Heel leuk! We zijn naar het Frans Hals museum geweest, wat geshopt en zojuist lekker sushi gegeten in Leiden. Happy days! Fijn weekend iedereen!
Danseresje
Geplaatst: 10-05-13 20:52
Haha, Saskia, toen jij dat schreef was ik al weer klaar met werken !!!! Nu weer 2 dagen vrij. Zit nog zo in twijfel over zondag. Denk niet dat ik het ga doen, want heb volgende week drukke week. Door wat ruilingen weer 5 nachten. Maandag en dinsdag dagdiensten, woensdag vrij en dan donderdag de nacht in om er dinsdag uit te komen. Dus Antoinette, als ik je tref bij de manege volgende week dinsdag (na Pinksteren), zal ik er wel belabberd uit zien, haha! En voor de 30ste zit ik het gewoon bijna te overwegen om een dubbele rit te doen, haha! Eerst lekker ontbijtritje, ontbijten en dan gezellig ritje ! Is wel weer ff goede oefeningen voor vakantie, ff wat meer uren per dag in het zadel maken!
neuh, heb vorig jaar best wel wat dagtochten gemaakt. Ben ff beetje klaar met de route in de waterleidingduinen......en de komende dagtocht is volgens mij de laatste en kan ik ook niet, haha! qua financiën wel aantrekkelijker..... weet je, ik vind die ontbijtritten in het zomerseizoen echt heel leuk ! niet druk in bos, duin en op het strand qua ruiters en mensen en hoogzomer nog heerlijke temperaturen!
Oh ik was de filmpjes helemaal vergeten! Ja qua drukte is een ontbijtrit wel beter maar die tijd....
Danseresje
Geplaatst: 10-05-13 21:59
doe het ook niet als ik een avonddienst ervoor heb of die dag nog een avonddienst moet draaien. als ik vrij ben, vind ik het niet zo erg. vind het eigenlijk wel wat hebben ! Ook die in september......in schemer vertrekken en echt de wereld zien ontwaken !
ow, kunnen jullie jullie e-mailadressen nog naar mij pb'en voor de foto's? zijn voornamelijk van Sas en Wendy op de kar. Maar weet niet of jij ze ook wil hebben Antoinette....
ja, ben nu filmpje 3 en 4 aan het uploaden. ga daarna naar bed. moet namelijk de computer aan de praat houden hiervoor, anders stoppen ze halverwege. maar moet morgen weer om 7.30u in de auto zitten......dus het gaat stap voor stap. je kan 1 en 2 (en vanavond 3 en 4 al wel opzoeken op youtube!)
nee, morgen zijn de balletexamens in nieuwkoop. Betekent dat ik halve dag knotten maak en muziek aan en uit zet bij de examens. daarna is de opening van de nieuwe zaal en dan 's avonds nog bij Sietske eten. Vandaar dat ik dus nog steeds twijfel over zondag...haha! Youtube naam is mijn voorletter, achternaam (zie e-mailadres) en 84. Je kan ook zoeken op buitenrit manege smit. Moet er ook wel het eea tevoorschijn gaan komen !
Hahaha! je hebt het filmpje gevonden dus! Nummer 3 is (hopelijk) bijna klaar met uploaden en dan duik ik gauw mijn bedje in.....dan hoop ik morgenavond of anders zondag de andere 6 filmpjes online te zetten!