duin manege van poelenburgh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rytm

Re: duin manege van poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:36

En een 8 voor verzorging. Dat moet je erbij zetten joh.

tujuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:46

maaitjuh schreef:
Want ik kan het met (bijna) iedereen goed vinden van wie ik paarden rijd en ze kennen mij ook en weten ook wel dat ik niet uit mn nek l.ul als ik wat zeg over hun paard.

Subtiel, dat "bijna" tussen haakjes.
Vork

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:22

Haaaaiiii Haha!
Zooo ben lekker veel eerder thuis, dus ik kan nog stemmen *jippie*
En mn jongetje voor stage is superschattig Haha! Alleen hijs al 11, dus k moet niet zo koeliekoelie doen, want dat vind ie niet leuk Tong uitsteken

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:42

NEE NEE NEE, niet hier ookal dat gepraat over stemmen en de stemwijzer. Op school is dit bij ons al wéken aan de gang. Ziek Tong uitsteken Ik hoef trouwens niet te stemmen, nog geen 18 Knipoog .

Ik heb de Paard&Co binnen trouwens. Vork

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:47

maaitjuh schreef:
En een 8 voor verzorging. Dat moet je erbij zetten joh.

haha jah en verder 20 5en 6 4en en 4 6en waar van 3 voor stap draf en galop... hahahha Haha! poedersuiker jury... Ga nooit meer dresuren :d Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:49

Manon, politiek is super interessant! Ben echt politiek-gek, om het zo maar te zeggen!
Net gestemd, ook voor mijn broer (machtiging) ik hoefde geen legitimatie te laten zien voor die machtiging Verward

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 18:03

Maatschappijleer enzo vond ik eerst ook wel heel leuk enzo, maar ik kan die discussies niet meer aan Haha! .

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 18:14

tujuh schreef:
Ben het helemaal met je eens, Branka!!!!
Ik ben nog nooit zo arm geweest, maar ik heb me ook nog nooit zo rijk gevoeld. (filosofisch hè?)

Inderdaad. Wat Maaike erbij zegt is ook zo: je rijdt hem altijd voor een ander en maar weinig mensen mogen met hun bijrijpaarden van de eigenaar starten. Dus als je graag wedstrijden wil rijden is dat best lastig. Hoewel ik dus ook wel voorbeelden ken van mensen die wel op hun verzorg/bijrijpaard mogen starten.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 18:17

madelief88 schreef:
Manon, politiek is super interessant! Ben echt politiek-gek, om het zo maar te zeggen!
Net gestemd, ook voor mijn broer (machtiging) ik hoefde geen legitimatie te laten zien voor die machtiging Verward

Apart. Degene die voor mij kwam stemmen moest naar huis voor die legitimatie. Ik stond heel braaf al klaar met mijn paspoort hoor ik bij het stemapparaat roepen "hoeft niet hoor Branka" Tja, krijg je als je op je werk stemt en er zitten collega's op het stembureau. Wel lekker makkelijk Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 18:28

Ik heb gewoon een engelengezichtje (A)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 18:29

Knipoog

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 19:07

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 28-02-24 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:18

Ik wist dat Otje al weer vrij kort begon te lopen rechtsvoor, maar vandaag liep ze toch wel heel erg kort, zo'n beetje kreupel Sigaar . Ik heb er naast op het zachte gestapt, maar ze begon steeds slechter te lopen.. Ik vertrouw het niet, ik ga de dierenarts dus toch nog maar even bellen. Scheve mond

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:35

Aahh wat k.lote!!!
Dikke knuffel voor jullie!

Net gewerkt, was echt superleuk. Moest eerst uurtje hoofdcassiere zijn zeg maar. Da's wel chill.
Daarna ook echt zo'n lol gehad. Ik weet niet eens meer waarover maar het was gewoon te droog.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:04

hoooi
ik ben ook weer terug maar nu wel chagrijnig...
alles zit tegen lijkt het wel....
dus nu ga ik nog maar snel ffies iets doornemen voor school en dan maar slapen want ik word niet vrolijk van mezelf...

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 08:46

Da's klote merel... Hoe kan dat? Weet je al wat? Vorige keer trouwens nog foto's laten maken of dat niet? Zou ik anders nu zeker wel laten doen..

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 09:35

Gomez_k_m schreef:
Brankaz, je hebt toch vroeger Iris verzorgt van lonneke? Toen kwamen we een x op Iris rijden,toen was je haar toch voor ons aan het klaar zetten? Inmiddels hebben we onze eigen pony Gomez Haha! Knipoog En staan we dus daar ook Knipoog Clown

Klopt, ik heb Irish verzorgd en gereden. Heb nu sinds een paar maanden mijn eigen paardje. Helaas was er geen plaats bij Jonker, dus sta ik ergens anders. Prima stal, lekker rustig en mijn paard heeft het er prima naar zijn zin.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 09:53

Goeiemorgennnnnnnn..

Ik moet naar de kapper & een nieuwe jas & sjaal. En ik heb een spijkerbroek gezien en die wil ik.
Dus mn geld is straks weer op. En dat mag niet want het is nog geeneens december.
Dilemma's dilemma's haha.

Ga iig maar eens naar de kapper straks.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 09:59

Mijn geld is constant op. Heb n.l. een eigen paard Clown Maar gelukkig krijgen we in december een eindejaarsbonus Haha!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 10:42

Ja daarom wil ik dat dus allemaal voordat ik een paard heb. Want daarna kan ik het wel vergeten denk ik.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 11:06

Het winterseizoen is ook het duurste. Paarden worden dan vaak wel wat goedkoper omdat de weidegang niet meer mogelijk is en paarden dus wat stalling betreft duurder worden (zeker als paarden in de zomer 24 uur per dag op het land staan). Maar de koper moet dus wel allerlei extra dingen aanschaffen zoals dekens en dekjes wat toch nog kosten opleverd.

mnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 13:14

Haha op poelenburgh worden de paarden alleen maar goedkoper in de winter! Wij moeten er namelijk voor de landjes extra betalen in de zomer!! Haha!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 13:35

Bij mij op stal maakt het niet uit. In de winter hebben ze hun eigen stukje land en dat is inclusief. Nu staan ze overdag een uurtje in de paddock als het weer het toelaat. Vandaag dus niet omdat ze dan tot hun knieën in de prut staan.
Maar er zijn zat stallen waar mensen kunnen kiezen voor alleen weidegang in de zomer, dat is goedkoper dan stalling. En kijk maar hoe vol stallen zo rond september/oktober worden.
Neemt niet weg dat je dus allerlei extra's aanschaft voor de winter want de meesten hebben toch een deken op hun paard liggen.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 14:05

Heej maaike, leuk paardje hoor, die je op het oog hebt.

Hmm.. Ben half 5 pas uit.. Daarna door naar ursss Lachen Wie is er dan nog meer ?

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 14:43

Ik niet Haha!
*nuttig*