Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

met mijn metrokaart en hotelreservering heb er zin in ga samen met mijn zusje, die is daar nog nooit geweest (ik wel) vindt het daar altijd wel gezellig.
) Marjo_Wystan schreef:Haha Kayleigh![]()
Klinkt als een leuk spel
Chantal; wat leuk die sms!!! Is een begin inderdaad... Vind het helemaal leuk, vooral omdat ik leef op de liefde van anderen!!!
Dus post elk smsje!
Ik ga nu naar stal toe, maandag les maar conditie is nog niet echt goed (lees: ver te zoeken) dus maar een rustig lesje doen.
Zoontje van een collega (vorige keer foto's gepost daarvan) komt weer kijken, en de stal nu is wel heel erg leuk om te kijken voor hem. We hebben ook een appel en een perenboom ! En konijntjes los lopen.

t zadel zit voor mij nie egt lekker 

Volgens mij wordt ze straks onhadelbaar verklaart en gaat ze regelrecht naar de slacht..... Hoop het niet, hoop dat ze strax in goede handen valt....
spettertjuh schreef:johnvt schreef:Erger nog ze hebben Benthe weggegeven aan diegene die haar kwam halen gisteren. Rik heeft bij mij in de caravan wel een half uur zitten huilen erom. Had echt met hem te doen.
Dat meen je niet John!!!!!!!!!!!!! Dit is helemaal verschrikkelijk
spettertjuh schreef:johnvt schreef:Erger nog ze hebben Benthe weggegeven aan diegene die haar kwam halen gisteren. Rik heeft bij mij in de caravan wel een half uur zitten huilen erom. Had echt met hem te doen.
Dat meen je niet John!!!!!!!!!!!!! Dit is helemaal verschrikkelijk

hihihi

...en daarna nog even een hapje als beloning....