Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Schimmelig schreef:muiszje schreef:ik ben 18..
Eeey, we moeten Nandoman wel een oud gevoel bezorgen he
Hoe jonger hoe beter
Pluutje schreef:19... (bijna 20)
En nog even over het amstelpark en het lopen/rijden. Ik heb het allebei wel gedaan (mesten ook behoorlijk vaak trouwens). Weet nog wel dat die Priscillia bijvoorbeeld gewoon de hele dag niet bij de paarden te vinden was en dan aan het eind van de dag kwam om te rijden (waar ik het dan niet mee eens was aangezien de pony's meestal toch al teveel gelopen hadden)

Nandoman schreef:Nou hoor..

Pluutje schreef:19... (bijna 20)
En nog even over het amstelpark en het lopen/rijden. Ik heb het allebei wel gedaan (mesten ook behoorlijk vaak trouwens). Weet nog wel dat die Priscillia bijvoorbeeld gewoon de hele dag niet bij de paarden te vinden was en dan aan het eind van de dag kwam om te rijden (waar ik het dan niet mee eens was aangezien de pony's meestal toch al teveel gelopen hadden)
Schimmelig schreef:Ok ok, ik ben 21
Ook oud vergeleken met Muis en Pluut. Die zijn gewoon te laat geboren

muiszje schreef:Pluutje schreef:19... (bijna 20)
priscillia flikte het ook altijd om VOOR het lopen te gaan rijden.. en ja, met 2 zwepen en sporen.![]()
,, op de zaterdagen waren ik en Mi altijd rond een uur of 8 er, eerst uitmesten (tenzij we al om 9 uur moesten beginnen met lopen omdat het heel druk was> dan deden we dat aant eind van de dag) dan lopen, dan pony's afspuiten en erf aanvegen, drollen uit te kraal, hooi natmaken, drollen van de baan.. laten grazen in het park, daarna bix en dan weltrusten wensen.

Rytir schreef:Ohoh, tot nu toe ben ik geloof ik de oudste; 23

Schimmelig schreef:Zeg Nandoman, nu ben ik wel nieuwsgierig
Hoe oud ben jij dan?
Schimmelig schreef:Zeg Nandoman, nu ben ik wel nieuwsgierig
Hoe oud ben jij dan?
Pluutje schreef:Schimmelig schreef:Zeg Nandoman, nu ben ik wel nieuwsgierig
Hoe oud ben jij dan?
Staat gewoon in d'r profiel
Nandoman schreef:Schimmelig schreef:Zeg Nandoman, nu ben ik wel nieuwsgierig
Hoe oud ben jij dan?
Bouwjaar 1965
Moeten we dan toch maar een leeftijdslimiet instellen voor dit topic 
Nandoman schreef:Schimmelig schreef:Zeg Nandoman, nu ben ik wel nieuwsgierig
Hoe oud ben jij dan?
Bouwjaar 1965
Lavandula schreef:Haha toch niet als ik aan het hobbelen ben he![]()
Schimmelig schreef:Geintje
Bonte schreef:Ha, dan ben je ouder dan mij![]()
Gelukkig ben ik jong van geest