Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jus_dOrange schreef:Arme koetjes en schaapjes
Heb je nou al gezien hoe hard Stace kan rennen?
Miss_Montana schreef:Echt wel, je hoort ook iedereen in die in NH woont over die nacht. Volgens mij is bijna iedereen wel even wakker geworden door het noodweer. Wel grappig

IJp schreef:Jus_dOrange schreef:Heb je nou al gezien hoe hard Stace kan rennen?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

IJp schreef:http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?ne ... tijdlijn=1
Dit is het officiële nieuwsbericht van de brand.
, arme diertjes...
Nou, dat betekent wel dat we nog steeds niet weten wat die alarmlichten waren tijdens de les. Moet ik nog even verder zoeken. En ik weet nu iig dankzij juf IJp dat je pont met een T schrijft 
Miss_Montana schreef:En ik weet nu iig dankzij juf IJp dat je pont met een T schrijft
Citaat:Ohja tip: ga niet onder je paard zitten om je borstels in te pakken als ze appels aan het eten is
Jus_dOrange schreef:Haha is de Woude van Castricum
IJp schreef:Jus_dOrange schreef:Haha is de Woude van Castricum
Ja je zou eerder denken Zaandam of zo....
Lijkt me toch dat de hulpdiensten niet helemaal vanuit Limmen of Akersloot (ook horende bij Castricum) moeten uitrukken in dit soort gevallen... Uitgeest hoort toch ook niet bij Castricum??
IJp schreef:Ja dat weet ik, maar de Woude ligt verder weg dan Uitgeest, dus waarom hoort de Woude dan wel bij C'cum en Uitgeest niet, dat is politieke logica van de bovenste plank, en gaat ver boven mijn pet...
geen idee waarom! IJp schreef:Moet je gewoon een regenjas met capuchon aan doen.
Miss_Montana schreef:IJp schreef:Moet je gewoon een regenjas met capuchon aan doen.
Hmm ja, dat klinkt ook goed. Denk dat ik maar een stoere poncho ga toevoegen aan mijn poetskist
Miss_Montana schreef:Pff wat heb ik toch een rothekel aan KPN, sinds dat we draadloos internet hebben knalt het er 's avonds constant uit

Die vliegvelden met maar 1 landingsbaan zijn super vervelend. Op Cancun is er ook zo eentje, heel irri. Ook met cirkelen, je moet minstens een half uur cirkelen voor je kan landen. Moet zeggen dat ik wel respect heb voor de piloten die dit zomaar even moeten zien op te lossen hoor. Knap werk dat landen en opstijgen.

IJp schreef:Ik heb trouwens een poll geplaatst op de Starnmeerhyves.
Kijken jullie er wel eens op? (van Suus weet ik het wel, die stalkt ons met foto's van Stace)

Zin om morgen weer naar school te gaan Suus?