manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 18:49

hee ff een boodschap via marieke Tong uitsteken
kan je morgenaaf bar?

en inderdaad Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! WHAAAAAAAAAAA! en eigen paard! Hyper! Whieieieieie! Hyper! Mariek! Zó super, super tof!!!! Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:25

He wat leuk om te horen!
Gefelciteerd mariekje met je paardje!
Wanneer komt ie?
Tot morgen allemaal!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 10:28

Jaja, het paard is er dan echt! Tis zo'n leukje! Moet nou gewoon weer afkicken van de paardenzoektocht, ging altijd ff kijken wat er te koop was, hoeft nou niet meer! En Bianz en ik zijn ook helemaal blij, want wij kregen een halster Haha!

Cis: wat fijn dat je het zo naar je zin hebt daar! Jammer dat je er vandaag niet bij bent, maar je hoort er vast wel van Vork Hoe zijn die engelsmannen dan? Beetje leuk? Dan gaan we die zeker opzoeken, tegen die tijd zal ik wel goed scherp zien!
Nou Anne: hele belevenissen op je stage, wel heel leuk zo te lezen! Volgende keer wel ff je tas afdoen dan he Clown
Jullie terras wordt echt heel mooi Kims! Daar kan je zeker een leuke BBQ houden, laat maar komen! Vervelend van je katten, had t gister helemaal niet door omdat ze vrolijk aan het buitenlopen waren. Maar idd ff goed in de gaten houden.

Zou graag naar t strand willen met zulk weer...maar we hebben al wat anders op t programma staan!
Tot straks allemaal Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 11:45

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! JOEHOEOEOEOE een eigen paard Mariek! super!

Foto's!!!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 12:54

ja ja de paardenzoektocht is afgelopen, of moeten we voor jou nog kijken Bianz????
Het is Yade geworden, echt een superlief paardje, precies een Nous maatje, maar dan een andere kleur en veel dominanter hahaha, ben benieuwd, Thirz en ik hebben al bedacht dat ze maar vriendinnetjes moeten worden (of ze nou willen of niet)
Nu nog even kijken wanneer ze komt...Ik denk dat ik aan die vrouw vraag of ze haar toch wil brengen, vond het weer verschrikkelijk in de auto gister, is echt niet goed voor me....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 13:18

Vind het echt super voor je Marieke!
Het zou idd wel veel schelen als ze dr kunnen komen brengen, en anders gaan we haar gewoon halen!!!
Tot zo!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 17:42

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH Barbara en Chris en mn schoonvader zijn mn paard aan het halen.. echt gweldig!!!!!! Bar ik ben je echt zooooooooooooooooo dankbaar dat je mee wilde en ik dus niet hoef echt superlief!!!!!!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 18:29

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
en ik ben ook zoooo blij voor je Mariek! Hyper! gewoon vanaaf je eigen paardje al op stal! Vanaaf al!! Gister gezien, en.. Whaaaaa! Hyper!
Ben ook zo benieuwd hoe ze is en hoe ze doet en.. en.. en.. WHIEEEEEEE!! Hyper!

hihi, en Kim zei net al: Volgens mij vind jij t een stuk moeilijker als t zo ineens allemaal heel snel loopt! Ik moet er dus niet aan denken: Zomaar ineens *boem* vanaaf je eigen paardje al Bloos! Ik ben meer van t eerst even relaxt plannen en voorbereiden(mentaal ook vooral Tong uitsteken) hihi
Al is t wel heeel gaaf! Hyper! Marieke! vanaaf staat ze gewoon al in der stalletje hier in Zeeland! Hyper!

Wordt nu wel hoog tijd voor een naam trouwens Knipoog haha

Én ik vond t weer super gezellie vanmiddag bij de Hoge Thee Haha! Was echt leuk! Moeten we vaker doen! Knipoog hihi, moest nog allemaal op toch? Tong uitsteken En inderdaad: we moeten ook echt nog een keertje Wokken marieke Ja

maar eerst: lekker bezig zijn met je eigen paardje Hyper! Zijn ze er al? Daar in t Brabantse? Ons (mij Schijnheilig ) wel op de hoogte houden hè!! Whieieieie! Gewoon je eigen paardje marieke! Hyper!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:06

Ben benieuwd hoe ze straks in dr stalletje staat!
Ik vond het ook erg gezellig vanmiddag Lachen Jullie kado-opdracht was echt origineel en grappig (al begrepen we er niets van Clown ) Zie nu al uit naar die verwenmiddag, wanneer gaan we?!

En Nel: nog beterschap Ach gut jammer dat je er niet was!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 19:26

whaha, dat jullie er niets begrepen aws duidelijk Vork maarja, aan wie dat dan ligt? Schijnheilig niet aan de opdrachten, die waren zo duidelijk als t maar kan Tong uitsteken haha *glashelder* Clown
*gelukkig ben ik pas weer over een heeeele poos jarig Clown

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:30

en dus hebben wij nog heeeeeeeeeeeeeeeel lang om iets te verzinnen hahaha...... Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 19:37

Nee, want tegen die tijd zijn jullie dit allaaaaaaaaaaaaaaang vergeten Knipoog hihihi (of iig alleen de leuke kanten blijven bewaard, de want mindere kant *hihi, en zelfs die vond ik leuk Vork * zijn jullie dan vergeten)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:16

Zo paardje is afgeleverd... ze was erg braaf! Bij het inladen twijfelde ze even en liep daarna zo de trailer in om lekker te gaan eten!
Op stal had ze het ook al snel naar dr zin, dus dat is mooi! Zolang er maar eten is, haha! Het is wel een vreetzakje hoor...
Ik hoop echt dat je er veel plezier mee zult hebben Marieke, maar volgens mij komt dat wel goed want het is echt een lief beest!

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:25

oh marieke egt zooooow gaaf eindelijk je zoektocht voorbij egt heel erg leuk voor je hoor!!!! Pling Cool

kus

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 12:51

ja ik ben ook heel blij...
moet nog wel heel veel dingen ineens regelen, kast, eten....en vanaf nu dus ineens elke dag naar mn paardje, zal wel ff wennen zijn hoor in het begin.....
Wat voor deken had ik nou?
Iemand nog ideeen voor een leuke naam, ben er nog niet over uit of het Yade/Jade blijft!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 13:24

Je had toch een deken maat 185?
of bedoel je qua merk, want dat weet ik niet...
Hoe vaker ik de naam Jade hoor, hoe beter ik t bij haar vind passen. Al zou ik t uitspreken als jaade en niet als jeede.
Ze kreeg als bix de basisbrok van havens, die is gewoon te koop bij de molen in serooskerke.
Ik zou gewoon beginnen met een halve kilo s ochtends en een halve kilo s avonds en eens kijken hoe ze het daar op doet, denk dat dat wel moet kunnen...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 13:33

O wat gaaf mariekje, dat je paardje er al is!
Zat er ook een zadel en hoofdstel bij?
Heb je al foto's?

Ik vondt het wel jammer dat ik niet kon komen gister, begon snachts ineens met spugen.
Heb heel de ochtend moeten spugen en smiddags ook nog een paar keer en daarna was het gelukkig over.
Heb geen koorts maar voel me verschrikkelijk!
Ik hoop dat ik morgen of woensdag kan komen kijken naar je paardje!

Heeft er iemand tijd om voor mij wat met voice te doen?
Rijden of longeren?
Gerlien kan niet, het gaat om vandaag en/of dinsdag.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:52

Gaaf paardje heb je hoor Mariek! Ik heb voor zweedse namen gezocht en heb deze sites gevonden:

*klik* Hier staan best leuke namen tussen! Nova sprak mij wel erg aan Ja maar dat is natuurlijk heel persoonlijk Knipoog

*klik* een iets minder overzichtelijke site omdat de jongensnamen er ook bij staan.

Had ik vandaag de trein van 13:24, wat denk je? gaat ie niet verder dan lage zwaluwe! was er weer een of andere storing aan de gang Scheve mond Nouja, de stoptrein ging wel (met moeite) en uiteindelijk was ik om 10 voor 5 thuis.. Grmbl, daar ging mijn "vrije" middag! Gevolg is dus dat ik vanavond geen tijd meer heb voor Nous. Daar baal ik wel van, want het ging gisteren zo lekker! Wilde vandaag ook wel weer rijden.

Ik ga dus maar weer aan mijn huiswerk. Nog 6 toetsen en dan ben ik er weer vanaf!
Vandaag ben ik trouwens geslaagd, met een score van 100 % Haha! Ikke blij!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 19:19

haha, lekkr handig Tong uitsteken en mij dan smsen dat je de trein van 3 uur hebt ook Vork Half 2 heb ik op een doordeweekse (niet woensdag) zowiezo nooit de trein Knipoog
Maar hoorde al zoiets van mensen die in mijn trein stapten in Dort. Die hadden de trein van 4 uur vanuit Rdam en inderdaad gedropt in Lombardijen, dus die hadden ook flink vertraging.. Maar das lekkr dan Kim! Piepklein voordeeltje: je hebt wel *denkt* 4,54 verdiend Knipoog
Hè verdorie dat je nu meteen geen tijd meer hebt voor Nous.. Scheve mond Stomme treinen ook! (ook echt zo veel geklaag om me heen over die treinen volgende week! Schijnt dat je dan van Goes naar Roosendaal met de bus moet Verward En dan dus vrolijk nog langs Kruiningen en Rilland mag! Ben je dan ff flink veel langer onderweg Bloos! Ja, volgens de site een uur.. Maar daar geloof ik niet helemaal in)
*ik had dus de trein van 5 uur en *godzijdank* nergens last van!

Wel super dat je je toets gehaald hebt! Jij blij dat je de geweldige video's nog bekeken hebt vanmorgen Knipoog Heb je morgen vrij Kim? of heb je weer op mijn tijd de trein?

Jaade of Jeet.. humz, vind beide namen niet precies mijn smaak. Maar mischien passen ze wel heel goed bij je paardje, geen idee Lachen Zal zeker wel even wennen zijn, zo ineens iedere avond een verplichting. Maar denk dat je daar ook snel genoeg aan gewend bent hoor. Haha, en geef Chris gewoon wat lessen, dan kan hij ook eens een avondje van je overnemen Knipoog Snel een keer wat meer foto's maken van der hoor marieke Ja

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:45

Jammer kims dat je dag zo is gegaan dat je nu geen tijd voor nous meer hebt!
Bianz is zo SUPER lief dat ze nu voor mij voice is gaan longeren.
Daar ben ik echt zo super blij mee!
Als iemand morgen ook nog zin en tijd heeft om voice beweging te geven laat het me dan even weten, want woensdag ga ik het pas weer proberen om te rijden.

Mariekje heb je al foto's?
Ben zo benieuwd....

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 20:14

Voel je je al wat beter Nel?

@ Anne: ik weet niet of ik er morgen zo vroeg ben hoor, dat ligt een beetje aan hoe ver ik vandaag met mijn huiswerk kom.
Ja, de NS was weer lekker bezig vandaag. Afijn, ik heb weer geld verdiend!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 20:31

Echt vervelend Kims! Maar... je hebt iig wel je toets gehaald! Ik heb ook nog ff een handje geholpen met Nous: toen ik om half 6 op stal kwam, liep mevrouw keihard te crossen door de wei. Dit omdat ze gewoon helemaal alleen liep! Paard helemaal buiten adem en warm. Heb ze toen maar lekker binnen gezet en van kuil voorzien. Dus vandaar dat ik je dan toch ff bel, ondanks dat je aan het werk bent Thirz Knipoog
Daarna heerlijk op Janis gereden! Er was vandaag niemand voor d'r, dus ik bouw van de week gewoon uit van 2 naar 3 keer rijden haha! Had vanavond toch tijd, dus was tof! Ze liep ook heerlijk: al die paarden zijn besmet op de Braamhof haha!
Daarna lekker Voice gelongeerd. Zo, en die hard er zin in! Ze is echt superbraaf Nel: luistert zo goed naar stemhulpen! Leuk om zo Voice eens bezig te zien.
Ook Jade nog ff bewondert vandaag: ze stond er lekker bij he Mariek? Zag er uit alsof ze het al prima vond in d'r nieuwe stalletje.
Nou, ik ga nu eens ff lekker douchen en dan voor de tv kruipen. Heerlijk, zo'n avondje geen school!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 21:22

Heej Nel: hoorde van Bianz dat de les woensdag beter uit kwam, is rond 13u dan een goede tijd of is dat al te laat? 12 uur haal ik net niet denk ik. Laat t maar weten, we zijn alweer blij dat je ons les wilt geven Lachen
En eventueel kan ik Voice nog wel doen morgen hoor, maar een dagje rust kan ook geen kwaad toch? Laat maar weten!

Super van je toetsen Kim! Die anderen komen ook vast goed. En als de treinen dan ook nog meewerken is het feest helemaal compleet Clown Bianz was de redder in nood van Nous Haha! Stom dat iemand dr alleen laat staan! Maar tis allemaal goed gekomen. Fijn dat je zo lekker hebt gereden!

Kids op mn werk hadden echt last van storm in hun hoofd, ben nu echt bekaf, tijd om ff te relaxen!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:04

Nou hier een paar foto's van Yade....
Ze zijn niet echt geweldig maar goed!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:06

Nou ik voel me al veel beter weer dan gister.
Beetje buikpijn en hoofdpijn nog, maar niet misselijk.
Vanmiddag ga ik met Daniël buiten een rondje wandelen en wat boodschepjes doen en morgen wil ik weer een normale dag ervan maken.
Morgen lesgeven om 13.00 uur is eigenlijk iets te laat, want mijn lessen lopen meestal uit naar een uur i.p.v een half uur...
Dus misschien half 1 kan ik nog wel, gaat dat lukken Thirz?

Naja kan het je ook zo vragen, want je bent nu toch op voice aan t rijden... en komt straks de sleutel nog terug brengen.