Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar hijs volop aan het wisselen nu.
Oh en ik heb nu nog 2 lessen, dus hebben mensen uit de les geregeld dat we over 2 weken gaan springen zodat ik in ieder geval een leuke laatste les heb.
en daarnaast een balkje snapt ie al niet... Pebbs schreef:leeeuukk esmee! moet je gewoon aan sandra vragen of je op ... ( voorkeur paard ) mag dan schrijft ze dat wel op voor je
Astor schreef:Dan ga ik over 2 weken een keertje extra rijden want ik wil ook heeel graag springen
Sprong het liefste op Ushi maar Lance springt ook echt super leuk. Maar Esmee wilt wel graag op Lance denk ik.
Tis je gegunt meid haha! Ik kan altijd nog op Lance springenZou het gewoon even aangeven bij San!
Lance is echt een heerlijk paardje.
Thanks Melis!
De 1 beter als de ander.
Astor schreef:Nadien, Heerlijk zeg dat je lekker om de dag met Meraantje rijdt! En dat ze voor de rest gezellig in de wei staat met Zamora.
Hoe gaat het nu met haar? Maar ik heb Az nog niet gelongeerd er mee, deze week ergens ga ik het proberen.
Met mij en Azra gaat het goed! We gaan deze week en denk volgende week ook nog alleen longeren.
En daarna het rijden weer een beetje oppakken. Omdat ze last van haar lijf had, hebben we besloten het rustig aan te doen.
En vanaf volgende maand doe ik az weer 3 keer per week. En denk dan 2 keer rijden en 1 keer longeren!

we krijgen een buitenstal.