moest net op quickly, nou had ik zelf gekozen, maar hij was echt niet normaal, heel de tijd race enzo en dan ook andere kant op gaan enzo. dus ik me beugel kwijt, dus ik lag er bijna naast.. me instructie iets in elkaar geflanst met een bijzetteugel ofzo, dat die ze hoofd niet naar beneden kan doen. nou ging soms redelijk soms ook niet
en toen kwam het, het galoperen.. ze zei eerst ja je kan wel alleen, maar ik weet dat hij dan drukker is dus ik met een groep.. hoofd naar de muur, voeten naar voren en gaan met die banaan, eigenlijk moet je stelling en je hakken uitgedrukt. maarja dat kon niet met hem
maarja hij was echt druk.. dus me instructie ja die wil ik niet meer in me les.. en aan t eind zei ze iets van ja je mag er ngo wel is op ofzo nouja kijk wel of ik wil want hij was echt druk!
nmaar de week ervoor ook, en zaterdag liep die tussen de pony's dus was al rustiger 
ik met me eigenwijze kop zeggen tegen me instructie van zaterdag, ja ik wil er wel vaker op, zegt ze ja kan ik miss wel regelen, maar of het nou echt zo goed idee is weet ik niet, maarja we zien wel, iig ik leef nog