Ja dat is waar! ik wil ook zo graag zo'n stal dat hij naar buiten kan met zijn hoofd. Had ik ook gevraagd toen ik terug kwam met Luc, maar toen kon dat niet en nu komt er iemand in die van tesselaar komt???? beetje jammer!!
nou die ook inderdaad, eerst had ik die van maverick gevraagd toen kaaf weg ging, maar dat kon toen niet omdat mevr bruin een eigen paard zou kopen, dat ging nu uiteindelijk niet door, dus nu vroeg ik het weer en toen zei ze dat er iemand van tesselaar inkomt per 1 augustus. En daarna liet ik luc even in die stal van silver en dat vond hij ook best leuk, maar die is beetje klein, en toen vroeg ik daarna, en daar komt ook iemand in van tesselaar!!
ja dat is waar het beste vind ik eigelijk nog dat ze lekker hele dag buiten kunnen spelen dus niet van 9 tot 3 ofzo maar gewoon van 9 tot bv een uur of 11 's avonds of misschien met dit mooie weer ook nog 's nachts buiten. En dan in de winter van 9 tot 3 ofzo. Maar ja je kan niet alles hebben natuurlijk.
ja zoiets was het ja. Gaan jullie trouwens ff allemaal voor me duimen 18 juli moet ik afrijden om 10 uur dus als niemand van jullie nou de straat op gaat dan heb ik het iets rustiger
Ja, je was weinig online. Heb je weinig gezien de laatste tijd. Ik had gisteravond een feestje van mijn werk op het strand in Castricum. Het was beachvolleybal en mijn afdeling had ook een team op de been gebracht. Ik had Superlenie meegenomen (zoals jullie allemaal weten heb ik verkering met Superlenie) en die heeft zelfs nog heel fanatiek een balletje meegempt met mijn teamgenoten, stoer he ?
Hahaha Beatrijs, ik bedoelde natuurlijk niet dat als je een paard hebt dat je dan wedstrijden moet rijden, daarom heb je geen paard natuurlijk, zo ben ik niet hoor haha Ik zei waarom heb je dan een paard, omdat je alleen op zondag rijdt hihi. Ik weet heus wel waarom je Luc houd hoor natuurlijk.
Ik ben zenuwachtig voor vanavond. En ik heb vannacht zo'n 2 uurtjes geslapen dus ik hoop dat het nog goed komt allemaal, heb ook nog les om 2 uur. En vlechten, met die manen van Flair, oei.. Nouja ik zie het allemaal wel. Anders rijd ik m'n proefje wel slapend
Godver... mijn lieve kat is vannacht gewoon aangereden Ik kwam vanmorgen thuis van het stappen en toen lag ze op mijn bed met een bebloed bekkie... Ze wordt nu geopereerd omdat haar onderlipje los is gescheurd. Verder heeft ze wat tandjes eruit, de nageltjes uit haar pootjes omdat ze waarschijnlijk weggeslingerd is door de klap en een gekneust ruggetje... Ben dr helemaal misselijk van, mijn arme beestje...
getver Kim, dat is echt zielig ja! Dacht jij je huisje nog verder moest inrichten ilzas? ging er al van uit dat daar geen haast bij was hahahha. Nou denise, ik zal voor je duimen hoor! Nu gaan wij een nieuwe auto uitzoeken, heb er al helemaal zin in En met mijn mama de stad in want ik mag een kadootje uitzoeken omdat ik geslaagd ben, pittig he. En ik heb zo'n zin in dinsdag want dan gaan we met z'n alle naar Jan smit en Guus meeuwis, die komen bij de marine in een tent daar. lijkt ons enig!!!
Jeetje Kim! Kan me voorstellen dat je daar zelf ook helemaal beroerd van bent
Ilzas: ik was praktisch alle dagen van 's ochtend vroeg tot een uur of half twaalf van huis(als ik al thuis was) dus van internet kwam het niet zo erg Hoe gaat het eigenlijk met jou?
He Flair wat onwijs naar ! Bah ! Dat zijn echt de rotdingen van het leven. Maar ik begrijp dat het wel weer helemaal goed gaat komen met het beestje ? Het is een dooddoener (flauw woord in deze context) maar hij had ook dood geweest kunnen zijn. Mijn poezekind Greta (heb ik ook in dit topic wel foto's van geplaatst) is waarschijnlijk ook ooit aangereden en die heeft dis een dwarsleasie.
Ik ben vanmorgen ook razende druk geweest in het huisje. Moet nu kasten in gaan richten en dat moet ik toch zelf doen. En ik heb wat geshopt,heb voor bij de rode loveseat hele leuke rood met gouden kussentjes gekocht en een nieuw dekbed overtrek. Heb mijn bed ook al opgemaakt. Heb een nieuw slot gekocht en dat moet er nog in. Ik ging tanken bij de toko van Gomir en toen zag ik jullie nog rijden ! Wat voor auto nemen jullie ? Je moet op gas nemen, da's het enige wat tegenwoordig nog te betalen is!
Ow waar zag je ons rijden dan? want wij hebben niet getankt? we gingen naar die garage Ger Bot tegenover de Edah weet je wel. Een ford focus station, maar we hebben hem nog niet, moet van alles geregeld worden natuurlijk. Wel jammer dat we zo weinig voor de andere auto krijgen bij de inruil. Dan denk ik: voor dat geld hou ik hem er wel bij Nee hij is niet op gas trouwens, ik zag nog wel een mooie station op gas, maar dat wou arnold weer niet??? nouja de focus dus Ik ben er blij mee!! Klinkt leuk die kussentjes en de rest ook. Ik was de stad in want ik kreeg een mp 3 speler van mama omdat ik geslaagd was. Ik heb een heele mooie uitgekozen van 1 gb, er kunnen wel 30 cd's op ofzo en het is een sony, meestal wel een goed merk. ik heb er altijd mijn walkman en cd speler ook van gehad dus dacht ik: '' dat doen we maar weer hetzelfde merk, vast wel goed''. Toen gingen we nog naar de manege omdat ik Lucje binnen moest halen en die ging lekker eten, dus mams en ik koffie drinken want ik wou hem nog even afspuiten ook. En toen heb ik kimberley voorgelezen, begon ik met de B 5 voor te lezen, hihi oeps! Ze moest B 4, nouja uiteindelijk heeft ze het toch wel pittig gedaan geloof ik. Dus ben benieuwd naar de uitslag.
Dat is geloof ik m'n 'aangetrouwde' nichtje. Wist niet eens dat zij ook nog reed
Yah man, dat is de dochter van mijn collega en die heeft samen met iemand anders die Djila, een Friese merrie en die staat bij Tesselaar. Misschien kom ik morgen wel even buurten bij de Duinstuiters als ik tenminste op tijd wakker ben, moet natuurlijk eerst m'n eigen Pikkie Pikster doen....
Ik kom denk ik niet bij de duinruiters kijken morgen, heb zelf kringkampioenschappen in Bergen morgen. Hoef wel niet zo vroeg weg, maar heb nog wel zat te doen morgenochtend
Kent iemand van jullie trouwens ene Marloes? Rijdt op zaterdagmorgen. (ik denk dat ze bij bruin rijdt iig ) Heb ik heel leuk mee staan praten op het tankstation vandaag
Nou ik had weer een stunt vandaag: kom ik op de manege ( half 9 ) staat Luc niet op stal, had Lisa hem al op het land gezet. Ik dacht nog: menn ik rij toch ALTIJD op zondagmorgen, want dan ga ik altijd naar het strand. Dus ik baalde alweer. Dan maar halster weg halen voortaan...ze had verwacht dat ik er om 8 uur zou zijn, ja ik had mij verslapen ..pfff, en mijn Lucasje krijg ik dan echt niet meer het land uit, en ik ga er niet achteraan ook natuurlijk. Nouja toen maar terug mijn bedje in gegaan, ook niet verkeerd. iedereen was druk bezig voor de wedstrijd inderdaad. Nou ik ging niet kijken, geen zin vandaag. Kimberley wie was er dan eerste? Die kleine pony met die schattige stippen waarvan je moeder zei: dat is toch geen wedstrijd meer als ze daar tegen moet???