Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maaitjuh schreef:Want ik kan het met (bijna) iedereen goed vinden van wie ik paarden rijd en ze kennen mij ook en weten ook wel dat ik niet uit mn nek l.ul als ik wat zeg over hun paard.

Alleen hijs al 11, dus k moet niet zo koeliekoelie doen, want dat vind ie niet leuk

Ik hoef trouwens niet te stemmen, nog geen 18
.
maaitjuh schreef:En een 8 voor verzorging. Dat moet je erbij zetten joh.
poedersuiker jury... Ga nooit meer dresuren :d

. tujuh schreef:Ben het helemaal met je eens, Branka!!!!
Ik ben nog nooit zo arm geweest, maar ik heb me ook nog nooit zo rijk gevoeld. (filosofisch hè?)
madelief88 schreef:Manon, politiek is super interessant! Ben echt politiek-gek, om het zo maar te zeggen!
Net gestemd, ook voor mijn broer (machtiging) ik hoefde geen legitimatie te laten zien voor die machtiging

. Ik heb er naast op het zachte gestapt, maar ze begon steeds slechter te lopen.. Ik vertrouw het niet, ik ga de dierenarts dus toch nog maar even bellen.

Gomez_k_m schreef:Brankaz, je hebt toch vroeger Iris verzorgt van lonneke? Toen kwamen we een x op Iris rijden,toen was je haar toch voor ons aan het klaar zetten? Inmiddels hebben we onze eigen pony Gomez![]()
En staan we dus daar ook
![]()

Maar gelukkig krijgen we in december een eindejaarsbonus

Wie is er dan nog meer ?