Ik ga helaas niet naar mr.ed
Ik hoop mijn witte dekje meer in de buurt te kunnen haleen
Morgen mijn laatste les voor de wedstrijd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik hoop mijn witte dekje meer in de buurt te kunnen haleen
Serada schreef:Yesss, de tijden zijn eindelijk weer binnen:
12.45 uur losrijden
13.00 en 13.32 gabriella
13.08 en 13.40 Linda
13.16 en 13.48 Anuschka
13.24 en 13.56 Ghitta
Anous, wil jij dit aan Ghitta doorgeven....
het komt nu wel heel erg dichtbij allemaal
maandag mag je weer
johnvt schreef:
HE LOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Weer in het Nederlandse
Serada schreef:johnvt schreef:
HE LOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Weer in het Nederlandse
Was ze in het buitenland dan
Loes, heb je een goede vlucht gehad (kan me namelijk niet voorstellen dat je met je totootje bent gegaan) en was het eten in het vliegtuig nog een beetje lekker?
Ik ben heel benieuwd hoe snel ze met de paden aan de gang gaan. Zagen ze de noodzaak van deze onderneming nu eindelijk wel in?
!!!
Binar schreef:
Ik zal het aan Ghitta doorgeven, anders sms/mail ik haar morgen wel ff.
Arme Renée, moet je 2x achter elkaar lezen![]()
Fardos schreef:hoelaat gaan jullie rijden??
ik wil namelijk wel achter jullie aan ik weet niet meer precies hoe ik moet rijden hihihihi
Serada schreef:Goede actie Jet, bedankt voor je enorme inzet. wat mij betreft ben jij het ketakpersonIk ben heel benieuwd hoe snel ze met de paden aan de gang gaan. Zagen ze de noodzaak van deze onderneming nu eindelijk wel in?
Volgens mij kunnen we ons geen beter contactpersoon wensen maar of die "officials" dat ook vinden is nog maar de vraag!!!
JoYcE1982 schreef:haha Jet weer in actie, kon je eindelijk even je gal spugen in die microfoon!!! Ik vind het wel een goed idee dat jij de contactpersoon bent, je kan er beter 1 hebben die alles netjes regelt dan dat je er 5 hebt!!!!!
Eefje23 schreef:Jet, mijn zegen heb je!!!Volgens mij kunnen we ons geen beter contactpersoon wensen maar of die "officials" dat ook vinden is nog maar de vraag
Binar schreef:Ik heb net contact gehad met Harry's Horse, ik mag mijn "witte" dekje terug sturen naar ze, dan gaan ze ernaar kijken.
Waarsch is het een fabricagefout, het kwam op me over of ze het toch wel vaker hebben gehad.
Ik hoop dat ik een nieuw dekje van ze krijg