Gelukkig was er niets, maar wat hadden jullie gedaan als er wel iemand was geweest?Was niet het boek wat me wakker hield, was de warmte. En op den duur wordt naar het plafond staren strontvervelend.
Uiteindelijk kon ik om 6 uur toch nog een paar uurtjes slapen. En nee, denk niet dat ik morgen geweldig fit ben. Maar gelukkig is de maandag een redelijk 'simpele' dag.
Ik wilde alleen maar wetn of de poezen oke waren. Voor de rest kon het me eigenlijk niets schelen.
Ik snap er dan wel geen bal van, maar Jerry was daar nieuwsgierig naar, omdat er met zoveel leden heel wat servers moesten zijn en anders werd het heel duur volgens hem. Maar het aantal servers valt nog best mee dan.
)
Had alleen de binnentent van mn koepeltje opgezet tegen de muggen, en eindelijk weer eens goed geslapen. Alleen die binnentent is er niet op gemaakt om regen tegen te houden
)
Nee hoor maar is wel gezond en heel leuk om te doen. Volgende wek donderdagavond ga ik weer en dan ga ik van tevoren buik- bovenbeen- bilspieroefeningen doen om nog meer effect te krijgen. Wauw, dat wordt wat.
Rotmensen!
Dat is voor de echt stevige medemens (als in ik