Jane_ schreef:Al had je een shetlander ohnee wacht die verzorg ik snel Noor contact zoeken!!
Doe niet zo triest :S
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Pebbs schreef:Daar gaat het helemaal niet om. Je snapt mijn punt niet.
Mensen waar ik vrienden mee was die hoorde ik al heeeeel lang niet meer.
En dan heb ik een paard en dan besta ik ineens weer voor ze en willen ze ineens weer contact.
nou DAT gaat er bij mij dus niet in en dat is precies de reden waarom ik er geen moeite voor doe.
omdat het er bij mij niet in gaat! dat was met jouw hetzelfde.. dat probeer ik je uit te leggen.
maar dat wil je blijkbaar niet snappen
Marjolein29 schreef:Als er groepstherapie komt breng ik de geweren wel mee want das de enige oplossing volgens mij.
Misschien doordat alle vrouwen tegelijk op die forums zitten dat iedereen tegelijk de maandelijkse periode bereikt en komt het dus gewoon daardoor.![]()
Probleem opgelost, niet bij de computer komen als de maandelijkse periode weer daar is!
Marjolein29 schreef:Als er groepstherapie komt breng ik de geweren wel mee want das de enige oplossing volgens mij.
Misschien doordat alle vrouwen tegelijk op die forums zitten dat iedereen tegelijk de maandelijkse periode bereikt en komt het dus gewoon daardoor.![]()
Probleem opgelost, niet bij de computer komen als de maandelijkse periode weer daar is!
Heb eigenlijk niet zo veel gedaan. Ik was van plan om huiswerk te gaan maken, maar ik kon m'n boek niet vinden.
En ik heb m'n kamer opgeruimd. En hoe was jou dag Noor?
Pebbs schreef:Daar gaat het helemaal niet om. Je snapt mijn punt niet.
Mensen waar ik vrienden mee was die hoorde ik al heeeeel lang niet meer.
En dan heb ik een paard en dan besta ik ineens weer voor ze en willen ze ineens weer contact.
nou DAT gaat er bij mij dus niet in en dat is precies de reden waarom ik er geen moeite voor doe.
omdat het er bij mij niet in gaat! dat was met jouw hetzelfde.. dat probeer ik je uit te leggen.
maar dat wil je blijkbaar niet snappen
esiebessie schreef:Lekker rustig!Heb eigenlijk niet zo veel gedaan. Ik was van plan om huiswerk te gaan maken, maar ik kon m'n boek niet vinden.
En ik heb m'n kamer opgeruimd. En hoe was jou dag Noor?

Want nu heb ik de opdrachten niet kunnen maken en wordt de docent waarschijnlijk weer boos en moet ik nablijven.
Ze heeft ooit gezegd: je mag je eigen planning maken. Maar als je je niet aan haar planning houdt dan moet je nablijven.