..
Hij deed ontzettend zijn best zondag hoor! Daar niet van. Maar het is voor hem & mij gewoon nog te hoog gegrepen..

Om een klein voorbeeldje te geven:
Ik reed een grote volte in galop ( B-E-B ) En na B moest ik de hoefslag volgens en vervolgens in de hoek terug naar draf. Maar hij vind de linker galop zoooo moeilijk, dat ik niet eens in de hoek kwam!
Dus ik wilde hem op een kleine volte trekken om als nog de hoek in te rijden. Maar hij kwam in protest. Dus stond hij omgekeerd met zijn neus naar A, op de B - E lijn.. Dus het is echt niet zo dat ik niet mee wil doen omdat hij neit nagevelijk loopt. Maar ik wil dat soort kleine dingen eerst gewoon goed oefenen.. Want je moet je paard toch zeker wel over de hoefslag kunnen rijden in een B proefje?!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 19:01

Melanieetjuh schreef:
Citaat:

Ook al gaat het om je eigen paard, dan nog. Lachen
Angelique is bij ons toen die tijd ook wel eens op zo'n manier 'kreupel, onregelmatig' gaan lopen. Komt wel goed, en daar kan je gewoon niets aan doen.

Maar zo makkelijk is het niet om daar zo over te denken.
ik bedoel, hoe jong was jij in de tijd van Angelique?