Jo; Ik heb met Wendy overlegd, en wij willen een vriendelijk verzoek indienen bij het bestuur of wij in het M1 mogen blijven, ookal hebben we de punten.. Gezien er écht geen M2paarden zijn, zou dat een beetje jammer zijn. Denk je dat dat zou kunnen?
Heey lady's vanmiddag na heerlijk te hebben gereden heb ik Vroon een heerlijke douche en wasbeurt gegeven en helemaal weer netjes erbij gezet.. baard weg, oren uitgeknipt en lange neusharen weg... Allemaal foetsie.. Heerlijk weer een kaal paard!!!
Hahaha nee idd dat heeft nu weinig zin meer!! Zo zeg ik steeds wil snel eens naar Ameland daar waar we altijd op vakantie gingen en dus ook naar de paardjes van vroegah.. Heb wel vaak contact dus hoor ook als het minder gaat.. maar idd moet snel eens doen voordat het te laat is..
Nee was beetje laat anders en morgen weer om 4 uur werken @ Jo: miss dat je deze week keer langs kan komen? Jo: heb jij miss tijd en zin om vant weekend met mij mee te gaan op concours? Ik heb zondag concours in deurne. en moet om kwart over 9 rijden 's ochtends. Ik ga zaterdag eind van de middag naar deurne.. en dan blijf ik op school slapen.. Alleen heb ik nog een voorlezer nodig.. en kan je ook eens me school zien. .. laat maar wat horen
Lin, 5 en 6 juni speelt Guus in Heerenveen int stadion, zin om mee te gaan? Ik kan dat ene festival namelijk niet, kan nou tot na de zomervakantie geen vrij meer krijgen op zaterdag...
Ohja, vanavond gaan Marije en ik trouwens op hoog bezoek bij Fleurtje:D Dan gaan we eens even kijken hoe ze erbij staat en of ze het naar het zin heeft. De rijkleren mochten ook mee, dus joepie:D
Wat een saaie bedoening hier:P Gisteravond lekker in de springtuin gereden met Collin, hij was echt superbraaf. Lekker voor het been en mooi ontspannen met zn koppie omlaag. Was dus wel een nuttige les:D
Das wel beter.. Wij gingen vandaag buiten springen.. kregen we toch niet een dikke hoosbui over ons heen.. Begon met regenen, maar wij fanatiek door rijden.. Was drijf en drijf nat... Nu nog steeds nat en koud..